Spring naar inhoud

- - - - -

Verlaat het forum

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
29 reacties op dit onderwerp
BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:27

Hey iedereen!

Wou even 'melden' dat ik mn tijd niet langer zal doorbrengen op het forum :cry:

Heb al iets te veel 'beschuldigingen' naar het hoofd gesmeten gekregen (ga geen namen noemen) en het word me stilaan iets te veel, sorry :s

Begrijp me niet verkeerd, heb echt een super tijd gehad op het forum!
Veel prachtige, lieve mensen leren kennen. Erg veel steun gehad, altijd goed geholpen en ga het forum echt verschrikkelijk hard missen want werkt echt ontspannend na een zwaar dagje werk/les...

Maar t lukt gewoon niet meer.
Er zijn bepaalde personen hier op t forum waar ik het gevoel bij krijg dat ze sommige mensen gewoon letterlijk wegpesten.
En waarom? Omdat die personen in hun ogen niet echt bekwaamd zijn katjes in huis te hebben.

Ik heb echt het beste voor met mn katten, ze zijn mn alles!
Ik heb 'opleidingen' gevolgd ivm katten, heb stapels boeken liggen, heb er echt een grote passie voor, ken er alles over en zie alles dagelijks in de cattery van mijn tante en nog krijg ik verwijten en beschuldigingen naar het hoofd gesmeten. Waarom? Omdat die personen zelfs geen 2 minutjes tijd hebben mijn hele topics is door te lezen en daardoor het hele verhaal niet kennen en alles dus verkeerd inschatten.

Nog maar een uurtje ofzo geleden weer reacties gehad van een onwetend iemand en het werd me te veel, t was de druppel die de emmer deed overlopen, heb tranen met tuiten gehuild, nog steeds trouwens :cry:

Ga nog even al mn toppics doorlezen, maar morgen verwijder ik mn account definitief.

Ik wil iedereen die me heeft gesteunt echt waar bedanken!
Jullie maakten mn avond na de zware dagen echt af, was super om mn verhalen, vragen en problemen aan jullie kwijt te kunnen en ga jullie allemaal heel erg missen!!! :cry:

xxx Dorien xxx

Dikke poot van Bruno & Fangio :)
Fangio & Bruno :heart:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:32

Twee hevigere comments en je bent weg? Nadat je eerst een topic opent? :louche:

Guest_Brackie_*
Guest_Brackie_*

#3 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:34

Hey Dorien, meid, je mag je niet zo aangevallen voelen en zeker geen overhaaste beslissing nemen! Blijf gewoon lekker op dit forum, lees en reageer op de berichten die je wel leuk vindt en laat je niet afschrikken door enkele pestkoppen... Door juist weg te blijven op het forum, geef je die "rotte appels" gelijk en dit is toch het laatste wat je wilt?
Veel sterkte.

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:39

Thundernimf zei:

Twee hevigere comments en je bent weg? Nadat je eerst een topic opent? :louche:

Sorry, maar je weet echt niet waarover je het hebt, het gaat hem niet gewoon om die comments...

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:39

Hey, kop op...je laat je toch niet wegjagen zeker??  Blijf toch gezellig meelezen en meeleuteren... :flower:
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:42

BabyDreamXxX zei:

Sorry, maar je weet echt niet waarover je het hebt, het gaat hem niet gewoon om die comments...

Misschien.
En vindt je het zelf niet wat dramatisch om dan een topic te openen terwijl er geen kat weet waarover het gaat, maar uiteraard voldoende opening latend zodat een deel leden je kunnen smeken te blijven?

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:42

Even voor de duidelijkheid....

Ik ben niet het type dat zomaar wegrend bij de minste tegenslag.
Ja die comments raakten me, maar dit is niet de reden...
Ik heb van bepaalde mensen haat pm berichten ontvangen dat ik van het forum moet verdwijnen en ze mij zouden moeten straffen omdat ik veel te jong en onervaren ben katten in mijn bezit te hebben. Die hele mails stonden vol beschuldigingen en bijna bedreigingen....
Dat was de druppel die de emmer deed overlopen dus aub oordeel niet zomaar dat ik bij het minste vuiltje vertrek want dit is niet zo!
Het gaat al zo ver tot echte pesterijen met prive berichten en dat kan zo gewoon niet verder..

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:43

Thundernimf zei:

Misschien.
En vindt je het zelf niet wat dramatisch om dan een topic te openen terwijl er geen kat weet waarover het gaat, maar uiteraard voldoende opening latend zodat een deel leden je kunnen smeken te blijven?

Excuseer dat mijn topic je stoort hoor, maar waarom kom je dan ook kijken? Negeer dit dan gewoon en trek je plan om het zo te zeggen!
Ik wou gewoon de personen die me gesteund en geholpen hebben en waar ik goed contact mee heb laten weten dat ik het forum verlaat zodat ze het niet van een ander moeten horen.
Zou wel eens willen weten wat jij zou doen als je haatmails krijgt omdat ze je gewoon niet mogen en te jong zouden vinden?

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:44

Maar geef dat dan toch gewoon door aan de admins.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:45

BabyDreamXxX zei:

Excuseer dat mijn topic je stoort hoor, maar waarom kom je dan ook kijken? Negeer dit dan gewoon en trek je plan om het zo te zeggen!
Ik wou gewoon de personen die me gesteund en geholpen hebben en waar ik goed contact mee heb laten weten dat ik het forum verlaat zodat ze het niet van een ander moeten horen.
Zou wel eens willen weten wat jij zou doen als je haatmails krijgt omdat ze je gewoon niet mogen en te jong zouden vinden?

Ze rapporteren aan de admins en me niets aantrekken van wat mensen die ik van haar noch pluim ken me dan ook verwijten.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#11 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:47

Zulke berichten kun je het beste melden bij Pixel of Akke of een van de moderators zodat er maatregelen genomen kunnen worden.

Guest_zuurstof_*
Guest_zuurstof_*

#12 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:47

iemand die haat Pm's stuurt, dat kan toch niet? krijgt die dan geen waarschuwing? en is er dan geen 'ban' als de waarschuwing niet helpt? mss kunnen de moderators hier wel helpen....

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#13 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:50

Ontoelaatbaar taalgebruik in PB's kan ook gerapporteerd worden. Daar is een knopje voor, net zoals bij gewone berichten in het forum. Als je dat knopje niet gebruikt, dan weet niemand van iets natuurlijk.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#14 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:53

je kunt kwalijke berichten melden. Ook prive berichten. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen zich netjes gedraagd en echte haatmails kunnen niet. Maar 'wij' (modjes en admins) kunnen dat niet zelf verzinnen, dat zal gemeld moeten worden.

Babydream, ik hoop dat je je niet laat wegjagen door mensen die in jouw ogen nare dingen zeggen (ik heb niet gezien waar je het nu over hebt, dus kan daar nog even niets over zeggen verder). Ik kan je alleen maar zeggen dat jij in deze de sterkere persoon kunt zijn. Waarom weggaan als jij je hier lekker voelt? Op die paar mensen na dan. Negeer ze en het wordt er voor jezelf een stuk leuker op ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:53

Heb het rapporteren al eens willen gebruiken, maar kreeg beide keren een foutmelding...
Zou het kunnen dat ik iets fout doe dan?
Krijg altijd een error als ik dit wil doen :trance: