Spring naar inhoud

- - - - -

Euromillions winnen...

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#16 Geplaatst 07 oktober 2011 - 11:19

Een ouder huisje net buiten het centrum kopen en renoveren. En nog een paar extra mooie poezen kopen :lachen:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 07 oktober 2011 - 11:23

Ik zou een huis kopen en een mooie auto.
Deeltijds gaan werken.
Cadeautjes geven aan wie ik graag zie.
En de rest op het spaarboekje :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 07 oktober 2011 - 11:41

mooi, groot huis bouwen, alles op gelijkvloers met 4 slaapkamers en een geluidsdichte bureau voor mijn ventje :LOL: die gamet online en daar wordt nogal bij geroepen :d
en met een mooie grote tuin, afgezet en veilig voor de poezen, maar enkel met gras, want ik haat frutsels en hagen ed... ik kan dat niet onderhouden. buiten dan een plaats vanachter ofzo voor hangbuikzwijntjes :heart: :heart:

verder mijn huis nu verkopen, want ik haat het daar, en deeltijds gaan werken.
Mooie reizen maken, veel verlof nemen om mijn poezels en tuin te verzorgen, eindelijk mijne moto kopen...
een deel voor mijn ouders en sven zijn ouders en derest op de spaarboekjes... voor mij een deel, voor mijne vriend een deel en dan natuurlijk de kinderen.

Maar het zal wel bij dromen blijven :(

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 07 oktober 2011 - 12:10

Een vierkants boerderij laten bouwen met genoeg land.
geitjes, schaapjes en katjes en elk jaar op reis naar mijn favoriet continent Zwart Afrika op safari.
Verder genieten van elke dag en natuurlijk ook een eigen zwembad en sauna
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 07 oktober 2011 - 13:51

ligt eraan hoeveel het is he'

een zo groot mogelijk stuk oerwoud aankopen waar iedereen met zijn poten vanaf moet blijven!

een subsidie toekennen aan alle asielen zodat de katten een grotere ruimte krijgen dan de kleine hokken waar ze nu in zitten

op alle weiden waar dieren lopen een grote boom laten zetten zodat ze een schaduwplek hebben, zou verplicht moeten worden

als er nog iets over is mijn tuin helemaal katproof laten maken :oops:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 07 oktober 2011 - 15:43

Een huis kopen/laten bouwen voor mijn mama, maar dan wel alles op gelijkvloer zodat ze geen trappen moet doen als ze ouder wordt, en ook iemand die haar kan helpen in het huishouden en als ze het later nodig heeft betaal ik dan de rekening voor het rusthuis. En ook een huis kopen/bouwen voor mezelf met een deftige keuken en een voorraadkast voor al m'n ingredienten en spullen. En dat huis moet dan ook groot genoeg zijn voor verschillende dieren. En een deftige tuin waar je heel rustig in zit met enkele fruitbomen enz. En dan begin ik een cattery. En ik natuurlijk ook nog wat aan m'n familie en aan enkele organisaties die dieren helpen enz. En de rest blijft mooi waar het is: op de rekening voor geval van. Een mens kan maar dromen é
Geplaatste afbeelding

Guest_Ann-Celine_*
Guest_Ann-Celine_*

#22 Geplaatst 07 oktober 2011 - 15:48

teveel om op te noemen :LOL: , minder werken ook... ik zou wel blijven werken maar part-time :-). Een huizeke kopen, een jeep denk ik.... en de rest op het boekske.

Ik ga straks nog wat foto's uploaden.

Groetjes ann

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 oktober 2011 - 16:30

Er is al een topic over ;)
Wat zou je doen als je de lotto wint?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 07 oktober 2011 - 17:35

Goh, ik zou dan voor mezelf een zwarte A5 quattro kopen :love3: voor mijn vriend een nieuwe circuitmoto en mijn zoon van 10 mag dan ook nog iets kiezen.  Zal waarschijnlijk een grote tractor worden dan.  En in mijn familie ga ik dan nog wat centjes uitdelen.  En sparen als ik nog iets over heb natuurlijk... :LOL:
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 07 oktober 2011 - 18:23

Ik zou eerst en vooral eens een lange reis maken, want dat heeft er de laatste jaren voor mij nog niet ingezeten.
Dan zou ik mijn huis verkopen en een groter huis kopen, met meer bergruimte, meer plaats voor mijn huisdieren en ook een grotere catproof tuin.
Ik zou ook een nieuwe auto kopen.
Met mijn zussen, mijn mama en mijn beste vriendin zou ik eens goed gaan shoppen.
De Louis Vuitton winkel gaan leegkopen... :LOL:
En héééééél veel schoenen! :d

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#26 Geplaatst 07 oktober 2011 - 18:43

Hier is al veel gezegd wat ook op mijn verlanglijstje staat :) .  Allereerst uitbundig vieren, uiteraard, met 'n lekkere fles champagne ( :LOL: ), in m'n dooie eentje :p .  Reizen staat bovenaan; op zoek naar de mooiste plek op aarde om te wonen en de rest van mijn leven te slijten.  Of tenminste als "vakantieoord", totdat m'n dochter op eigen benen staat natuurlijk; tenzij het onderwijs er van hoogstaand niveau is.  Een groot huis (minstens 6 slaapkamers en 3 badkamers, sauna en zwembad) en eigen auto (liefst nog mét chauffeur) mogen niet ontbreken.  En personeel of hotelservice :ha .  Ook 'n privémasseur die dagelijks mijn pijnlijke lijf onder handen neemt.  En me alleen nog bezighouden met schrijven en schilderen en musiceren en met m'n dochtertje en poezels uiteraard. En alleen degenen die me ooit geholpen hebben als ik in nood was, krijgen een flinke som.  Cadeautjes voor al de anderen natuurlijk wel. De rest opzij zetten (als er nog wat overschiet :ha ), zodat niet alleen ik, maar ook mijn dochter en haar nageslacht zich voor de rest van hun leven geen zorgen hoeven te maken.
En sorry als dit onderwerp al bestond, maar zo hebben we toch weer even lekker kunnen wegdromen :thumb:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 07 oktober 2011 - 18:53

parttime gaan werken en voor de rest van het leven genieten ;)

Guest_somebodey_*
Guest_somebodey_*

#28 Geplaatst 07 oktober 2011 - 19:19

Hmmm..
Altijd moeilijke vraag, wegens teveel keuzes :d

- Onze trouw van volgend jaar wat uitbreiden met allerlei leuke dingen :)
- Bouwgrond kopen en modern huis op laten bouwen / Ouder huis opkopen en renoveren
- Mooi spaarcentje op onze vent zijn spaarrekening zetten, zodat ie er ook wat aan heeft
- Nog wat tattoo's laten zetten
- Witte Range Rover Sport :d (Boys will be boys :) )
- REIZEN!!!!

Bewerkt door somebodey, 07 oktober 2011 - 19:35.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 07 oktober 2011 - 19:29

-Ontslag nemen en mij toeleggen op schrijven
-Alle plekken ter wereld bezoeken die ik wil bezoeken
-een fotostudio bouwen voor mijn ventje :)
-een buitenverblijf in Ierland en Kos, aangepast aan de poezels uiteraard
-een deel op de spaarrekening en van de intrest leven :d