Spring naar inhoud

- - - - -

Euromillions winnen...

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#1 Geplaatst 06 oktober 2011 - 23:54

Wat zouden jullie doen als je de Euromillions zou winnen?  Mijn verlanglijstje ligt al klaar, maar ben benieuwd naar dat van jullie!  Gewoon om even bij weg te dromen... :d

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#2 Geplaatst 06 oktober 2011 - 23:56

wegdromen doen we al genoeg vanavond op ks haha dus dat kan er ook nog wel bij ;)

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:01

Een huis kopen voor mijn mama en papa zodat ze een rustige oude dag kan beleven. Mijn broer wat geven. Goede doelen en voor mezelf een huisje kopen in Laos. De rest spaar ik gewoon :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:16

EEn heel groot huis bouwen, waar er veel plaats is voor de poezels. Een ezeltje of twee wil ik ook erbij maar dan wel in een wei met mooi buitenverblijf voor hen.
Een mooi huis in een warm land zie ik ook wel zitten.
En natuurlijk zou ik een paar goede doelen steunen zoals opvangcentrums voor dieren, asielen...
En een groot gedeelte gaat goed op de spaarboek.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:28

Sowieso eerst een huis kopen, mijn broertje die een faillissement achter de rug heeft er terug bovenop helpen en mijn ouders een reis "om u tegen te zeggen" kado doen.
En de rest op mijn spaarboek.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:29

mijn dromen als ik euromillions zou winnen (dan moet ik uiteraard eerst meedoen hé!)

mijn huis volledig in orde laten doen en afbetalen, volledig naar mijn smaak en ingericht voor de dieren uiteraard :)

een tweede klein huisje kopen voor toekomst (als gezondheid verslechtert of als ik ouder word)

een appartementje kopen voor mijn ma haar 'oude' dag, zodat ze met niets moet inzitten.

en een mooie auto kopen! de rest op spaarboek :)

helaas zijn de meeste dromen bedrog...
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:34

Mijn vriend wil altijd al in een hoeve wonen, misschien een moderne hoeve zetten, en dan eindelijk mijn hond nemen :)
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 07 oktober 2011 - 01:28

Als het bedrag echt ontzettend hoog is en ik zou hem nu winnen :
Allereerst ga ik mijn baas eens op zijn plaats zetten en gelijk mijn ontslag geven.
Dan ga ik onmiddellijk werk maken van Amora haar operatie.
Dan ga ik hier al mijn buren met veel plezier uitwuiven en dan koop ik mij een boerderijtje in de regio Hoogstraten met mooie stalletjes voor al mijn dieren... dan koop ik mij nog een paar minipaardjes bij en ook 2 alpaca's ;)
En waarschijnlijk komt er dan ook wel een opvang bij dat boerderijtje :)
Mijn huis dat doe ik dan wel cadeau aan iemand die het echt nodig heeft.
En dan wil ik ook een kuisvrouw :)

En het andere geld gaat op de rekening en dan ga ik lekker rentenieren :) haha

Oh ja, mijn vriend die krijgt dan ook nog wel zijn eigen karpermeer :)  
Yeah right, ik zal er es van gaan dromen sè ;)

Bewerkt door *bonnie*, 07 oktober 2011 - 01:29.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 07 oktober 2011 - 01:41

ik zou aan zee gaan wonen eenappartement op de dijk met penthouse,waar de katten kunnen lopen ,en wandelen op het strand inde buggy  ik zou een yacht willen en op zee leren varen is zo tof als je dat kunt ik zou paarden willen houden  en mee fokken , :LOL: ;)
Geplaatste afbeelding

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 07 oktober 2011 - 07:46

goh dromen doen we hier ook al een tijdje. Wat wij dus zouden doen , is ons huis afwerken en volledig betalen, een aantal huisjes opkopen om dan te verhuren aan mensen met dieren, een deel op kant zetten en dan een hoeve kopen voor de opvang en deze volledig inrichten

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#11 Geplaatst 07 oktober 2011 - 09:14

Eerst zou ik helemaal door het dolle gaan en flink gaan shoppen voor 1000en euro's in 1 keer :ha

Ik zou meteen mijn huis verhuren en vertrekken op een wereldreis, maar dan op een luxeboot zodat mijn dieren meekunnen. :thumb:

Terwijl ik op wereldreis ben ga ik uitzoeken in welk land ik het liefst wil wonen en daar koop ik me een huis. Misschien wel in België wieweet :)

En dan zou ik ook een opvang beginnen voor honden en katten, maar ik zou trainers in huren om die honden te  heropvoeden als dat nodig is zodat ze meer kans vinden op een huisje.

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#12 Geplaatst 07 oktober 2011 - 10:06

:LOL: :LOL: Droom maar lekker verder   :ha

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 07 oktober 2011 - 10:45

een huis bouwen of ons huis verbouwen
mijn ouders, zus en schoonzus wat vooruit helpen
me full time inzetten om het welzijn van katten te verbeteren
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 07 oktober 2011 - 11:00

Direct ontslag nemen waar ik werk en op zoek gaan naar nieuw werk zonder mij zorgen te hoeven maken dat ik zonder loon val.
Mijn huis verder afwerken en eindelijk een badkamer installeren.  Een trap naar de zolder installeren en de zolder omvormen tot 3e slaapkamer.

Het huis verkopen of verhuren (zodat ik nog iets meer geld heb ;) ) en kijken voor een oud herenhuis dat ondertussen al volledig gerenoveerd is (MET stadstuin).  En een bibliotheek met superveel boeken! Ik zou mijn eigen Cello kopen en een Steinway vleugelpiano (ah ja, want ik ga eindelijk plaats hebben om een deftige piano te zetten in mijn nieuw huis :x )

Daarnaast zou ik ook graag een rondreis in Japan gaan doen (land heeft mij altijd al aangetrokken).

De rest van het geld zou ik beleggen. (Als er nog zoveel over is)

Geplaatste afbeelding

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 07 oktober 2011 - 11:19

Nou ik heb niet echt gekke plannen dan..
ik zou dan wel een mooi huisje willen kopen, en een mooie auto.
Mijn man zou dan denk ik wel een bedrijfje willen starten, en verder zal ik mijn moeder, vader, zus en broertje een deel schenken.