Spring naar inhoud

- - - - -

Speelbord Cat Activity Fun Board

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:16

:cry: best zielig om ze zo bezig te zien. De arme sukkel geraakt alleen aan de brokjes die aan de rand liggen. Zo zal hij wel snel vermageren :(  Hij kan er ook niet aan doen dat zijn poten zo dik zijn. Volgens mij is dat bord gemaakt voor katten met lange smalle pootjes zoals een siamees of zo :mrgreen: , niet voor grote BKH of een grote ragdoll.
Domme aankoop nr zoveel O:)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:17

kouichi heeft nochtans ook best dikke poten :/

Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:22

Mss zijn die houten versies een beter idee: Smart Cat recht stuk en anders mss zelf enkele dingen proberen maken, met schoendozen ofzo.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:26

Ik heb dit ook maar vind het zo'n gesmos! Bij jullie niet?
Waar zetten jullie dit bord? Gewoon op de plaats van hun eetkommetjes?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:49

Kathleen zei:

:cry: best zielig om ze zo bezig te zien. De arme sukkel geraakt alleen aan de brokjes die aan de rand liggen. Zo zal hij wel snel vermageren :( Hij kan er ook niet aan doen dat zijn poten zo dik zijn. Volgens mij is dat bord gemaakt voor katten met lange smalle pootjes zoals een siamees of zo :mrgreen: , niet voor grote BKH of een grote ragdoll.

Finn en Nelleke waren er nochthans ook vlug weg mee :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:05

Joloka zei:

Finn en Nelleke waren er nochthans ook vlug weg mee :hug: :hug: :hug:

Ze snappen het wel, dat is echt niet het probleem. Maar Choppiedop geraakt er niet tussen met zijn poten. En vandaag dook een volgend probleem op. Ik denk dat "ons Mimi" de verandering weer te stresserend vindt. Chopin mag het bord niet naderen of hij wordt door Mimi weggejaagd O:)
Vannacht had ik alleen het bord met brokjes laten staan. Vanmorgen waren er wel wat brokjes verdwenen die aan de rand lagen. En Chopintje was er al om 4u. Dat is ook geen gedoe. Dus nu heb ik terug een baje met brokjes bijgezet, maar beperk ik de hoeveelheid brokjes in het etnsbakje. De rest blijft op het bord.
Nu maar verder afwachen, maar gestresseerde, hongerige Mimi's en hongerige Chopins, daar kan ik niet tegen :x :oops:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:25

Je kan altijd zelf een activity board in elkaar knutselen op maat van Chopin zijn pootjes

dolfjeweerwolfje zei:

Ik heb dit ook maar vind het zo'n gesmos! Bij jullie niet?
Waar zetten jullie dit bord?

Hier liggen er ook wel brokjes naast het bord hoor, ze eten eerst de lekkerste brokjes en de andere leggen ze naast het bord O:) . Hier staat het boven op hun kattenkamer, en ik heb er een badmatje onder liggen, zo liggen de brokjes niet rechtstreeks op de vloer en wordt enkel de badmat vuil.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:28

Ik heb hier ook zo'n "lichten", snappen er niks van.
Moet wel zeggen dat ik ook kommetjes met brokjes in de keuken had staan dus waarom zouden ze er voor werken?  Achteraf bekeken ben ik het "licht" dus. :oops:

Iig het heeft een tijdje geduurd maar nu zie ik 3 van de 6 toch regelmatig met hun pootje tussen de spaties en bokaaltjes vissen.

De aanhouder wint. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 05 oktober 2011 - 16:37

Pootjes zijn te dik :p
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 05 oktober 2011 - 16:40

Kathleen zei:

Pootjes zijn te dik :p

:shhh: :gek: :slach: :slach: :slach:

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 05 oktober 2011 - 16:40

Kathleen zei:

't is niet van ni snappen. Chopin zijn poten zijn gewoon te dik :lachen: :lachen:

Anders moet je hem leren eten met Chinese stokskes?  :lachen:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 05 oktober 2011 - 19:10

Joloka zei:

:shhh: :gek: :slach: :slach: :slach:

snoopy zei:

Anders moet je hem leren eten met Chinese stokskes? :lachen:

Zal het gaan ja :p :p :r , mijn Choppiedoppie :love: :love: zijn pootjes uitlachen :louche: :louche: :x :x , da manneke kan er toch ook niet aan doen dat dat bord gemaakt is voor katten met anorexiapootjes :ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 05 oktober 2011 - 19:38

Kathleen zei:

:( Hij kan er ook niet aan doen dat zijn poten zo dik zijn. Volgens mij is dat bord gemaakt voor katten met lange smalle pootjes zoals een siamees of zo :mrgreen: , niet voor grote BKH of een grote ragdoll.

Nou, Aiha is een grote ragdoll en ook nog twee maine coons met dikke behaarde poten.  Maar het lukt wel!  
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 05 oktober 2011 - 19:49

PeggyJ zei:

Je kan altijd zelf een activity board in elkaar knutselen op maat van Chopin zijn pootjes

Hier liggen er ook wel brokjes naast het bord hoor, ze eten eerst de lekkerste brokjes en de andere leggen ze naast het bord O:) . Hier staat het boven op hun kattenkamer, en ik heb er een badmatje onder liggen, zo liggen de brokjes niet rechtstreeks op de vloer en wordt enkel de badmat vuil.

Heb geen kattenkamer :cry: . En in de keuken is het zo'n gesmos. Net hetzelfde als die toren :oops:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 06 oktober 2011 - 09:22

t07037 zei:

Nou, Aiha is een grote ragdoll en ook nog twee maine coons met dikke behaarde poten. Maar het lukt wel!
ja, maar bij Ragdolls en MC ist dat veelal haar, bij Chopin zijn dat botten en spieren :x :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding