Spring naar inhoud

- - - - -

Mollie en Veyron net geholpen, beetje bezorgd om mollie..

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:38

ik ben net terug van de dierenarts om Mollie en Veyron te laten helpen. ze zijn dus alletwee nog aan het slapen.

eventjes de gewichtjes (terwijl ik ze me nog herinner) Mollie: 4,5kg, en Veyron op zijn 5,5maanden al 3,2kg. dierenarts zei ook dat het een grote kater zal worden, dat hij al groot is voor zijn leeftijd,en heel mooi getekend is :love3: is toch altijd leuk om eens te horen hé! ;)

hopelijk herstellen ze allebei snel, want na het verlies van Lana na haar sterilisatie ben ik er toch wat bang voor geworden... dus duimen maar! ik hou jullie op de hoogte hoe ze het stellen :)

Bewerkt door Nele, 06 oktober 2011 - 20:22.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:42

Heel veel beterschap voor Mollie en Veyron :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 06 oktober 2011 - 11:00

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 oktober 2011 - 11:53

Komt wel goed ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 06 oktober 2011 - 12:02

:hug: Straks mag je ze weer lekker knuffelen, :geluk: :geluk: :geluk: :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 06 oktober 2011 - 17:12

rond 11u30 is mollie al even wakker geworden, aangezien ik in bed lag, wou ze bij me kruipen, heb haar dan op bed gelegd. veyron is een dik halfuur later bij me gekomen, aal waggelend, maar hij moest en zou bij me liggen!

dan hebben ze nog een hele tijd geslapen, af en toe zich met veel moeite verlegd, nu zijn ze sinds een halfuurtje ongeveer meegekomen naar beneden, en zien er toch behoorlijk wakker uit. mollie loopt heel voorzichtig, ze heeft waarschijnlijk pijn.

nu afwachten tot wanneer ze terug gaan beginnen eten...
Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 06 oktober 2011 - 17:24

Gelukkig dat alles goed gegaan is!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 06 oktober 2011 - 17:30

goed dat het goed verliep!!
geef ze een knuffel!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 06 oktober 2011 - 20:21

veyron stelt het zoals verwacht heel goed, hij loopt hier al rond alsof er niets gebeurd is... Mollie daarentegen slaapt meestal, en haar derde ooglid is ook heel erg zichtbaar.. moet ik me zorgen maken? of gewoon afwachten? kmaak me zorgen door haar chronische niesziekte. antibiotica daartegen kon da nu niet geven, anders moest hij andere ab laten vallen, dusja, moest het paar dagjes afwachten, en indien haar niesziekte zou opspelen, binnen dag of 2 achter ab gaan...

of moet ik me niet onmiddellijk zorgen maken over haar niesziekte?? hoop dat ze er niet te erg van weet, en snel terug de oude is...
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 06 oktober 2011 - 22:01

Mollie zal binnen een paar dagen ook wel beter zijn, sommige katjes hebben wat tijd nodig en het is toch een operatie. Katers die zijn meestal 's avonds al gewoon terug normaal en eten ook terug gewoon. Hou ze maar goed warm morgenavond zal het wel al beter gaan. :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#11 Geplaatst 06 oktober 2011 - 22:21

catherine zei:

Mollie zal binnen een paar dagen ook wel beter zijn, sommige katjes hebben wat tijd nodig en het is toch een operatie. Katers die zijn meestal 's avonds al gewoon terug normaal en eten ook terug gewoon. Hou ze maar goed warm morgenavond zal het wel al beter gaan. :hug:

merciekes, khoop het, maar door wat er gebeurd is met lana zit ik er heel erg mee in... :( kga haar alleszins goe soigneren, ze ligt bovenin slaappaal te slapen,en tis hier lekker warm, want kachel staat aan :)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 06 oktober 2011 - 22:35

Ik weet hoe ge u voelt Nele, bracht ook Mila binnen om te laten steriliseren en de da ontdekt dat ze fip had. Het iets wat je voor altijd bij blijft. Ik moet in december ook willow en woody laten castreren dat zal ook een hele stressy dag gaan worden.
Maar je zal zien morgen zal ze nog veel slapen hier heeft dat bij de andere dames ook altijd zo een dagje of twee geduurd vooral eer ze terug aten en meer actief waren. :hug: :hug:

Guest_poezemie_*
Guest_poezemie_*

#13 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:31

Zal wel allemaal terug goed komen,ik zal duimen voor je poes,toen ik mijn grommeke heb laten stereliezeren is die heeel ziek geweest en dat heeft 1ganse week geduurd,twas net of die iets had overgehouden van de opperatie,MAAR ik kreeg dus al te horen dat er ergens iets verkeerd gegaan was met een infuus,het was de verkeerde vloeistof die erin zat.Twas net of ze aanvallen kreeg en dan lag ze plat op haar zij op de grond en je zag dat ze bibberde,ocharme wat was dat kleine meisje toen ziek en ik dacht dat het niet meer goed zou komen met haar.Ondertussen is ze 4 jaar en een flinke meid geworden.
Lieve groeten en dikke knuffels. ;)

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 oktober 2011 - 13:02

Snap ook je ongerustheid hoor maar bij kattinnen duurt het het toch wat langer om te herstellen
Ollie liep na een paar uur ook al vrolijk rond maar bij Lila stond haar wond wat dik
Uiteindelijk duurde het bij Lila een paar dagen voor ze genezen was
Tika mag begin december gesteriliseerd worden en zij heeft serieus afgezien van niesziekte dus ben eigenlijk ook erg bezorgd

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#15 Geplaatst 07 oktober 2011 - 13:48

ze heeft gisteravond toch wat natvoer gegeten, heb haar sowieso boven gelaten, zodat als er iets zou zijn ik het zou horen. haar oogjes staan heel nat en vuil, heb ze net een beetje afgekuist. maar ze lijkt al iets levendiger, dus hopelijk blijft het de goeie kant uitgaan!

veyron heeft van niets meer last, hij is zo zot als gewoonlijk :d
Geplaatste afbeelding