Spring naar inhoud

- - - - -

Pffft....

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 29 september 2011 - 22:02

Amai... en dan zeggen ze dat fietsen gezond is! O:)
Ik heb dus gisteren een echte damesfiets gekocht, ik was het echt beu om met een mountain bike te rijden, ik wou echt recht zitten.
Mijn planning was dus om vandaag eens een klein fietstochtje te doen, samen met mijn dog croozer, ik zet ons Luna in de croozer en we vertrekken richting mijn ventje zijn werk, ik ging hem daar afhalen.
Oooh dat was dus zalig he, lekker recht fietsen, Luna erbij en dan nog goed weer, wat wil je nog meer? :LOL:
Ik was zo'n 15 min aan het fietsen, helemaal alleen aan de haven en toen gebeurde het, mijne band geraakte in een spoor, ik probeerde er nog uit te geraken maar het mocht niet baden, ik viel en schuifde over de grond met mijn bijna blote poep in de lucht :oops: , ik was een lichtjes in shock, de tranen vloeide echt :oops: , ik keek ook direct naar Luna maar die croozer stond nog mooi recht, gelukkig... omdat ik een beetje huilde was Luna ook aan het janken en ze begon een beetje wild te doen tot dat ik rustiger werd, arme Luna...
Ik heb daar zo'n dikke 5 minuten met mijn blote kont op de grond gezeten en daar zat ik in dan in middle of nowhere.
Na 10 minuten begon alles te branden ja aan mijn knie, mijn hand en mijn elleboog waren gewond.
Mijn nieuwe ice watch is ook stuk, het bandje was er gewoon afgerukt en het staat vol met krassen :( , ik hoop dat mijn jurkje niet kapot is, ligt nu in de wasmand en ik heb er geen zin in om het eens te bekijken.
Na 5 minuten kwam mijn ventje er aan gefietst, vreemd maar ik begon weer te wenen :oops: :lachen: , hij trooste mij, hij gaf mij zijn fiets en hij reed terug met mijn fiets.
Mijn ventje heeft mijn fiets nagekeken en de schade valt mee, door de croozer heeft de kader de grond niet geraakt, ook niets vanachter, juist mijn pedal en mijn fitessenschakelaar is wel geraakt, morgen gaat mijn nieuw fietsje binnen moeten om te laten maken.
En dan moeten jullie weten dat ik 8 jaar met zware race moto's heb gereden, nooit iets meegemaakt, gelukkig... en nu ga ik eens fietsen en dan maak ik dit mee pfft... nou ja dan heb ik dit ook eens meegemaakt! :p

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#2 Geplaatst 29 september 2011 - 22:09

hoop dat je je niet te erg hebt bezeerd!

met die ice watch ga je gewoon terug naar de winkel, die zijn echt niks waard. Serge had er ook eentje, week later valt ze van salontafel (50cm) en het glas is gewoon verbrijzelt.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 29 september 2011 - 22:12

Het doet wel pijn, vooral mijn knie, ik heb precies 2 knieën en als ik zit en dan moet recht staan dan is dat zo stijf, echt pijnlijk.

Mja die ice watch zijn wel goedkoop maar toch, ik vind ze wel heel leuk. :8

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 29 september 2011 - 22:16

Ai ai dat zijn dingen die gebeuren, het had evengoed kunnen gebeuren met je andere fiets.
Een nieuwe fiets is altijd effe wennen, volgende keer zal het al beter gaan, en let je erop dat je dunnere banden niet meer in een spoor terecht komen.
Gelukkig heb je niks gebroken. :hug:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#5 Geplaatst 29 september 2011 - 22:45

gelukkig is t alleen voornamelijk je knie die pijn doet (en scheelt er niks aan je beestje).
Een vroegere collega van mij haar man reed naar zijn werk met zijn fiets en kwam ten val.
Hij is heel slecht gevallen.
En is dus in t kliniek overleden :(
Nooit onderschatten zo een val met de fiets.
Ik hoop in ieder geval dat je dit niet meer moet meemaken en je vanaf nu alleen nog veel plezier gaat hebben aan je nieuwe fiets
Geplaatste afbeelding

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 september 2011 - 23:47

catherine zei:

Ai ai dat zijn dingen die gebeuren, het had evengoed kunnen gebeuren met je andere fiets.
Een nieuwe fiets is altijd effe wennen, volgende keer zal het al beter gaan, en let je erop dat je dunnere banden niet meer in een spoor terecht komen.
Gelukkig heb je niks gebroken. :hug:

Ik weet uit ervaring dat zoiets met een mountainbike niet zo snel gebeurt. (bredere banden) :) Maar ik vind die krengen ook vreselijk zitten.

In Amsterdam is "blijven plakken" in de tramrails echt een doodzonde. En daar heb je er nogal wat! Is me een keer gebeurd (ok, ik was niet helemaal nuchter meer) en toen werd ik meteen voor "amateur" uitgemaakt door mijn vrienden. :d Maar iedereen blijft weleens een keertje "plakken". Volgende keer inderdaad wat beter uitkijken met rails. Als je er toch over eentje heen moet gaan, zo dwars mogelijk en dan gaat het helemaal goed komen. Oefening baart kunst!

Je kan inderdaad heel lelijk vallen, maar overlijden door een ongelukkige val met een fiets is wel heel erg tragisch. :(

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 30 september 2011 - 05:57

:hug: Da's pech hebben...Laat toch maar naar je knie kijken als het pijn blijft doen hé?

Er zijn ook fietsen met bredere banden voor de tramsporen, maar daar ben je nu vet mee.

:hug:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#8 Geplaatst 30 september 2011 - 06:53

Hier ook al eens meegemaakt hoor ;)

Ik moet zeggen dat ik nu wel veel stabieler zit. Ik heb altijd zo'n recht-op fiets gehad, maar nu heb ik eentje met bredere banden. Qua stabiliteit doet dat enorm veel :)

Ben in mijn tienerjaren ook wel eens tegen de vlakte gegaan toen er ijs lag, met een hersenschudding tot gevolg. Ook aan alles wat ik bij had, was wel iets kapot. Mijn handtas, mijn boekentas, mijn jas, ... Maarja, blij zijn dat je zelf nog redelijk ok bent en weer verder gaan zeker :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 30 september 2011 - 07:15

:hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 30 september 2011 - 07:45

Oei Anja hopelijk heb je niet teveel pijn vandaag want gewoonlijk doet het s'andersdaags meer pijn . :hug:
Je kan zo een icepack op je knie leggen bijv in een handdoek tegen het opzwellen ,en hoe gaat het met je elleboog en je hand heb je schaafwonden dat  is ook pijnlijk .
Hoe gaat het met Luna is ze al bekomen van het avontuur arme meid . :)
Heel veel beterschap gewenst :hug: :hug: :hug:

Bewerkt door babetatilla, 30 september 2011 - 07:46.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 30 september 2011 - 07:48

:hug: :hug: :hug:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#12 Geplaatst 30 september 2011 - 08:32

misschien de volgende keer je motopak aandoen als je gaat fietsen :LOL:

(grapje he, maar ik heb hier al door dat je wel tegen een stootje kan hihi)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 30 september 2011 - 09:00

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#14 Geplaatst 30 september 2011 - 09:05

Solotje zei:

Mja die ice watch zijn wel goedkoop maar toch, ik vind ze wel heel leuk. :8

80euro is zo goedkoop toch niet hoor?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 30 september 2011 - 09:57

lathyrus zei:

gelukkig is t alleen voornamelijk je knie die pijn doet (en scheelt er niks aan je beestje).
Een vroegere collega van mij haar man reed naar zijn werk met zijn fiets en kwam ten val.
Hij is heel slecht gevallen.
En is dus in t kliniek overleden :(
Nooit onderschatten zo een val met de fiets.
Ik hoop in ieder geval dat je dit niet meer moet meemaken en je vanaf nu alleen nog veel plezier gaat hebben aan je nieuwe fiets

Amai dat is echt verschrikkelijk! :o

B&B zei:

Ik weet uit ervaring dat zoiets met een mountainbike niet zo snel gebeurt. (bredere banden) :) Maar ik vind die krengen ook vreselijk zitten.

In Amsterdam is "blijven plakken" in de tramrails echt een doodzonde. En daar heb je er nogal wat! Is me een keer gebeurd (ok, ik was niet helemaal nuchter meer) en toen werd ik meteen voor "amateur" uitgemaakt door mijn vrienden. :d Maar iedereen blijft weleens een keertje "plakken". Volgende keer inderdaad wat beter uitkijken met rails. Als je er toch over eentje heen moet gaan, zo dwars mogelijk en dan gaat het helemaal goed komen. Oefening baart kunst!

Je kan inderdaad heel lelijk vallen, maar overlijden door een ongelukkige val met een fiets is wel heel erg tragisch. :(

Dat was mijn gedacht ook dat je niet zo snel zult hebben met een dikkere band, vanaf nu omdat ik dit heb meegemaakt zal ik heel voorzichtig over zo'n rails gaan, normaal kijk ik er helemaal niet naar, gewoon volle snelheid. :oops:

Nakthis zei:

:hug: Da's pech hebben...Laat toch maar naar je knie kijken als het pijn blijft doen hé?

Er zijn ook fietsen met bredere banden voor de tramsporen, maar daar ben je nu vet mee.

Ik heb seves een afspraak bij de dokter, ik krijg mijn been niet zo goed gestrekt, ja die wonde is recht op mijn knie en dat plooit dus ik voel dat de hele tijd of ik moet stil zitten maar daar ben ik niet zo goed in.

hilleke zei:

misschien de volgende keer je motopak aandoen als je gaat fietsen :LOL:

(grapje he, maar ik heb hier al door dat je wel tegen een stootje kan hihi)

:ha Je begint mij te kennen, ik kan wel tegen een stoot maar ik ga je raad toch niet volgen! :bleh:

nisha zei:

80euro is zo goedkoop toch niet hoor?

Een ice watch is toch niet zo duur tegenover een andere horloge?