Spring naar inhoud

- - - - -

11 september 2001

• Log in om te reageren
89 reacties op dit onderwerp
Ann&Dirk
Ann&Dirk
  • 2.755 berichten

#46 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:43

Wat wilt men trouwens bewijzen met die foto's? Dat er nooit een vliegtuig in de torens gevlogen is? Lijkt me wel héél sterk..

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#47 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:49

Ach, waarschijnlijk is KingFred II iemand die ook ufo's tracht te spotten (waarvan dan na jaren uitkomt dat het om opgezet spel gaat...) en overal een complot achter ziet. De vraag is, hoort dat hier thuis op een kattenforum, en wat mij betreft mag hij daar in geloven, maar alsjeblief, kom hier niet wild om je heen slaan als je weinig 'believers' hier aantreft. Er zijn zeker en vast forums voor gelijkgezinden...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 05 oktober 2011 - 09:49

Ik heb het idee dat het toch allemaal niet echt overkomt. Fred via dit filmpje kun je idd je bedenkingen erbij hebben, maar via vel andere filmpjes niet. welkom in de wereld van film en foto bewerking, sommige filmpjes zullen misschien de "waarheid"bevatten en andere niet. Welke van de 2 de waarheid bevat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Persoonlijk geloof ik er niet zo in, maar ieder staat vrij in zijn mening he.
Ik ben blij dat je even tot rust bent gekomen en probeert je mening minder fel te profileren.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#49 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:31

KingFreddII heeft toegegeven dat hij heftig heeft gereageerd dus laat het nu zo, zo niet begin ik te verwijderen, desnoods gooi ik er een slotje op zoals ik al eerder zei!

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 2 katten

#50 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:40

@A&D:
Wat ik wil bewijzen is dat de uitleg van de Amerikaanse regering niet klopt.
Er zijn verscheidene mogelijlheden. Het zou kunnen dat alleen de tweede toren door een vliegtuig werd geraakt (niemand zag het eerste vliegtuig want niemand had reden om te kijlen). En wat deed het tweede vliegtuig? Gezien de getrukeerde foto's is het kennelijk niet in de toren gevlogen, of toch minstens op een andere manier dan de mensen in eerste instantie dachten. Het was in ieder geval geen passagiersvliegtuig.

Als de Bush regering zoveel leugens de wereld in stuurt, is er duidelijk iets aan de hand. Dat kan zijn omdat ze een oorlog in het midden-oosten wilden rechtvaardigen. Of omdat ze het WTC wilden slopen zonder al die kosten (met de verzekeringsmaatschappij als verliezer - en misschien was dat de oorzaak van de huidige crisis). Of allebei. Of nog iets heel anders (erbij).
Mogelijlheden genoeg, behalve één: dat het is gegaan zoals Bush beweerde.
Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:52

Geplaatste afbeelding
Nog iets om over na te denken:
Herinner je je de Bijlmerramp?
Op de foto zie je hoe het flatgebouw erbij stond na de ramp. Het is dus niet volledig ingestort. En brand is er al zeker niet uitgebroken.

Bewerkt door KingFredII, 05 oktober 2011 - 10:53.

Miauw!

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:18

KingFredII zei:

Geplaatste afbeelding
Nog iets om over na te denken:
Herinner je je de Bijlmerramp?
Op de foto zie je hoe het flatgebouw erbij stond na de ramp. Het is dus niet volledig ingestort. En brand is er al zeker niet uitgebroken.

Ik snap je punt, en meerdere...maar als je er over wilt discussiëren moet je wel iedereen zijn mening respecteren, en als iedereen het met je eens is dan kun je ook niet discussiëren erover he :)

Maar indd er klopt een hoop niet, vooral het feit dat wolkenkrabbers nog nooit eerder zijn ingestort door een brand, en op 9/11 zijn het er ineens 3.
Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.202 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 05 oktober 2011 - 12:06

chanatas zei:

Maar indd er klopt een hoop niet, vooral het feit dat wolkenkrabbers nog nooit eerder zijn ingestort door een brand, en op 9/11 zijn het er ineens 3.

Ja, maar bij 9/11 was deze berand vanwege de bandstoftanken van de vliegtuigen. Die brand VEEl heter dan een gewone brand en zou hierdoor wel de fundering hebben kunnen aantasten waar door de instorting is gebeurd.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Auryn
Auryn
  • 1.202 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 05 oktober 2011 - 12:08

KingFredII zei:

@A&D:
Wat ik wil bewijzen is dat de uitleg van de Amerikaanse regering niet klopt.
Er zijn verscheidene mogelijlheden. Het zou kunnen dat alleen de tweede toren door een vliegtuig werd geraakt (niemand zag het eerste vliegtuig want niemand had reden om te kijlen). En wat deed het tweede vliegtuig? Gezien de getrukeerde foto's is het kennelijk niet in de toren gevlogen, of toch minstens op een andere manier dan de mensen in eerste instantie dachten. Het was in ieder geval geen passagiersvliegtuig.

Als de Bush regering zoveel leugens de wereld in stuurt, is er duidelijk iets aan de hand. Dat kan zijn omdat ze een oorlog in het midden-oosten wilden rechtvaardigen. Of omdat ze het WTC wilden slopen zonder al die kosten (met de verzekeringsmaatschappij als verliezer - en misschien was dat de oorzaak van de huidige crisis). Of allebei. Of nog iets heel anders (erbij).
Mogelijlheden genoeg, behalve één: dat het is gegaan zoals Bush beweerde.

Nu niet om moeilijk te doen, maar er zijn wel degelijk filmpjes van het eerste vliegtuig dat in de toren is gevlogen.

Er waren namelijk wel mensen op ellisisland (vrijheidsstanbeeld) die de NY skyline aant filmen waren op dat moment.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#55 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:01

Ik vind het altijd zeer vermakelijk als mensen die zonder ingenieursopleiding of wat dan ook, zomaar iets komen beweren vanuit hun luie stoel...

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:07

Auryn zei:

Ja, maar bij 9/11 was deze berand vanwege de bandstoftanken van de vliegtuigen. Die brand VEEl heter dan een gewone brand en zou hierdoor wel de fundering hebben kunnen aantasten waar door de instorting is gebeurd.
En had het vliegtuig van de Bijlmerramp dan geen brandstoftank?
Miauw!

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:11

Elena zei:

Ik vind het altijd zeer vermakelijk als mensen die zonder ingenieursopleiding of wat dan ook, zomaar iets komen beweren vanuit hun luie stoel...
Zonder diploma van het hoger onderwijs maar met gezond verstand kun je ver komen. Zoals: de brand in die ene toren was in slechts één hoek. Als dat al een instorting had kunnen veroorzaken, had de toren moet omvallen, niet ineenstorten. Iedereen met gemiddelde kennis van natuurkunde kan dat beamen (en ik heb iets meer dan gemiddelde kennis van natuurkunde).
Miauw!

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:13

Auryn zei:

Nu niet om moeilijk te doen, maar er zijn wel degelijk filmpjes van het eerste vliegtuig dat in de toren is gevlogen.

Er waren namelijk wel mensen op ellisisland (vrijheidsstanbeeld) die de NY skyline aant filmen waren op dat moment.
OK, dan waren het dus 2 vliegtuigen... en was dat andere vliegtuig soms OOK geen passagiersvliegtuig? Zijn er beelden van deze amateurfilmers op het internet te vinden? Die zou ik graag zien.
Miauw!

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#59 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:40

KingFredII zei:

OK, dan waren het dus 2 vliegtuigen... en was dat andere vliegtuig soms OOK geen passagiersvliegtuig? Zijn er beelden van deze amateurfilmers op het internet te vinden? Die zou ik graag zien.

Nu is het al ontzettend lang geleden, en iets dat me eigenlijk niet bezighoudt, maar ik dacht me te herinneren dat er toch slachtoffers waren in die vliegtuigen, dat er wel degelijk passagiers waren.
Dat er zelfs gsm opnamen waren.

Ik herinner mij een artikel van nabestaanden van iemand die in een vliegtuig zat dat in één van de torens is gevlogen.

Ik vind het toch allemaal enorm vergezocht. Alsook kan je de Twin towers niet vergelijken met het gebouw in Nederland.

KingFredII
KingFredII
  • 8.250 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:43

Nee Hilleke, passagiersvliegtuigen hebben een blauwe staart en raampjes aan de zijkant.
Het vliegtuig dat op de officiële beelden te zien was, had een grijze staart en geen raampjes aan de zijkant. Ergo: het was geen passagiersvliegtuig.

Denk je niet dat dat artikel door de officiële media is verzonnen om het geloofwaardiger te maken?

Bewerkt door KingFredII, 05 oktober 2011 - 13:44.

Miauw!