Spring naar inhoud

- - - - -

Mollie en Veyron net geholpen, beetje bezorgd om mollie..

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:38

ik ben net terug van de dierenarts om Mollie en Veyron te laten helpen. ze zijn dus alletwee nog aan het slapen.

eventjes de gewichtjes (terwijl ik ze me nog herinner) Mollie: 4,5kg, en Veyron op zijn 5,5maanden al 3,2kg. dierenarts zei ook dat het een grote kater zal worden, dat hij al groot is voor zijn leeftijd,en heel mooi getekend is :love3: is toch altijd leuk om eens te horen hé! ;)

hopelijk herstellen ze allebei snel, want na het verlies van Lana na haar sterilisatie ben ik er toch wat bang voor geworden... dus duimen maar! ik hou jullie op de hoogte hoe ze het stellen :)

Bewerkt door Nele, 06 oktober 2011 - 20:22.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 oktober 2011 - 10:42

Heel veel beterschap voor Mollie en Veyron :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 06 oktober 2011 - 11:00

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 oktober 2011 - 11:53

Komt wel goed ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 06 oktober 2011 - 12:02

:hug: Straks mag je ze weer lekker knuffelen, :geluk: :geluk: :geluk: :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 06 oktober 2011 - 17:12

rond 11u30 is mollie al even wakker geworden, aangezien ik in bed lag, wou ze bij me kruipen, heb haar dan op bed gelegd. veyron is een dik halfuur later bij me gekomen, aal waggelend, maar hij moest en zou bij me liggen!