Spring naar inhoud

- - - - -

De boerderie alias slaapkamer

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#31 Geplaatst 06 oktober 2011 - 18:55

:goofy: :goofy: :goofy: :goofy:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#32 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:27

amai 15 katten, dat zou ik eerlijk gezegd niet aankunnen, ik heb mijn handen echt al vol met 4.
Bébé en Lily zijn trouwens mijn favorietjes van de bende ;)
Natuurlijk mag jij je gedacht zeggen.
De andere mensen zegden toch ook hun gedacht.
En daar zit ik helemaal niet mee in, ik zeg zelf ook altijd mijn gedacht.
Maar ik denk eerst altijd eens na over hoe ik het ga zeggen.
Eerlijk gezegd kwam het van jou toch anders over, de manier waarop je het zei (en ik zeg dat niet om ruzie te maken of je aan te vallen , ik zeg ook gewoon mijn gedacht).
Ik zit daar heus niet mee in dat iemand zegt dat het hun ding niet is of hun smaak niet is of zij het nooit in huis zouden doen of ze het rommelig vinden.
Ieder mens heeft gewoon een persoonlijke smaak en daar heb ik het volste respect voor.
En ieder mens heeft dingen die voor hem of haar belangrijk zijn (en voor mijn zijn mijn man en mijn poezels het allerbelangrijkst) hetgeen jij zei "Sorry dat ik  het zeg maar bekijk je foto's eens goed, alé die gekleurde tafeltjes en  stoeltjes tja eerlijk gezegd dat trekt op niks." dat kwam al niet meer over als gewoon jouw persoonlijke smaak.
Nee, dat kwam eerlijk gezegd nogal opdringerig over.
Dat kwam over als dat jij jouw mening en jouw smaak wou opdringen aan mij.
Ik moest blijkbaar overtuigd worden van het feit dat mijn slaapkamer een rommelkot is en ik kreeg daar ook zo een beetje t gevoel bij dat ik me blijkbaar daarover hoorde te schamen (terwijl het helemaal niet over rommel ging, deze topic, maar wel over gevoelens en over blijdschap).
Omdat jij het een rommelkot vind moet ik me dan maar blijkbaar aanpassen en moet ik maar doen wat een ander zegt...
Als je gewoon had gezegd, "ik vind dat het op niks trekt" had ik er helemaal geen probleem mee gehad...
De manier waarop je het wel gezegd heb dat vond ik dan op niks trekken.
Ik hoop van ganser harte voor jou dat je in goeie gezondheid blijft en je je huisje spic en span kan houden.
Ik heb in de laatste 19 jaar mijn standaarden wat spic en span betreft moeten aanpassen en verlagen wegens gezondheidsproblemen.
En dat vond ik in het begin vreselijk.
Want vroeger vond ik dat ook heel belangrijk, zo een onberispelijk spic en span huis.
Tot ik eindelijk inzag dat op het einde van de dag een huis dat spic en span is heus niet zo belangrijk is als je kijkt naar je leven en het leven van je geliefden, spic en span neemt niet zo een belangrijke plaats in in the grand sceme of things.
Er zijn belangrijker dingen dan een huis dat zich in onberispelijke staat bevindt.
Vandaar dat ik helemaal geen probleem heb met k weet niet hoeveel verschillende kleuren in 1 kamer of gelijk wat dan ook.
Gewoon gelukkig zijn en diegenen die je graag ziet en die jou graag zien gelukkig maken dat is het allerbelangrijkst...
De ene mens leert dat wat vroeger dan de andere mens, sommige mensen worden gewoon gedwongen om dat vroeger te leren door omstandigheden.
Ik ben in ieder geval blij dat ik die les geleerd heb en ik naar mijn rommelige slaapkamer kan kijken en gewoon gelukkig en blij kan zijn :d

Bewerkt door lathyrus, 06 oktober 2011 - 19:31.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#33 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:30

zzzaramia zei:

En dan zeggen ze dat ik mijn poezels rotverwen omdat ik een muur aan hen heb gewijd. :louche:

Is jouw muur die muur met die klaprozen erop?
Die vind ik gewoon fantastisch mooi :heart: , dat heb je echt wel heel goed gedaan.
Ik zou ook wel zo een muur willen maar interieurveranderingen gaan moeten wachten tot onze spaarboek terug gespekt is :d
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#34 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:41

hilleke zei:

met hun blote kont in de boter gevallen :LOL:

:lachen: :lachen:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:50

Toen ik peggy haar bericht las dacht ik meteen aan dat ding van de ikea:

Geplaatste afbeelding

MALM Bijtafel - oranje, 211x74 cm - IKEA

Valt erg mee van prijs, het is meer dan 2 meter breed, en er zitten wieltjes bij dus je kunt het zelfs heen en weer schuiven over je bed ;)

:geluk: (ook in het wit verkrijgbaar hoor ;) )

Bewerkt door Aldhissla, 06 oktober 2011 - 19:50.

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:56

wou ik hier zo snel dat ding zetten, lees ik dus niet je reactie waar je zegt dat dit niet gaat werken :wall:
je kunt altijd proberen natuurlijk :p je kunt dat snachts over het midden van het bed rollen bijvoorbeeld, dan liggen ze net boven jullie?

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#37 Geplaatst 07 oktober 2011 - 14:20

Aldhissla Als we nog niks zouden gehad hebben zou ik wel eens naar Ikea zijn  gereden om te kijken of ze niet iets gelijkaardigs hadden dat de juiste  hoogte had en dat ook groter van oppervlakte was (de kippen zijn nogal lang en volgens mij gaan ze op dat bijzettafeltje niet stabiel kunnen staan , gaan de kippen over de rand uitsteken of gaat het net gepast zijn en als de poezels dan onnozel liggen te doen in hun kippen of varken of iglootje dan donderen ze met kip en al naar beneden).
Hetgeen je voorsteld is 2m11 breed, ons bed is 1m60 breed, t is dus sowieso al veels te breed.
Het is ook te hoog, ik heb al uitgelegd waarom ik ik de tafeltjes gekozen heb die op gelijke hoogte met ons bed staan ;)
Naar de prijs kijken we sowieso niet, mijn rommeltje heeft meer gekost dan dat bijzettafeltje maar aangezien het geld niet op onze rug groeit en we maandelijks nogal wat moeten ophoesten alleen al aan medische kosten voor de poezels (in maanden dat het hier redelijk is en er niet teveel problemen opduiken zijn we toch al 500 euro kwijt daar aan, en wij doen het op 1 loon dus dat is een hele hap uit het budget zonder dan nog al de rest er bij te rekenen dat er ook nog aan hen moet uitgegeven worden, we geven meer uit aan de poezels dan aan onszelf) ga ik geen onnodige dubbele kosten gaan doen, dan geef ik liever 79 euro uit aan iets anders dat wel zijn nut heeft ;) .
Aangezien we ons gerief al hebben en zowel halve trouwboek en ik ons daar heel goed bij voelen en de poezels ook heel blij zijn zie ik niet in waarom ik naar Ikea zou rijden en ik op zoek zou gaan naar nog wat anders.
Toch bedankt voor de suggestie !
Wie weet heeft iemand anders er iets aan die ook zoiets zou willen doen ;) :)

Bewerkt door lathyrus, 07 oktober 2011 - 14:21.

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 08 oktober 2011 - 12:19

echt een poezenparadijsje :thumb:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#39 Geplaatst 12 oktober 2011 - 22:33

bedankt voor de leuke commentaren op de boerderie :)
Geplaatste afbeelding