Spring naar inhoud

- - - - -

Verlaat het forum

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
29 reacties op dit onderwerp
BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:54

Thundernimf zei:

Maar geef dat dan toch gewoon door aan de admins.

Heb ik al willen proberen maar kreeg 2x een foutmelding, error :trance:
Nog maar eens proberen dan
Fangio & Bruno :heart:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:55

Ik heb geen idee wat je precies doet als je het wilt melden ;) maar als je een (prive) bericht wilt melden dan kun je dat doen door links onderin het gevarendriehoekje aan te klikken. Dan gaat er een melding uit.

wil je anders doorgeven wat je precies doet?

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:55

Als ik om welke rare reden dan ook zulke berichten zou krijgen dan rapporteerde ik ze gewoon. En dat geldt ook voor reacties die op het forum staan als die niet door de beugel kunnen. Er is geen enkele reden waarom jij zou moeten toelaten dat mensen je hier wegdrijven.  

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#19 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:58

Daarvoor dient dit topic dan weer (of je stuurt een PB naar mij). Als je ergens een foutmelding krijgt, dan meld je dat. Je zegt wat je exact gedaan hebt. (In dit geval dus op dat rode driehoekje geklikt normaalgezien.) Komt er dan een foutmelding dan kopieer je die volledig en plak je die in je bericht.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#20 Geplaatst 05 oktober 2011 - 20:59

Negeer gewoon die haatdragende mensen, het is nu eenmaal voor sommige mensen een hobby om andermans leven zuur te maken. Dat zijn mensen die dringend een echte hobby moeten gaan zoeken. ;)

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:01

Bedankt allemaal!
Nog maar eens proberen melden dan :)
Kan er mij trouwens iemand vertellen of ik een persoon zelf kan blokken zodat ik daar geen reacties meer van te zien krijg?
Zolang ik die reacties maar niet hoef te zien :)

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:04

Laat maar, al gevonden :)

Zal dit toppic mss best even verwijderen, wil niet dat er 'interne' ruzies ofzo ontstaan :s
Ga de mail proberen melden en anders stuur ik hem door via pm met de namen bij indien t niet lukt...

In ieder geval echt iedereen bedankt voor jullie tips!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#23 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:04

FAQ: Kattensite-forum - FAQ

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#24 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:08

BabyDreamXxX zei:

Laat maar, al gevonden :)

Zal dit toppic mss best even verwijderen, wil niet dat er 'interne' ruzies ofzo ontstaan :s
Ga de mail proberen melden en anders stuur ik hem door via pm met de namen bij indien t niet lukt...

In ieder geval echt iedereen bedankt voor jullie tips!

Een PB melden moet via de knop 'rapporteren' gebeuren, niet gewoon doorsturen. Als je doorstuurt kan je immers tekst gewijzigd hebben bv. Je spreekt nu van een mail, maar ik veronderstel dat je een PB bedoelt? Met e-mails heb ik nl. niets te maken, dit staat los van het forum en daar kom ik niet in tussen.

Topic zelf verwijderen kan je niet, ik wil het wel op slot doen als je dit wilt?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:29

Dorien , gewoon deze reacties aan je laars lappen en er nie op reageren.. sommigen hebben inderdaad een stuk zeep nodig om hun mond te wassen ;) hopelijk blijf je en geniet je nog van ks.

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:47

Nja dan gaat het niet lukken, zijn voornamelijk prive mails, naar mijn eigen email dus :onzeker: Maar heb de personen geblokeert, ook in mail dus hopelijk komt het nu goed :)

Voor mij mag er een slotje op, is dat eventueel ook mogelijk op het topic van mijn '3 schattige kittens'? Ik later dan een nieuw openen, maar dat mag gesloten worden zodat er geen verdere misverstanden voorkomen. Dit eerst even laten bezinken :oops:

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#27 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:51

Sorry, maar vind het overkomen als een schreeuw om aandacht.
Dus idd een slotje erop zou denk ik beter zijn.
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#28 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:52

[/QUOTE][quote name='BabyDreamXxX']Even voor de duidelijkheid....

Ik ben niet het type dat zomaar wegrend bij de minste tegenslag.
Ja die comments raakten me, maar dit is niet de reden...
Ik heb van bepaalde mensen haat pm berichten ontvangen dat ik van het forum moet verdwijnen en ze mij zouden moeten straffen omdat ik veel te jong en onervaren ben katten in mijn bezit te hebben. Die hele mails stonden vol beschuldigingen en bijna bedreigingen....
Dat was de druppel die de emmer deed overlopen dus aub oordeel niet zomaar dat ik bij het minste vuiltje vertrek want dit is niet zo!
Het gaat al zo ver tot echte pesterijen met prive berichten en dat kan zo gewoon niet verder..[/quote]

[quote]Nja dan gaat het niet lukken, zijn voornamelijk prive mails, naar mijn eigen email dus  Maar heb de personen geblokeert, ook in mail dus hopelijk komt het nu goed

Voor mij mag er een slotje op, is dat eventueel ook mogelijk op het topic van mijn '3 schattige kittens'? Ik later dan een nieuw openen, maar dat mag gesloten worden zodat er geen verdere misverstanden voorkomen. Dit eerst even laten bezinken [/quote]

Wordt steeds vreemder en minder geloofwaardig :s

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#29 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:54

Wordt steeds vreemder en minder geloofwaardig :s [/quote]

Ik denk precies hetzelfde...
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#30 Geplaatst 05 oktober 2011 - 21:59

:slot: op verzoek van ts

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende