Spring naar inhoud

- - - - -

Flessenkitten 3 weken met diarree

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:51

:geluk: :geluk: :geluk: , hou er ook rekening mee dat het mogelijk is dat moederpoes het kleintje heeft achter gelaten omdat niet alles oké is met het kitten.  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:47

We duimen volop!!
Het is super wat je doet voor dit kleine ukje :)

Guest_Bumba_*
Guest_Bumba_*

#18 Geplaatst 05 oktober 2011 - 22:46

Het kitten is vanmorgen overleden... Ik heb mijn best gedaan het heeft de laatste 4 voedingen ook nog goed gedronken eigenlijk... waarschijnlijk omdat het leed aan uitdroging denk ik. Het at zijn medicijnen maar toch mocht het niet helpen, ik had de indruk dat die medicijnen niet hielpen de diarree kreeg er een donkere bruine kleur van maar dat was het dan ook...

Ik denk wel niet dat het kitten geleden heeft... Bij de laatste voeding die ik het nog gegeven heb rond 6uur vanochtend was het zeer erg zwak en verslapt en had ik er geen goed oog meer in... Het heeft nog goed gegeten en knorde nog steeds lichtjes als ik het aaide... Ik heb dan de warmwaterkruik terug gevuld in het mandje gelegd en het hierop gelegd...

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 06 oktober 2011 - 00:47

:hug:
je hebt gedaan wat je kon....
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#20 Geplaatst 06 oktober 2011 - 09:37

je hebt gedaan wat je kon, moedernatuur is sterker dan wijzelf.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 06 oktober 2011 - 12:03

Je mag jezelf zeker niets verwijten je hebt meer dan je best gedaan. Sterkte met het verlies want al zijn ze nog zo klein je hart is eraan gehecht. :hug: :hug: :hug:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:04

Het is misschien een magere troost maar je deed wat je kon en gaf hem ook veel liefde in zijn korte leventje :hug: :hug: :hug:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 06 oktober 2011 - 19:13

Je hebt heel goed voor hem gezorgd. Hij heeft warmte gekend in zijn korte leventje. Mogelijk heeft de moeder hem indd achtergelaten omdat ze aanvoelde dat hij de zwakste was. Het is de natuur... En je kan nooit helemaal de moederpoes vervangen. Spijtig :( Sterkte! :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Bumba_*
Guest_Bumba_*

#24 Geplaatst 06 oktober 2011 - 20:06

Bedankt allemaal... Ik weet dat ik mijn best heb gedaan, maar toch voelt het altijd een beetje alsof je nog iets meer had kunnen doen...

het verwondert me ook dat je op zo een korte tijd al zo gehecht kunt zijn aan een beestje...