Spring naar inhoud

- - - - -

hondenpleegouders

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 02 oktober 2011 - 15:42

Nu mijn vriend en ik goed verhuist zijn, en wat meer plaats hebben zijn we aan het informeren bij enkele organisaties en mogen we binnenkort misschien een pleeghond welkom heten tot hij een leuke thuis heeft!

De hond zal voornamelijk voor mijn vriend zijn. Mijn vriend die in het begin dat ik hem leerde steenvast zei 'ik wil nooit huisdieren' :x en dan was het... ja ik wil ook wel een eigen hond, dus nu wil hij een pleeghond ;) muhaha :x op mij verliefd worden en niet verliefd op dieren worden? dat gaat niet door! :x

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 02 oktober 2011 - 16:31

Wel leuk dat jullie pleegouders willen worden van een hond. :thumb: Ik zou het niet kunnen, zou er teveel gehecht aan geraken en dan daarna hem moeten afstaan aan adoptieouders, neen mijn hart zou breken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:45

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:49

super! is het dan voor een bepaalde organisatie ofzo, zoals blindegeleidehonden dat je opvangt? ik zou het persoonlijk ook niet kunnen, om ze dan terug te moeten afgeven... maar veel succes!!
Geplaatste afbeelding

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#5 Geplaatst 04 oktober 2011 - 15:05

En voor welke organisatie??
Bij onze VZW Jodipro zijn we ook op zoek naar opvanggezinnen voor honden. Deze honen komen uit het proeflabo en zijn vnml Beagles ;) ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 oktober 2011 - 15:08

Super dat hij dat wilt doen :thumb: en ook super dat er mensen zijn die dit willen doen want anders waar moeten die beestjes dan voorlopig terecht, alvast veel succes! :geluk:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#7 Geplaatst 04 oktober 2011 - 15:47

:duim: :duim: :duim:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 04 oktober 2011 - 18:02

Super dat jullie dit doen, dankbaar werk.

Kun je meteen uittesten of een hond wel ├ęcht wat voor hem is. ;) :d
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding