Spring naar inhoud

- - - - -

zoooo schattig

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Isis
Isis
  • 92 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 04 oktober 2011 - 20:08

:heart: :love3: :heart: schattig!!!

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#32 Geplaatst 04 oktober 2011 - 20:23

Mooie kleertjes, en schattige Sphynxjes :)
Ik heb voor mijn hondje (Shih-Tzu x Malthezer) vorig jaar een heel stoer fleece truitje gekocht, voor het koude weer. Met van die doodskoppen erop, haha.
Persoonlijk houd ik er ook niet van om dieren aan te kleden, maar dit heeft een functie en dat is warmhouden met koud weer :) en hij vind het volgens mij lekker warm alstie het aan heeft, want hij zit er niet aan te bijten of wat ook. En ik heb niet de gemakkelijkste hond.

Hieronder een fotootje van het desbetreffende kledingstuk, het hondje op de foto is niet mijn hond.

Bijgevoegde thumbnails

• 192122_trixie_north_bay_1.jpg

..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#33 Geplaatst 04 oktober 2011 - 20:29

Zo schattig! Staat zo stoer!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#34 Geplaatst 05 oktober 2011 - 01:40

PoezieMauMau, schoon truitje :) , alleen jammer dat het geen foto van jouw schatje is.
Misschien kan je toch fotootje komen plakken van jouw hondje?
Ook al heeft hij dan geen truitje aan?
Geplaatste afbeelding

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#35 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:17

Hierbij een foto:

Bijgevoegde thumbnails

• IMGP3786.JPG

..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#36 Geplaatst 05 oktober 2011 - 22:40

PoezieMauMau, wat een schatje :heart: :heart: :heart: , hij is  gewoon om te zoenen :catkiss
Geplaatste afbeelding

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#37 Geplaatst 05 oktober 2011 - 23:25

En hij is toch al dik 4 jaartjes oud, maar heeft het uiterlijk van een jonge pup :heart: :love3:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 06 oktober 2011 - 18:56

Ben langsgeweest bij de Maxi Zoo in Dendermonde en heb Milo meegenomen (had het op voorhand gevraagd en het was geen probleem :) ). Hij palmde daar iedereen zo in :love3: en heeft drie mooie vestjes gekregen van mij. Gelukkig was er 1 van de werknemers zo hulpvaardig om hem te helpen aankleden, hij heeft heel de tijd zitten passen en vond het helemaal niet zo erg als dat ik verwacht had. Op het einde werd hij het wel wat beu, maar hij leek wel content te zijn met zijn vestjes vooral omdat deze veel warmer zijn dan zo'n rompertje.

Hij heeft een bruin jasje, een wit truitje en een blauw truitje. Dat witte staat hem supergoed :thumb:
Ik denk dat dat witte en blauwe truitje hetgene is dat jullie ook hebben. Al een geluk dat ik hem had meegenomen, want hij kon wel in een 27 (XS), maar daarmee was zijn rug helemaal niet bedekt en dat spande enorm. Zijn maat blijkt uiteindelijk een 33 te zijn. Er waren mensen langsgekomen die ook een naaktkat hadden van dezelfde leeftijd en ze vonden Milo een beer tov die van hun. Zelf vind ik hem niet zo groot, maar zijn buikje, ja daar kun je niet naast zien, dat zeiden ze allemaal :oops: O:)

Denk dat ik ook een roze truitje ga aanschaffen voor MM aangezien zij het ook zo koud heeft in de wintermaanden :heart:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 08 oktober 2011 - 12:31

:LOL: :LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 08 oktober 2011 - 16:37

spanishke, dat vraagt gewoon om een modeshow (fotootjes bedoel ik) ;)
In dendermonde hadden ze die truitjes van thor en rammy ook in t wit?
En Milo heeft een bruin jasje?
Zou er dan in dendermonde andere dingen hangen ook dan in aalst?
Maandag moeten we om de stofzuiger naar van den borre (je weet wel, die ramses gemold heeft) en we gaan daarna nog eens binnenspringen in maxi zoo daarnaast, k ga eens kijken of daar ook bruine jasjes hangen
In ieder geval leuk dat Milo nu ook zijn gerief heeft om de winter door te komen :d
Tof dat 1 van de werknemers geholpen heeft met aankleden.
Ik kan t geloven dat Milo daar iedereen heeft ingepalmd :heart:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#41 Geplaatst 08 oktober 2011 - 16:38

PoezieMauMau zei:

En hij is toch al dik 4 jaartjes oud, maar heeft het uiterlijk van een jonge pup :heart: :love3:

Ik vind hem heel leuk :heart:
Geplaatste afbeelding

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#42 Geplaatst 08 oktober 2011 - 17:28

Tis een allemansvriendje, en bij iedereen geliefd (ook mensen die niet van honden houden)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#43 Geplaatst 08 oktober 2011 - 21:34

Ik vind dat je het aan hem ziet, dat hij een allemansvriendje is :) , hij is gewoon zo lief van uiterlijk
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#44 Geplaatst 10 oktober 2011 - 22:57

spanishke, vandaag terug naar maxi zoo moeten gaan (terug in Aalst), het blauwe truitje van diddl wat een maat te klein blijkbaar, en ik heb dat bruin vestje van Milo gezien, mooi zunne :)
Er hingen ook zo hele mooie rode en witte soort van regenvestjes maar we hebben ze maar laten hangen, voorlopig komen ze wel toe, je kan niet blijven kopen.
Jammer genoeg was er geen blauw truitje meer in de juiste maat voor diddl en er hingen geen witte, dus is t een roze truitje geworden zoals dat van yoshi.
Onzen thor en ramses kunnen dat ook nog aandoen hé, de mannen kunnen afwisselen, dan eens een  blauwtje en dan eens een rozeke ;) , zelf zullen ze daar wel niet mee inzitten dat ze een roze truitje aanhebben :LOL:
Geplaatste afbeelding