Spring naar inhoud

- - - - -

Burn-out

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#1 Geplaatst 04 oktober 2011 - 23:04

Lieve Ks-ers,

wie heeft er wel eens te maken gehad of heeft momenteel te maken met een burn-out?

Ik doe er een onderzoek naar en hoewel ik (helaas) zelf ervaring mee heb, heb ik ook wat vragen aan andere mensen.

Je hoeft niet per se in dit topic te reageren, mag ook per pm :)

Belangrijkste vraag is: Is het voor jou ooit nog zo geworden als dat het voor de burn-out was?

Guest_Brackie_*
Guest_Brackie_*

#2 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:15

Beau, is dat de reden dat je fantasie over je docent op school een beetje op hol slaat?....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 oktober 2011 - 10:22

Ik heb vorig jaar anderhalf maand thuis gezeten met een burn-out. Ik ben zelf op tijd naar de huisarts geweest waardoor ik vrij snel terug aan het werk kon. Was een lichte vorm van een burn-out en ik dacht eerlijk gezegd dat zoiets me nooit zou overkomen :oops: Ik ben nogal een vechter, sterk persoon.
Of mijn leven hierdoor heel erg veranderd is kan ik niet echt zeggen, maar ik probeer wel op tijd pauzes in te lassen en tijd te maken voor mezelf.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:20

Mijn ondertussen ex-vriend heeft twee jaar geleden een burn-out gekregen en dit in combinatie met een zware depressie. Ik denk niet dat het is als voordien bij hem, alles is tenslotte anders. Zijn hele leven is veranderd sinds hij naar de dagtherapie is gegaan... Zo is hij ook uiteindelijk mijn ex geworden. Hij heeft wel nieuw werk ondertussen en het lijkt goed te gaan, maar veel meer kan ik er niet meer over zeggen omdat ik er geen contact meer mee heb.

Bewerkt door Spanishke, 05 oktober 2011 - 11:20.

Geplaatste afbeelding