Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Cayran&Cay-lynn verhuizen op 29/10 naar hun nieuw baasje

• Log in om te reageren
385 reacties op dit onderwerp
anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#106 Geplaatst 31 oktober 2011 - 08:39

slapen met de Ctjes :ha voor hen een groot feest :LOL: voor ons ............... als ze geen 20 x naar beneden en boven gelopen hebben :) wel dan geen geen enkele keer - Cayran was toch wat rustiger en bleef lekker op het bed liggen, Cay-Lynn kreeg er niet genoeg van om alles en nog wat te verkennen, op ons hoofd van ons hoofd, de 1 kamer in de andere uit 8) het was een hele belevenis voor haar :x benieuwd hoe ze het deze avond gaan doen-ze zijn ons al goed gewoon en volgen ons ook al, Cayran laat zich het gemakkelijkst kammen, Cay-Lynn dat zal een hele opgave worden denk ik, maar ze is zo lief :love3: ze staan ook al aan de frigo om duidelijk te maken wanneer ze hun eten willen en dit gepaard met een klein geluid van Cayran, niet te doen, zo'n slimme, lieve  punkertjes :heart:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#107 Geplaatst 31 oktober 2011 - 09:21

een klein vraagje aan alle perzen liefhebbers, hoe krijg je die oogjes van de silvertjes weer proper ? vooral kleine Cay-Lynn heeft er nogal last van, ja, ze heeft zo'n klein neusje ;) doe het nu met een klein, zacht watje maar het lukt niet echt goed :x

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#108 Geplaatst 31 oktober 2011 - 09:39

:LOL: :LOL: Cayran kan het niet hebben dat ik op de kattensite zit :slach: :slach: hij wil de volle aandacht foto.JPG

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#109 Geplaatst 31 oktober 2011 - 10:26

Anne, je maakt dat best schoon met gekookt afgekoeld water, soms moet je dit blijven doen. Er zijn  ook allerhande oogwaters en dergelijke te koop maar beste effect is met gewoon water.
Ik heb ook een poeder dat ik gebruik waardoor het tranen wat afneemt ben er zeer tevreden over.  Je zou Elixeryen eens moeten vragen of dat werkte bij de C-tjes ze kwam een potje bij me halen nl

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#110 Geplaatst 31 oktober 2011 - 10:43

Proficiat Anne met die 2 bollekes wol :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#111 Geplaatst 31 oktober 2011 - 10:45

Oh wat leuk om al dit nieuws te horen! Zo te horen stellen ze het echt prima! Nu niet dat ik me daar zorgen om maakte ofzo. :lachen:

Ja, Cayran laat zich makkelijker kammen hé, Cay-Lynn lijkt meer op Aynoa. :roll: En voor de oogjes, gewoon kopje goed vasthouden, Cayran laat dat weer iets makkelijker toe. Cay-Lynn piept soms een beetje maar laat het daarna gewoon toe.
Ik kuiste het met Jean Peau oogreiniger (kan je vast ook in het witte huis halen) of met gewoon fysiologisch water (kan je bij de apotheek halen). Ik heb idd zo'n potje bij Cisca gehaald, dat werkte wel maar ik vond dat niet zo wauw. Cay-Lynn vond dat ook niet fijn, soms kwam het poeder in haar oogje te zitten. (Ik ben daar nu ook niet bepaald een held in, dat geef ik eerlijk toe. :oops: )
Je kuist het best met zo'n watje voor make-up. Welja, ik deed dat zo. Nadat je het gekuist hebt met een oogreiniger, wrijf ik het nog eens droog met een watje.
Cay-Lynn haar oogjes zitten wat dieper dan die van Cayran, wat het kuisen iets moeilijker maakt.

Ik hoop dat ze er wat minder last van gaan hebben naarmate ze ouder worden. Bij balou was dit toch zo. Ik vind het trouwens ook veel makkelijker om volwassen poezen hun oogjes wat te kuisen, je kan hun kopje dan beter vastnemen.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 31 oktober 2011 - 11:01

oh, wat zijn het toch lieve bollewollekes :love4: :love4: :love4: Ik heb wel geen perzen maar een mops die ook vaak vieze oogjes heeft en ook onze Figaro had er last van en Chopin in het begin ook. Ik gebruikte er gewoon rozenwater voor.  
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#113 Geplaatst 31 oktober 2011 - 11:02

okido, deed het al met lauw water en een watje voor make-up, zal vlug oogreiniger halen ! deze namiddag zal ik wat fotookes nemen van de Ctjes in hun tuin :d Cay-Lynn loopt overal achter, en Cayran vraagt meer om op de schoot te zitten :oops: denk dat het is omdat hij zijn oma mist, de kleine meid is voor alles haantje te voor, ongelooflijk en broer volgt pas na een tijdje :lachen: eerst zien hoe zusje hoe doet :x

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#114 Geplaatst 31 oktober 2011 - 11:55

Wat raar, hier was het echt Cay-Lynn die steeds op mijn schoot kwam zitten. Cayran zocht eerder het gezelschap van de andere poezen.
Nuja, Cay-Lynn moet natuurlijk alles nog verkennen hé, ze heeft nog wat werk.
Dat volgen herken ik :ha

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#115 Geplaatst 31 oktober 2011 - 12:34

heb dus rozewater gaan kopen-thanks voor alle nuttige tips ;)

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#116 Geplaatst 31 oktober 2011 - 14:01

foto.JPG Cay-Lynn was weer de eerste in de tuin-grote broer zag nog niet echt zitten, hij had wat schrik :oops:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#117 Geplaatst 31 oktober 2011 - 14:02

foto.JPG onze kleine held :p

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#118 Geplaatst 31 oktober 2011 - 14:49

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 01 november 2011 - 15:38

ooooh, wat zijn ze toch zo koddig :love4:  
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#120 Geplaatst 01 november 2011 - 20:10

foto.JPG   :zz :zz :zz :zz :zz :zz :zz :zz :zz :zz :zz