Spring naar inhoud

- - - - -

zoooo schattig

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 oktober 2011 - 09:01

Ik moet ook altijd even slikken als ik een dier met een truitje zie, maar ik snap best dat het voor jullie noodzakelijk is.. Hoewel ik wil nog altijd voor mijn hond de hot-dog kopen met carnaval... lijkt me enig!

Wat een lieverd heb je trouwens, dat zie ik die van mij dan weer niet doen :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#17 Geplaatst 04 oktober 2011 - 09:08

Als ik een hondje zie met een jasje, dat vind ik maar niks, omdat het enkel voor de "show" is.
Maar deze diertjes hebben het echt nodig in de winter. En ik vind ze der echt nog goe mee staan ook.
Zo raar, en neem het me niet kwalijk als ik het zeg, maar eigenlijk vind ik naaktkatjes helemaal niet mooi. Maar hoe meer ik ze op foto zie, hoe meer ik begin bij te draaien.
De papa van ons pruts is ook een sphynx en een ontzettend lief beestje. 't is alleen zo'n raar zicht he :oops:

Ik kan best begrijpen dat die winkel wat langer wou openblijven, je man heeft duidelijk zijn best gedaan :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 04 oktober 2011 - 10:08

Ik vind het ook heel schattig! :love4:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 04 oktober 2011 - 10:54

Wauw, die zijn lekker verwend nu :)
Die gaan dus een lekker warme winter te gemoed!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:43

lathyrus zei:

spanishke maxi zoo in aalst, naast van den borre (is geloof ik de gentse steenweg)
De nieuwe collectie was net binnen ;)
Proficiat trouwens met je auto !
Je weet dat je hier altijd welkom bent hé

Oh ja die weet ik inderdaad zijn, ben er zaterdag nog geweest :) (bij Van Den Borre). eens langs gaan 1 van dezer dagen. De vraag is alleen of je lieve ventje ze niet allemaal heeft opgekocht, want anders wacht ik wel even tot er een nieuwe lading binnen is :lachen:

Bedankt!! Ben er heel blij mee, kan eindelijk gaan en staan waar ik wil zonder van iemand anders te moeten afhangen :thumb: Wil gerust wel eens een keertje langskomen, is helemaal niet ver :)

Milo zijn buik zal inderdaad wat bijgekomen zijn ondertussen, hoewel hij nog altijd in dat rompertje past. Ik twijfel wel of hij die jasjes zou blijven dragen aangezien hij er in slaagt om dat rompertje ook uit te krijgen :onzeker:

@ Hilleke: Ik vond het eerst ook lelijke diertjes, maar het is echt zoals Lathyrus zegt, hoe meer je ze ziet, hoe verliefder je erop wordt :love3: en ik kan alleen maar bevestigen dat die van Lathyrus echt mooie lieve schatjes zijn, als je daar langsgaat, ben je verkocht aan het ras ;)

Bewerkt door Spanishke, 04 oktober 2011 - 12:45.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#21 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:01

spanishke, ik wou het net komen vertellen ;) , volgens halve trouwboek ga je beter naar een maxi zoo in een andere gemeente/stad want in die in Aalst zijn nu al de kleine maten weg, halve trouwboek is er mee weg :oops: (toch van die witte wollige vestjes, misschien van de blauwe truitjes ook want daar hebben we toch ook 3 stuks van)
Het zwarte vestje dat Thor aanheeft daar was ook een  blauwe versie van.
En daar heeft halve trouwboek maar eentje van meegenomen dus die zullen er wel nog zijn.
Ik weet niet of er nog binnenkomen.
Je kan altijd eens bellen naar die vestiging (via google vind je het telefoonnummer) om te vragen of er nog binnenkomen of dat er momenteel nog kleine maten zijn (ze hebben er misschien nog liggen op stock en hangen misschien niet alles direct uit in de winkel)
Halve trouwboek vond het sowieso een goed idee om eerst te bellen naar de vestiging in Aalst vooraleer er naartoe te rijden zodat je er niet voor niks staat.
In Lokeren en Dendermonde zijn er ook maxi zoo's (zie kaartje hieronder, daar staan vestigingen op weergegeven, je kan ook op t kaartje alleen de vestigingen  van oost-vlaanderen laten weergeven)
Maxi Zoo | Vestigingen

Die vestjes zijn niet zo makkelijk uit te krijgen hoor volgens mij, die witte zijn met drukknopjes op de buik, dat zwart is met velcro en dat wordt volledig rond het lichaam gedraaid en dan pas dichtgemaakt.
De truitjes hebben een hoge kol, k weet niet zo zeker dat hij daar gaat uitgeraken.
Die romperkes waren toch anders, veel bredere opening aan de nek hé
En je bent altijd welkom ;) , best wel even verwittigen op voorhand en je moet niks meebrengen ;)

Bewerkt door lathyrus, 04 oktober 2011 - 13:02.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#22 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:06

hilleke zei:

Als ik een hondje zie met een jasje, dat vind ik maar niks, omdat het enkel voor de "show" is.
Maar deze diertjes hebben het echt nodig in de winter. En ik vind ze der echt nog goe mee staan ook.
Zo raar, en neem het me niet kwalijk als ik het zeg, maar eigenlijk vind ik naaktkatjes helemaal niet mooi. Maar hoe meer ik ze op foto zie, hoe meer ik begin bij te draaien.
De papa van ons pruts is ook een sphynx en een ontzettend lief beestje. 't is alleen zo'n raar zicht he :oops:

Ik kan best begrijpen dat die winkel wat langer wou openblijven, je man heeft duidelijk zijn best gedaan :LOL:

Hilleke ik neem je dat helemaal niet kwalijk dat je naaktkatten maar rare beestjes vindt en helemaal niet mooi.
Ieder zijn gedacht hé ;)
Toen ik in t begin info begon op te zoeken over naaktkatten vond ik het precies aliens en vond ik ze ook maar lelijk, maar hoe meer foto's ik zag hoe mooier ik ze begon te vinden en nu vind ik ze gewoon ronduit  fantastisch.
Ze hebben ook een fantastisch karakter.
Once you go nude you you are sold ;) :LOL:
Ah, de papa van jouw pruts is ook een sphynx?
Welk ras was de mama dan?
En wat voor karakter heeft je pruts dan?
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#23 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:08

Heel erg bedankt trouwens aan iedereen die is komen reageren  voor de lieve commentaren ! :d
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:08

Hehe ik vreesde er al voor dat de leukste en de kleinste maten gingen uitverkocht zijn, maar geen probleem. De winter laat nog even op zich wachten ;)

In Dendermonde heb ik die nog niet gezien, vandaar dat ik het zo gek vind dat ze van de Maxi Zoo komen eigenlijk. Dendermonde ligt hier echt maar op een scheet van om het zo te zeggen, nog dichter dan Aalst :thumb:

Vraag me af of ik Milo eigenlijk zou mogen meenemen naar de winkel om zo'n jasje te kunnen passen? Zou dat best wel eens kunnen vragen aan de telefoon inderdaad.

En dat ik zou verwittigen op voorhand om langs te komen, dat spreekt voor zich, maar niets meebrengen daar heb ik toch wel wat moeite mee :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#25 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:27

lathyrus zei:

Hilleke ik neem je dat helemaal niet kwalijk dat je naaktkatten maar rare beestjes vindt en helemaal niet mooi.
Ieder zijn gedacht hé ;)
Toen ik in t begin info begon op te zoeken over naaktkatten vond ik het precies aliens en vond ik ze ook maar lelijk, maar hoe meer foto's ik zag hoe mooier ik ze begon te vinden en nu vind ik ze gewoon ronduit  fantastisch.
Ze hebben ook een fantastisch karakter.
Once you go nude you you are sold ;) :LOL:
Ah, de papa van jouw pruts is ook een sphynx?
Welk ras was de mama dan?
En wat voor karakter heeft je pruts dan?

de mama van pruts is een brits korthaar. Was een accidentje. Niet de bedoeling dat ze een nestje zouden hebben.
Ze is dus superaanhankelijk. Ik herken er eigenlijk wel haar papa in, want die heb ik dus ook gezien en daar heb ik gemerkt dat het ontzettend lieve beestjes zijn, en hoe langer ik er was, hoe mooier ik hem vond, en zo zacht.

Ik weet ook als ik nog ns een dag in het gezelschap van een sphynx doorbreng ik op slag verkocht ben. Want uiteindelijk is het toch het karakter dat een kat juist zo mooi maakt. Maar voorlopig hier geen katjes meer. 3 is echt voldoende. Zeker omdat we binnen enkele jaren naar Denemarken willen verhuizen, en een verhuis met onze bende van 3 + hond en 2 konijntjes zal nu al een heel gedoe zijn.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#26 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:49

hilleke, britse kortharen vind ik ook heel mooi.
Je prutske heeft dan het uiterlijk van een  britse korthaar?
Sphynxen zijn inderdaad ontzettend lief en superaanhankelijk.
Gelijk wat ik ook doe, de hele bende loopt gewoon de hele tijd achter me aan.
Als ik sta te stofzuigen of te dweilen of gelijk wat dan ook zit er dikwijls eentje in mijn nek of op mijn rug want er moet gewoon constant gekroeld en geknuffeld worden.
Zelfs op toilet kan ik niet op mijn eentje zitten, dan zit er altijd iemand op mijn schoot (en meestal probeert er dan nog een exemplaar in mijn nek te springen terwijl er op de grond nog 2 zitten te miauwen en beentjewrijf zitten te doen omdat ik hen toch maar eens zou aaien)
In de badkamer moet ik meer tijd besteden aan het aaien van de poezels dan aan het hele was -en klaarmaakgebeuren :LOL: , als ik dan eindelijk in de douche geraak moet ik hele conversaties houden met hen want anders beginnen ze deugnieterijprei uit te steken omdat ze niet genoeg aandacht krijgen.
Lakens verversen op het bed is een werkje waarbij je heel wat geduld moet hebben want dat is natuurlijk het speelmoment bij uitstek voor hen en uiteindelijk sta je daar aan de ene kant van het dekbed te trekken terwijl er langs de andere kant 2 poezels ook aan staan te trekken,er eentje vanalle capriolen ligt uit te steken onder het dekbed en een vierde er bovenop staat te springen :LOL:
Was opvouwen is ook heel gezellig, dan laten ze zich gewoon vallen bovenop t stuk dat je wil opvouwen want natuurlijk moet je naar hen kijken en niet naar je was...
Het zijn nogal aandachtstrekkers :LOL: :LOL: :LOL:
Maar de liefde en vriendschap die  je er van krijgt is gewoon onbetaalbaar :love3: :love3: :love3:

ik moet misschien eens de foto's komen plaatsen van ons slaaparrangement (de boerderie), dat heb ik hier nog niet gedaan geloof ik.
Veel mensen vinden het zwaar overdreven en vinden ons nogal onnozel dat we dat allemaal doen maar mensen met beestjes die hun beestjes graag zien die vinden het toch wel leuk.
Halve trouwboek en ik trekken het ons lekker niet aan wat een ander ervan vindt, zolang ons kinders maar gelukkig zijn, dan zijn wij ook gelukkig.
Het zal niet voor direct zijn de foto's van de boerderie maar k zal het zo snel mogelijk doen ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#27 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:50

ps: gelukzak, verhuizen naar het buitenland, daar dromen wij ook van.
Maar wij dromen dan van een warme bestemming.
Waarom hebben jullie eigenlijk voor Denemarken gekozen als ik dat mag vragen?
Je moet niet antwoorden op die vraag als je dat liever niet doet
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#28 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:55

Spanishke zei:

Hehe ik vreesde er al voor dat de leukste en de kleinste maten gingen uitverkocht zijn, maar geen probleem. De winter laat nog even op zich wachten ;)

In Dendermonde heb ik die nog niet gezien, vandaar dat ik het zo gek vind dat ze van de Maxi Zoo komen eigenlijk. Dendermonde ligt hier echt maar op een scheet van om het zo te zeggen, nog dichter dan Aalst :thumb:

Vraag me af of ik Milo eigenlijk zou mogen meenemen naar de winkel om zo'n jasje te kunnen passen? Zou dat best wel eens kunnen vragen aan de telefoon inderdaad.

En dat ik zou verwittigen op voorhand om langs te komen, dat spreekt voor zich, maar niets meebrengen daar heb ik toch wel wat moeite mee :oops:

je hebt ze waarschijnlijk nog niet gezien in dendermonde omdat ze dus nog maar pas binnen zijn gekomen in de maxi zoo ;)
De winkelbediende zei dat toch tegen halve trouwboek, dat alles net nieuw was binnengekomen en het de nieuwe collectie was.
Waarschijnlijk zullen ze nu ook wel al in dendermonde beschikbaar zijn.
Ik zou het toch ook eerst vragen aan de telefoon of ik Milo mag meenemen voor een pasbeurt.
Volgens mij mag dat wel hoor want in de maxi zoo in Aalst heb ik al veel mensen met hun honden zien rondlopen in de winkel, als een hond mag dan mag een kat toch ook...
En alé, als je dan malgree iets wil meebrengen, diamanten zijn altijd welkom :LOL: :LOL: :LOL:
Grapje hoor.
Ik meen het zunne, je hoeft helemaal niks mee te brengen
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#29 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:59

oooh zo schattig :love3:

vooral dat roze van Yoshi is übercute :love3: En dat met die hondjes ook :duim:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 04 oktober 2011 - 18:44

De jasjes zien er in elk geval lekker warm uit :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag