Spring naar inhoud

- - - - -
Korthaar

Samaya - update p8

• Log in om te reageren
124 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 30 juni 2009 - 15:29

xantippe zei:

ik neem aan dat het jullie niet stoort dat ik zoveel foto's post :)

Zie haar liggen :) wat een schatje :love:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#47 Geplaatst 30 juni 2009 - 15:54

echt een schatje :love:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:02

t Is een mooike!
Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#49 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:08

xantippe zei:

ik neem aan dat het jullie niet stoort dat ik zoveel foto's post :)
Nee hoor hoe meer foto's hoe liever :thumb:

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#50 Geplaatst 30 juni 2009 - 18:48

:love3: :heart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 01 juli 2009 - 21:57

een heel mooi poesje,
ik zou de naam gewoon zo laten,
vind hem heel mooi

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:13

hallo iedereen, hier ben ik dan met een update :) met samaya gaat het wel goed, ondertussen gaat ze braaf op de kattenbak (overdekt en mét klapdeurtje). ze had wat vlooienstrontjes maar voor de rest is ze gezond verklaard, sinds enkele dagen heeft ze ook een chip. ik vind haar toch wel best een lief poesje, we knuffelen regelmatig en krabben en bijten doet ze niet echt. ook niet bij de dierenarts trouwens.
krabben aan krabpaaltjes blijkt nog niet haar ding, maar straks krijgt ze een grote krabpaal, misschien dat ze dan enthousiaster zal zijn om haar nageltjes in de sisal te zetten :)
soms is ze zo gek als een deur, zoals nu terwijl ik dit berichtje typ. springen van de zetel op de poef op een andere zetel op haar krabton, lopen van de living naar de keuken en terug, achter denkbeeldige vliegen aanzitten... ik denk dat ze haar schade van die week hitte wat moet inhalen :d
het miauwen is nog steeds niet gestopt, maar wel korter. ze zal nog steeds luid miauwen als we de kamer uitgaan, maar het is nu al veel sneller gedaan. binnenkort breiden we haar teritorium nog wat uit dat zal waarschijnlijk ook al veel verschil maken!
verder, heeft iemand misschien een goeie tip om haren van zetels te verwijderen? stofzuigen is een optie maar het is wel altijd een heel gedoe om dat ding uit te halen. misschien een kruimeldief? of de pet hair magnet? raden jullie me een vlooienbandje aan? ze zit altijd binnenshuis..
ze heeft alvast een ballenkrabboompje gekregen en wat nieuwe eetkommetjes. en dan nu de foto's :)
Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:44

Mooie dame :love3:

Wij hebben een Pet Hair Magnet, maar gebruiken nog steeds de stofzuiger. Ik ben niet echt tevreden over dat ding, had er veel meer van verwacht, ik vind niet dat er veel verschil is met een gewone aftrekker voor de ruiten, buiten het feit dat deze wat kan afgeven

Dat overal op en door rennen doen ze hier ook heel vaak, MM en Taiga doen het nog dikwijls. Volgens mij is het wel een teken dat ze gezond is ;)

Bewerkt door Spanishke, 07 juli 2009 - 10:48.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 07 juli 2009 - 10:49

super mooie fotos :LOL:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#55 Geplaatst 07 juli 2009 - 11:49

Wat een schatje :)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#56 Geplaatst 07 juli 2009 - 11:57

:love3: :love3: :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 07 juli 2009 - 12:03

:goofy: Ze is zo'n schatje Xantippe :love3: :heart: , geen vlooienbandje hoor, ze gaat toch niet buiten he?
Komen er andere dieren op bezoek of gaat ze buiten?
Ik denk het niet, dus waarom is ontvlooien nodig?
Over dat rennen, dat is zo leuk, bij mij zijn ze sinds gisteren ook terug aan het rennen, waarschijnlijk omdat het terug wat frisser is :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 07 juli 2009 - 12:23

Leuke fotootjes :LOL: :heart: :heart: . Ik ben heel tevreden over de pet hair magnet, zeker om tussendoor niet steeds de stofzuiger te moeten nemen om haren uit de zetel te verwijderen. De kruimeldief vind ik niet krachtig genoeg om de haren deftig te vewijderen.
Ik zou geen vlooienbandje aandoen. Ik denk dat je dan beter 1 keer per maand een behandeling geeft tegen vlooien onder de vorm van een pipetje of dergelijke
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 07 juli 2009 - 13:34

ja ik vraag mij af hoe dat nu nog vlooien kan krijgen? en hihihiiii ze zit vast in de ballenboom :d :d

ik vroeg het me af omdat ik gister nog een katje gezien heb dat wél een bandje om had (een kitten, nog jonger dan samaya)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 07 juli 2009 - 13:37

Vlooien kan je ook zelf mee naar huis brengen aan je schoenen of zo, dus ja, het kan nog, al is de kans natuurlijk kleiner omdat ze alleen maar binnen zitten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Korthaar