Spring naar inhoud

- - - - -

Het is werelddierendag!!!

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
twinkietje
twinkietje
  • 260 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:40

Hierbij wil ik graag zeggen: Twinkske mama ziet u graag!
Ik kan niet meer zonder jou :d

Wie zet er vandaag zijn kat(ten) in de bloemetjes?
Geplaatste afbeelding
Met dank aan elfonia!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:43

Onze beestjes krijgen een traktatie. Verder houd ik mij er zo niet mee bezig eigenlijk. Ze beseffen het zelf niet dat het werelddierendag is, en ze zijn toch al rotverwend :ha
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 04 oktober 2011 - 13:58

Voor mijn diertjes is het elke dag dierendag, want die worden ondanks ik me al ns slecht voel of humeurig ben elke dag supergoed gesoigneerd. En gezien ze dagelijks hun portie knuffeltjes komen vragen vermoed ik dat ik  heel goed bezig ben :) :LOL:

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#4 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:00

Ik ga normaal gezien dan altijd naar een dierenasiel met wat verwennerij, die sukkelaars ocharme.... :( Maar momenteel ben ik spijtig genoeg ziek, dus ze houden het tegoed dit jaar....

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 04 oktober 2011 - 14:31

Verdorie, ik heb mijn poezels gisteren (en in het weekend met een nieuwe zoopluslevering) al verwend. :louche: :d

Ik ga ze vanavond misschien wel wat extra snoepjes geven. Maar ik vind vandaag vooral een dag om stil te staan bij de miljoenen dieren die geen goede thuis hebben, die afgemaakt worden in de bonthandel bv., of hun habitat verliezen door bosontginning, of mishandelde circusdieren, of diertjes die ze moeten inslapen in overvolle asielen... Enfin, de lijst is eindeloos. :( :cry:

Jammer dat er geen echte grote tak van Peta in Belgiƫ is. Net een job gezien voor Peta nederland, maar het is jammer genoeg in de UK. Anders zou ik dat wel overwegen.

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#6 Geplaatst 04 oktober 2011 - 15:34

Sakuradrops zei:

Verdorie, ik heb mijn poezels gisteren (en in het weekend met een nieuwe zoopluslevering) al verwend. :louche: :d

Ik ga ze vanavond misschien wel wat extra snoepjes geven. Maar ik vind vandaag vooral een dag om stil te staan bij de miljoenen dieren die geen goede thuis hebben, die afgemaakt worden in de bonthandel bv., of hun habitat verliezen door bosontginning, of mishandelde circusdieren, of diertjes die ze moeten inslapen in overvolle asielen... Enfin, de lijst is eindeloos. :( :cry:

Jammer dat er geen echte grote tak van Peta in Belgiƫ is. Net een job gezien voor Peta nederland, maar het is jammer genoeg in de UK. Anders zou ik dat wel overwegen.

Ben ik het uiteraard helemaal mee eens ! ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 04 oktober 2011 - 16:19

Hier doen we ook niks extra maar ze krijgen dan ook het hele jaar door lekkers. :thumb:

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:11

De mijne hebben nog wat extra speelgoed gekregen, alsook de hond. voor haar is er elke jaar een hele grote kluif voorzien.

Zelf heb ik er ook veel plezier aan, alleen al om haar dan met die kluif te zien sleuren hihi.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:22

Ik heb ook niets gedaan, maar hier is het ook elke dag feest :LOL: Deze avond krijgen ze lekkere rauwe biefstuk maar dat krijgen ze ook op andere dagen :)
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:39

ik heb juist een nieuwe krabpaal besteld :LOL: :LOL:
Hopelijk komt hij snel toe :d

Geplaatste afbeelding

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:44

Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik mijn lieverds nog meer kan verwennen... :oops:

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 04 oktober 2011 - 17:53

Het is hier elke dag dierendag maar vooruit, een extra portie natvoer en heel veel extra snoepjes en knuffels voor mijn dame en heren :)
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:25

Hier bij mij zijn ze ook al rotverwend maar heb vandaag toch nog maar eens wat nieuws gekocht.  4 gekleurde balletjes, een nieuw tuigje voor Balthazar en snoepjes.  Onze hond Fien kreeg 2 varkensoren :LOL:
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#14 Geplaatst 04 oktober 2011 - 20:59

Dierendag hoort niet 1 keer in het jaar te zijn. Elke dag moet dierendag zijn.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:04

Hier is het elke dag dierendag maar toch hebben ze juist vandaag extra speeltjes gekregen en een lekker stukje vis. Hmmmm. En natuurlijk, weer heerlijk gespeeld.