Spring naar inhoud

- - - - -

Belgacom TV

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#1 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:19

Ja ik open zo wat veel topics over saai dingen tegenwoordig he :p

We zijn aan het bekijken waar we ons gaan aansluiten voor TV.
Eigenlijk willen we het liefst niet bij Telenet zitten.
Nu hebben we het probleem dat we nog aan het uitzoeken zijn of we onze telefoonkabel tot boven krijgen. Als dat dinsdag lukt zou ik het liefste bij Belgacom TV gaan. Maar als ik dat online wil bestellen moet ik daar internet bijnemen? Als ik dat daarna dan uit mijn winkelmandje doe is de tv er ook uit :louche:

Ik wil graag gewoon de comfort voor 18,50 per maand. Nu heb ik zo'n formuliertje ingevuld dat er een belgacom-madammetje mij terugbelt.

Is er hier iemand die belgacom TV heeft zonder iets anders erbij? Dat ik toch al weet of het kan of niet.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:28

Ik heb gratis belgacom tv, maar dan in een pack, dus samen met internet, vaste telefoon. Waarom ben je niet geinteresseerd in een pack dan heb je de belgacom tv gratis je betaalt alleen ongeveer 5€ huur voor de decoder per maand, die kan je ook kopen, ik huur de mijne want als hij stuk gaat kan je hem gratis omruilen.
Je kan ook een packs nemen met internet, gsm en gratis tv.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#3 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:30

catherine zei:

Ik heb gratis belgacom tv, maar dan in een pack, dus samen met internet, vaste telefoon. Waarom ben je niet geinteresseerd in een pack dan heb je de belgacom tv gratis je betaalt alleen ongeveer 5€ huur voor de decoder per maand, die kan je ook kopen, ik huur de mijne want als hij stuk gaat kan je hem gratis omruilen.
Je kan ook een packs nemen met internet, gsm en gratis tv.

We hebben internet en telefoon via Dommel :) Dat was verreweg het snelste en goedkoopste internet, en internet is mijn vriend zijn domein, dus dat heeft hij gekozen. Dus we zijn alleen nog op zoek naar tv!

Bewerkt door Ann&Dirk, 01 oktober 2011 - 23:30.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#4 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:33

Belgacom - Belgacom TV Comfort, Comfortview en Decoder. Ontdek Belgacom TV Comfort, Comfortview en Decoder slechts voor 18.5 euros/Maand

Via hier kan je wel alleen belgacom tv nemen, maar dat lijkt me dan weer wat louche, omdat je niet met belgacom zelf een contract aangaat..

azrael
azrael
  • 442 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 01 oktober 2011 - 23:58

Belgacom tv blokkeert hier nogal vaak bij het pauzeren/terugspoelen en terug afspelen. Verder kunnen opnames soms niet bekeken worden en reageert de decoder nogal moeilijk op de afstandsbediening. Met Telenet hebben we geen ervaring.

Keuze valt ook af te wegen op de te ontvangen zenders.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 02 oktober 2011 - 14:44

azrael zei:

Belgacom tv blokkeert hier nogal vaak bij het pauzeren/terugspoelen en terug afspelen. Verder kunnen opnames soms niet bekeken worden en reageert de decoder nogal moeilijk op de afstandsbediening. Met Telenet hebben we geen ervaring.

Keuze valt ook af te wegen op de te ontvangen zenders.

Dan scheelt er iets met je decoder. Wij hebben nu al een paar jaar belgacom tv en zijn er heel content van. Ann je neemt best via belgacom een contract voor alle veiligheid.  

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#7 Geplaatst 02 oktober 2011 - 15:37

catherine zei:

Dan scheelt er iets met je decoder. Wij hebben nu al een paar jaar belgacom tv en zijn er heel content van. Ann je neemt best via belgacom een contract voor alle veiligheid.  

Belgacom gaat mij normaal maandag bellen - kan je ergens voor kiezen. Maar zoals wij het ondertussen begrijpen uit de site kan je geen Belgacom TV nemen zonder pack, tenzij je er héél veel geld voor wilt betalen. Dus dat wordt waarschijnlijk toch telenet.

azrael
azrael
  • 442 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 02 oktober 2011 - 16:25

catherine zei:

Had al eens gelezen dat er veel bugs in zitten. Maar als jij er geen problemen mee hebt, kunnen we eens proberen om de decoder om te ruilen. :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 02 oktober 2011 - 16:30

azrael zei:

Had al eens gelezen dat er veel bugs in zitten. Maar als jij er geen problemen mee hebt, kunnen we eens proberen om de decoder om te ruilen. :)

Neen echt geen problemen hier, hoe oud is je decoder want naar het schijnt gaan die decoders toch maar een jaar of 3 à 4 mee?

Ann@ vergeet niet dat je bij telenet ook nog altijd kabel tv erbij moet betalen dus is ook niet goedkoop.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#10 Geplaatst 02 oktober 2011 - 20:26

catherine zei:

Neen echt geen problemen hier, hoe oud is je decoder want naar het schijnt gaan die decoders toch maar een jaar of 3 à 4 mee?

Ann@ vergeet niet dat je bij telenet ook nog altijd kabel tv erbij moet betalen dus is ook niet goedkoop.

Klopt, 20 euro zou telenet zijn voor ons per maand. Belgacom zou daarboven liggen als we alleen TV gebruiken. Dat is zoals wij het nu begrijpen in ieder geval, nog even kijken wat ze morgen zeggen!

azrael
azrael
  • 442 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 02 oktober 2011 - 21:20

catherine zei:

Decoder is net geen 3 jaar oud. Maar dat probleem is eigenlijk al van in't begin aan het aanmodderen. De laatste tijd wordt het wel erger, zeker na de laatste update van Belgacom tv. Ik heb er al eens voor gebeld, maar toen scheepten ze ons af dat we de decoder eens moesten resetten. Had toen te weinig tijd, maar ik zal er eens werk van maken tot ze mij een nieuwe geven :x

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#12 Geplaatst 03 oktober 2011 - 08:04

Ze hebben mij juist wakker gebeld (potverdorie toch), je kan niet alleen Belgacom TV nemen. Dus dan is telenet voor ons wel 't goedkoopste, want internet en vaste lijn hebben wij nu aan 10 euro per maand en daar hadden we 't ook niet voor gehad bij Belgacom (nu is dan 30 euro in totaal voor alles).

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#13 Geplaatst 03 oktober 2011 - 10:03

Hier mang dan wel een :slot: op, aangezien ik mijn antwoord heb!