Spring naar inhoud

- - - - -

Ugg-laarsjes hebben??

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#16 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:04

Wordt ik gewoon ziek van echt, en kwaad echt gewoon superkwaad.
En het ergste is, je kan er gewoonweg niets aan doen. :cry: :cry:
(Behalve dan geen bont, leer, wol, enz... dragen)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:11

Echt verschrikkelijk dat mensen zoiets doen. Ik ga het filmpje ook niet kijken, heb het in het verleden wel eens gezien...maar ik kan daar echt niet tegen, dan slaap ik vannacht gewoon niet
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:22

Ik ga ook niet kijken, goed dat TS het er bij heeft gezet.
Ooit heb ik eens een documentaire gezien over bont en ik vermoed dat dit hetzelfde zal zijn.  Soit, ik heb de documentaire eigenlijk niet gezien omdat ik, na drie keer mijn hoofd weg te draaien, ben gaan lopen.  Mijn hartje brak bij het zien van de beelden...  ik was er echt niet goed van.
Je moet het maar kunnen...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#19 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:48

Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe die mensen ooit nog een oog kunnen toedoen nachts.
Ik zie nu al die beelden continu voor me laat staan dat ik het zelf zou doen. :misselijk: :trance:
Ik kan er echt niet van over dat die mensen met een gerust geweten kunnen slapen, eten, stappen, praten, ademen, LEVEN!

Ik mag er zelfs niet te hard over nadenken of ik krijg tranen in men ogen, dierenleed maakt me zo kwaad, en verdrietig tegelijk ik kan het niet beschrijven. :evil: :cry:

Eerlijk gezegd he, ik denk dat ik de mensen die tot zoon gruweldaden in staat zijn voor me heb staan ik ze gewoon ook levend vil.
Echt waar.
Ik zou maken dat ze pijn hebben en niet ene klein beetje ook!! :x

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 06 oktober 2011 - 11:23

Shadow zei:

Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe die mensen ooit nog een oog kunnen toedoen nachts.
Ik zie nu al die beelden continu voor me laat staan dat ik het zelf zou doen. :misselijk: :trance:
Ik kan er echt niet van over dat die mensen met een gerust geweten kunnen slapen, eten, stappen, praten, ademen, LEVEN!

Ik mag er zelfs niet te hard over nadenken of ik krijg tranen in men ogen, dierenleed maakt me zo kwaad, en verdrietig tegelijk ik kan het niet beschrijven. :evil: :cry:

Eerlijk gezegd he, ik denk dat ik de mensen die tot zoon gruweldaden in staat zijn voor me heb staan ik ze gewoon ook levend vil.
Echt waar.
Ik zou maken dat ze pijn hebben en niet ene klein beetje ook!! :x

Sommige mensen schepper plezier uit zo'n dingen. Ik vind het echt vreselijk wat ze doen, anderzijds denk ik dan ook dat deze mensen misschien gewoon geen keuze hebben.
In vele van die landen heerst er armoede, en dan doen de mensen alles om hun gezin eten te geven. Misschien voelden die mensen zich er ook niet goed bij, maar moeten ze wel als ze hun gezin willen onderhouden.

We weten er eigenlijk niet veel van. We zien wel de gruwelijke beelden van wat met de dieren gebeurd, maar de leefomstandigheden van de mensen die deze wanpraktijken uitvoeren kennen we niet.

Versta me niet verkeerd, ik keur het zeker niet goed,maar we kennen het hele verhaal niet.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 06 oktober 2011 - 12:57

Ik vond die dingen al lelijk, nu nog een reden om ze niet te dragen! Wat erg...

Guest_Kattig Vrouwtje_*
Guest_Kattig Vrouwtje_*

#22 Geplaatst 06 oktober 2011 - 16:48

Precies dat! Plus dat het eigenlijk pantoffels zijn. Volgens mijn goede vriendin uit AustraliĆ« dan toch.....