Spring naar inhoud

- - - - -

11 september 2001

• Log in om te reageren
89 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.701 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:33

En wat verwacht je nu precies te bereiken met deze discussie? Dat Amerika op de knieën gaat en bekent? En als ze dat zouden doen, was het waarschijnlijk nog niet goed, want dan komt de volgende theorie...

KingFredII
KingFredII
  • 8.161 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 2 katten

#32 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:06

Na even te zijn afgekoeld...
ok ik heb wat te heftig gereageerd. Ik had er rekening mee moeten houden dat veel mensen niet duidelijk kunnen zeggen wat ze bedoelen. Anderzijds mag ik ook van G&N vragen: graag even nadenken over WAAROM ik je verkeerd begrepen had en dan eerst even je eigen schrijfsels nalezen om te zien of het daaraan lag (en dat was in dit geval zo). Als je dat gedaan hebt, ben ik niet te ki.derachtig om excuses te maken voor mijn heftige reactie. We zaten allebei fout. Akkoord?
Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"

KingFredII
KingFredII
  • 8.161 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:10

Thundernimf zei:

En wat verwacht je nu precies te bereiken met deze discussie? Dat Amerika op de knieën gaat en bekent? En als ze dat zouden doen, was het waarschijnlijk nog niet goed, want dan komt de volgende theorie...
Die vraag kun je bij elke duscussie wel stellen...
In dit geval: als ik er een rol in kan spelen dat de hele wereld het vuile Amerikaanse spel ziet, dan graag!
Miauw!

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:18

KingFredII zei:

ok ik heb wat te heftig gereageerd. Ik had er rekening mee moeten houden dat veel mensen niet duidelijk kunnen zeggen wat ze bedoelen. Anderzijds mag ik ook van G&N vragen: graag even nadenken over WAAROM ik je verkeerd begrepen had en dan eerst even je eigen schrijfsels nalezen om te zien of het daaraan lag (en dat was in dit geval zo). Als je dat gedaan hebt, ben ik niet te ki.derachtig om excuses te maken voor mijn heftige reactie. We zaten allebei fout. Akkoord?

Wauw :trance: . Ik ga het ook hierbij laten.

KingFredII
KingFredII
  • 8.161 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:49

twinsisterjoyce zei:

Hallo zeg, gezellige discussie hier. Ik krijg het gevoel dat voor TS de discussie pas goed is als iedereen zegt ja je hebt gelijk, amen. Als iemand een eigen (andere) mening heeft en die is niet gebaseerd op wat jij als argument aandient, dan is het onmogelijk dat diegene bedoelt wat hij of zij zegt. Een gesprek voeren op deze manier is alles behalve prettig. Misschien zou je je eens moeten afvragen door wie de toon gezet wordt in dit gesprek.
Pardon... hier heb je iets niet goed gelezen. Dat ik zo uitviel was niet omdat G&N een andere mening had maar omdat ze liet doorschemeren (door slechte woordkeus) dat ze haar mening baseerde op het feit dat ze geen argumenten wou zien die haar ongelijk konden bewijzen.
Miauw!

Ann&Dirk
Ann&Dirk
  • 2.755 berichten

#36 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:50

KingFredII zei:

Er valt niets verkeerd te begrijpen aan wat ze zei. Ze zei dat ze het filmpje niet bekeken had, niet dat ze hier niets over wist. Jij bent degene die vol aannames zit over iedereen die niet zegt 'ja hoor, je hebt gelijk joh!'.

Ik heb hier nooit dingen over bekeken, en zal het ook niet doen. Ik heb wel betere dingen te doen dan me achter mijn schermpje kwaad te maken in wat de gemene grote Amerikaanse overheid allemaal doet. Al kijk ik die van Moore misschien wel ooit, die kan interessant zo'n problematiek neerzetten.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.990 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 04 oktober 2011 - 23:22

twinsisterjoyce zei:

Hallo zeg, gezellige discussie hier. Ik krijg het gevoel dat voor TS de discussie pas goed is als iedereen zegt ja je hebt gelijk, amen. Als iemand een eigen (andere) mening heeft en die is niet gebaseerd op wat jij als argument aandient, dan is het onmogelijk dat diegene bedoelt wat hij of zij zegt. Een gesprek voeren op deze manier is alles behalve prettig. Misschien zou je je eens moeten afvragen door wie de toon gezet wordt in dit gesprek.

Daarom noemt hij zich ook KING en verwacht dat zijn mening de juiste is .
Dit is niet de eerste keer .

En wat .... 11-09-2001 betreft daar zul je nooit de ware toedracht van weten .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

KingFredII
KingFredII
  • 8.161 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 05 oktober 2011 - 00:33

KingFredII zei:

Iedereen die niet in een complot gelooft: Verklaar dit eens:
Geplaatste afbeelding
Dit is een beeld dat via de officiële kanalen de wereld in is gestuurd.
De linkervleugel is al in het gebouw verdwenen, maar waar is het gat waardoor de vleugel naar binnen is gegaan?
Door de posts over dat "andere onderwerp" is dit een beetje op de achtergrond geraakt. Daarom nog een keer...
Miauw!

KingFredII
KingFredII
  • 8.161 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 05 oktober 2011 - 01:39

Ann&Dirk zei:

Er valt niets verkeerd te begrijpen aan wat ze zei. Ze zei dat ze het filmpje niet bekeken had, niet dat ze hier niets over wist.
Als je in één adem zegt

Ik heb dit filmpje niet bekeken maar er zijn vele samenzwerings-theorïeen. en ik geloof daar gewoon niet in.
dan is er geen enkel verstandig mens die het anders zou interpreteren dan "ik heb het filmpje niet gezien omdat ik bang ben dat ik mijn mening moet herzien".
Over de heftigheid van mijn reactie kun je zeggen wat je wilt, maar HIER lag de oorzaak van alle misverstanden.
Miauw!

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 05 oktober 2011 - 08:53

KingFredII zei:

Als je in één adem zegtdan is er geen enkel verstandig mens die het anders zou interpreteren dan "ik heb het filmpje niet gezien omdat ik bang ben dat ik mijn mening moet herzien".
Over de heftigheid van mijn reactie kun je zeggen wat je wilt, maar HIER lag de oorzaak van alle misverstanden.

Jij wilt wel je gelijk hebben he?? Sorry maar ik ben het volledig met Ann&Dirk eens. Ze zegt dat ze dit filmpje niet heeft gezien, dat wil niet zeggen dat ze geen andere filmpjes heeft gezien...zoals je zelf zegt zijn er genoeg van dit soort filmpjes op youtube.

En G&N mag toch een andere mening hebben dan jou??? Als zei niet in complottheorieeen gelooft kan dat toch. Waarom wil je zo graag mensen overtuigen dat jou mening de juiste is??

Btw. ik heb het filmpje wel gezien, en tuurlijk kloppen er een hoop dingen niet...maar achter de ware toedracht zul je toch nooit komen, en eigenlijk maak ik me daar verder ook niet echt druk over..
Geplaatste afbeelding

Ann&Dirk
Ann&Dirk
  • 2.755 berichten

#41 Geplaatst 05 oktober 2011 - 08:59

KingFredII zei:

Als je in één adem zegtdan is er geen enkel verstandig mens die het anders zou interpreteren dan "ik heb het filmpje niet gezien omdat ik bang ben dat ik mijn mening moet herzien".

Nee hoor, er zijn heel wat verstandige mensen die het anders interpreteren. Maar jij, als mens die alleen zijn eigen visie ondersteund, dat is andere koek. Volgens jou is er maar één waarheid en zijn alle andere mensen idioten die er niet naar luisteren omdat ze anders hun ongelijk moeten toegeven. Misschien zijn mensen het gewoon een keer niet met je eens? Als je dat niet kan aannemen moet je echt een lastig leven hebben hoor.

Overigens zit jij hier te roepen dat mensen die het niet met je eens zijn oogkleppen hebben of struisvogels zijn. Ik vind mensen die maar één mening de juiste vinden en mensen met een andere mening per definitie als dom bestempelen pas mensen met oogkleppen op.

Bewerkt door Ann&Dirk, 05 oktober 2011 - 09:02.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#42 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:02

Die complottheorieën... daar geloof je nu eerlijk gezegd zelf toch niet in?????

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.701 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:05

Elena zei:

Die complottheorieën... daar geloof je nu eerlijk gezegd zelf toch niet in?????

O foei Elena! Struisvogel! :d :goofy:

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#44 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:17

Thundernimf zei:

O foei Elena! Struisvogel! :d :goofy:

'k Weet het, KingFred zal niet content zijn! :r

Raider
Raider
  • 103 berichten

#45 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:30

Sorry maar als je dan toch wil discussiëren over zoiets kom dan niet afdraven met youtube filmpjes en wazige foto's.
Opperwezens: Rocky, Gini, Indy en Lexy

medepersoneel: Thundernimf