Spring naar inhoud

- - - - -

Burn-out

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#1 Geplaatst 04 oktober 2011 - 23:04

Lieve Ks-ers,

wie heeft er wel eens te maken gehad of heeft momenteel te maken met een burn-out?

Ik doe er een onderzoek naar en hoewel ik (helaas) zelf ervaring mee heb, heb ik ook wat vragen aan andere mensen.

Je hoeft niet per se in dit topic te reageren, mag ook per pm :)

Belangrijkste vraag is: Is het voor jou ooit nog zo geworden als dat het voor de burn-out was?

Guest_Brackie_*
Guest_Brackie_*

#2 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:15

Beau, is dat de reden dat je fantasie over je docent op school een beetje op hol slaat?....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:22

Ik heb vorig jaar anderhalf maand thuis gezeten met een burn-out. Ik ben zelf op tijd naar de huisarts geweest waardoor ik vrij snel terug aan het werk kon. Was een lichte vorm van een burn-out en ik dacht eerlijk gezegd dat zoiets me nooit zou overkomen :oops: Ik ben nogal een vechter, sterk persoon.
Of mijn leven hierdoor heel erg veranderd is kan ik niet echt zeggen, maar ik probeer wel op tijd pauzes in te lassen en tijd te maken voor mezelf.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:20

Mijn ondertussen ex-vriend heeft twee jaar geleden een burn-out gekregen en dit in combinatie met een zware depressie. Ik denk niet dat het is als voordien bij hem, alles is tenslotte anders. Zijn hele leven is veranderd sinds hij naar de dagtherapie is gegaan... Zo is hij ook uiteindelijk mijn ex geworden. Hij heeft wel nieuw werk ondertussen en het lijkt goed te gaan, maar veel meer kan ik er niet meer over zeggen omdat ik er geen contact meer mee heb.

Bewerkt door Spanishke, 05 oktober 2011 - 11:20.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 05 oktober 2011 - 12:57

Brackie zei:

Beau, is dat de reden dat je fantasie over je docent op school een beetje op hol slaat?....

Gelieve on topic te reageren!
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#6 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:04

Brackie zei:

:roll:

Guest_Brackie_*
Guest_Brackie_*

#7 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:14

Ola Karolien, kan het ietsje beleefder aub? Ik reageer on topic, namelijk over de eventuele gevolgen van een burn-out... Snappie?

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#8 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:16

Brackie zei:

Ola Karolien, kan het ietsje beleefder aub? Ik reageer on topic, namelijk over de eventuele gevolgen van een burn-out... Snappie?

Let it gooooo ;)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:16

Brackie zei:

Wat heeft dat daar nu mee te maken??? :s

ik heb helaas geen ervaring met het onderwerp...
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:18

Brackie zei:

waarom zo reageren.....
laat dat achterwege
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:28

Brackie zei:

2de MOD-opmerking: gelieve enkel on topic te reageren op de vraag van TS, andere bemerkingen kun je best via pb regelen.
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#12 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:34

Wat ik me afvraag, er is burn-out en er is depressie, is daar eigenlijk enig verschil tussen?

(ik sukkel nl met het laatste)

Indien depressie ook goed is wil ik je wel helpen, stuur maar een pb dan.

En Brackie, ik heb je reacties al gelezen in een ander topic van Beau, en nu begin je haar hier weer lastig te vallen.
Wie is er eigenlijk een stalker?? Als je geen antwoord kan geven op haar vraag, laat dan die domme opmerkingen achterwege aub.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:38

Hier Hilleke...Verschil burn-out en depressie

Er is wel een verschil. Mijn zus heeft een burn out gehad, ik een depressie. De twee kunnen ook hand in hand gaan.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:40

Hoi,

Gaat een burn-out niet gemakkelijk samen met een depressie?
Zoja, dan kan ik je wel het één en het ander vertellen.

Groetjes

Caro

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:42

Nakthis zei:

Hier Hilleke...Verschil burn-out en depressie

Er is wel een verschil. Mijn zus heeft een burn out gehad, ik een depressie. De twee kunnen ook hand in hand gaan.

Wel, als ik het zo lees heb ik beiden :oops: