Spring naar inhoud

- - - - -

Ugg-laarsjes hebben??

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#1 Geplaatst 04 oktober 2011 - 11:30

Gewoon verschrikkelijk!! :cry:
Hoe mensen zo kunnen zijn, en het ergste is dit zijn nu wasbeertjes, maar met honden, katten, konijnen, nertsen, enz... wordt gewoon hetzelfde gedaan.
Leuk toch zoon bontjas of zo van die 'leuke' Ugg-Laarsjes???? :evil: :misselijk:

Wasbeertjes worden levend gevild om namaak ugg-laarsjes te maken - Mode - HLN

Ps: de beelden zijn ZEER schokkend die je kan aanklikken in het artikel.
Mensen met gevoelige maagjes of dergelijk gelieve u te onthouden, ikzelf kan het ook bijna niet aanzien, heb het filmpje halfweg afgezet! :cry: :trance:
Je moet zoiezo +18 zijn voor je de beelden kan zien.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 04 oktober 2011 - 11:49

De bonthandel in China is vreselijk! Ik heb vroeger een reportage gezien van katten en honden die ze van het straat pikten (sommige zelfs nog met hun bandje aan!), in veel te nauwe, platte kooien (zodat ze niet konden staan) opsloten en op elkaar gooiden. Dan in vrachtwagens naar de slachterij. Die kooien werden van de wagens gegooid, waardoor de meeste dieren al gebroken poten en gekneusde ingewanden hadden. En dan werden ze ook gevild...

China mag misschien wel een mooi land zijn, met een rijke culturele geschiedenis, maar mij ga je er nooit zien. Ik kan me niet verzoenen met verschillende praktijken die in dat land plaats vinden. (Gedwongen abortussen/sterilisaties, land dat gewoon van mensen afgepakt wordt, een zware vorm van censuur, mensen die ineens 'verdwijnen', gefolterd, organen kwijt, dierenmishandeling tot en met...).

Bewerkt door Sakuradrops, 04 oktober 2011 - 11:50.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:26

Ik ga niet kijken, de foto bij het artikel is al te schokkend voor mij, maar ik kan nog altijd niet begrijpen dat, als men dieren dood, (dit gebeurt ook voor ons vlees op ons bord) dat men dat niet op een dierwaardige manier kan doen.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:34

Dit kan ik gewoonweg niet aanzien, veel TE gruwelijk. Wanneer gaat dat daar eindelijk eens stoppen????

Levend die dieren villen, komaan in welke eeuw leven we :gek: :trance: :trance: :trance:

Bewerkt door Spanishke, 04 oktober 2011 - 12:35.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:36

Ik had het al eens gezien. Ziekelijk gewoon!
Ik snap niet waarom ze die beestjes zo levend villen! Doe ze dan (en dan nog!!!) op zen minst dood. :censored:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:43

Ik heb die beelden ook ooit al eens gezien, wist toen nog wel niet dat het om Uggs ging. mijn maag keert niet rap, maar hier ben ik toch echt niet goed van...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:49

OMG :trance: Ik zie juist dat deze aangeboden worden vandaag op Vente Exclusive en de meeste zijn gewoon al uitverkocht :trance:

Jammer dat ik geen commentaar kan geven
Sorry, maar dan lijd ik nog veel liever kou dan daar 1 eurocent aan uit te geven :evil:

Bewerkt door Spanishke, 04 oktober 2011 - 12:50.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:50

Ugg is eigenlijk een merknaam en zij gebruiken volgens mij enkel omgekeerd schaap. Het wordt wel veel nagemaakt, met verschrikkelijke praktijken tot gevolgd :(

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:52

ok, als ik jullie reacties hier lees :trance:
ik ga niet kijken, zelfs de link niet openen, ga mezelf een beetje sparen anders spookt dat nog dagen in mn hoofd rond...

Ik ga nooit van zn leven naar China ook, oa. om de redenen die hier al aangehaald werden.
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:57

mij zien ze in dat vreselijk land ook nooit!!!!

Z I E K E L I J K :misselijk:   dat zijn geen mensen maar beulen zonder hart!

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#11 Geplaatst 04 oktober 2011 - 12:58

Het is toch niet het merk Ugg zelf? Maar wel de merken die fake-ugg's aanbieden die dergelijke praktijken doen..

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:02

Annelore zei:

Het is toch niet het merk Ugg zelf? Maar wel de merken die fake-ugg's aanbieden die dergelijke praktijken doen..

volgens mij idd de nep-Uggs vanuit China ed

MamaSter
MamaSter
  • 733 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 04 oktober 2011 - 15:59

Ik heb er ook niet naar gegeken, het is absoluut verschrikkelijk!!
In die landen gebeuren zeer gruwelijkheden. Zoals de haaievinnen.
Zo hebben we ooit in de les naar een docu moeten kijken over dierenmishandeling. Het was gruwelijk, ze gooiden zelf katten levend in het frietuurvet!

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:41

wendyv123 zei:

Ugg is eigenlijk een merknaam en zij gebruiken volgens mij enkel omgekeerd schaap. Het wordt wel veel nagemaakt, met verschrikkelijke praktijken tot gevolgd :(

Gelukkig behandelen ze schapen in Australie wel geweldig. Ook niet geschikt voor gevoelige zieltjes:

https://secure.peta....erAction&id=823

De dag dat mensen leren dat ze ALLE dieren met respect moeten behandelen is nog lang niet aangebroken mensen. En vrijwel iedereen sluit zijn/haar ogen hiervoor.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:49

:misselijk: