Spring naar inhoud

- - - - -

Het is werelddierendag!!!

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 oktober 2011 - 22:40

Hier is het eigenlijk ook elke dag dierendag...maar ben vandaag ff naar de markt geweet (moest ik wel 3 kwartier voor heen en 3 kwartier voor terug reizen, maar k had tog niks beters te doen :d ) en heb 5 kilo kippennekken voor ze gehaald :) (even goed wat ingeslagen, daar kunnen ze wel even mee vooruit). Dus die heb ik gegeven, Balou begon er meteen aan de kluiven en Taco stond me aan te kijken van 'wat moet ik hier nou weer mee'. Vreemd beest want vorige keer at hij het wel op, maar in stukjes snijden doet wonderen :LOL: Dus ze hebben lekker gesmult, straks krijgen ze ook nog wat lekkers voor het slapen gaan.
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 04 oktober 2011 - 23:46

Hier is het alle dagen  dierendag goede voeding ,knuffelen ,kammen en borstelen ,snoepjes en vandaag nog wat lekkere vis voor mijn schatten . :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 oktober 2011 - 08:48

hier niets speciaals gegeven. Wel nog meer gedacht dan anders aan mijn touschka - ierse setter - die 14 jaar geleden gestorven is op werelddierendag :cry: