Spring naar inhoud

- - - - -

origineel verjaardagskado voor 15-jarige ?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#1 Geplaatst 04 oktober 2011 - 09:34

Op 14 oktober wordt m'n vriend z'n "kleine" zus 15 jaar.
Ze bevindt zich op de leeftijd waarop ze begint te puberen. Experimenteren met shmink, maar toch nog graag kinderdingen doet ook.
Andere jaren gaven we altijd een box met gezelschapsspelletjes. Dit jaar denken we dat ze dit te kinderachtig zal vinden.
Daarom zijn we op zoek naar een alternatief...

Is er iemand die kinderen heeft of broertjes of zusjes van dezelfde leeftijd, die ook weet waar mee ze blij zouden kunnen zijn?

Famke speelt graag muziek ( zo kan ze saxofoon, gitaar, fluit en piano spelen), maar ik weet niet of we ergens in die trend moeten gaan..

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 04 oktober 2011 - 09:38

Een make-up koffertje met allemaal kleurtjes en vanalles in? Das toch leuk? :thumb:
Of zo een cadeaubon voor parfum van paris xl? (die met die testflesjes)
Of bodylotion en scrubtoestanden?

Heb geen familie van die leeftijd...

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#3 Geplaatst 04 oktober 2011 - 09:40

Hier dochter van die leefdtijd maar laat haar zelf wat kopen, weet het nooit.
Is bij haar heel wisselend, ene keer wilt ze iets om te spelen andere keer een boekje ofzo, make up ed wilt ze niet is niet echt een madammeke meer een jongen kwa gedrag...ze heeft wel zeer regelmatig nieuwe gsm en mp3 of 4 speler nodig die ze dan koopt
Dus kan je helaas niet helpen

Maqusi
Maqusi
  • 112 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 04 oktober 2011 - 10:02

mijn dochter wordt ook 15 eind oktober,wij geven haar geld omdat ze blackberry wil kopen.ook make up en parfum doet het hier altijd goed.
succes met zoeken...
Cattery Maqusi
  Persian & Exotics

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 04 oktober 2011 - 11:31

Mijn zoon is dit jaar 15 geworden wij hebben hem gewoon het geld gegeven zodat hij het kan uitgeven of sparen aan spelletjes voor de ps3 of voor andere dingen.
Mss kan je haar een oplaadkaart kopen voor muziek, of een leuke cd. Of je maakt een pakketje met wat make up, cd'tje, waardebon, noem maar op.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#6 Geplaatst 04 oktober 2011 - 11:39

Een katje, altijd leuk hihi. ;) :p
Eeuhm eens denken wat ik leuk zou hebben gevonden toen ik 15 was...
Make up koffertje is altijd leuk, zou ik nu ook nog blij mee zijn.
En zo allemaal dingetjes voor je 'mooi' te maken.
Zo echt girly dingen.

Ofeuhm een cd van haar favo band, een cadeaubon van Free record shop als je niet weet welke band ze leuk vindt...

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#7 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:59

Op die leeftijd heb ik 'n keer een herlaadkaart voor mijn gsm gekregen en dat vond ik toen super!

En anders ze misschien 'n dagje mee nemen winkelen, dat ze voor 'n bepaald buget wat kan uitzoeken en gezellig wat gaan eten ofzo?