Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Cayran&Cay-lynn verhuizen op 29/10 naar hun nieuw baasje

• Log in om te reageren
385 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 10 november 2011 - 15:38

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#152 Geplaatst 10 november 2011 - 15:44

elixeryen zei:

Hoe lang heeft hij al diarree of was het eenmalig?
Ik heb geen ervaring met Carnibest eend. Maar wat je kan doen is eventueel wat bot geven. Kippennekjes zijn erg makkelijk om mee te beginnen. Is erg zacht (kraakbeen).
Of gewoon geen CB eend meet geven. :wi

Succes met z'n poepje wassen want hij is (was?) lekker lui op dat vlak. :louche:

het was deze morgen,een 3 tal x en altijd in zijn bakje hoor ! denk dat hij wat krampjes had want hij maakte ganse tijd geluid :s  maar momenteel niks meer-hopelijk blijft het zo :) ik heb eerst z'n poepje gewassen en nu wast hij zichzelf,hij dient nu zeker in het bad te gaan :ba -dat zal morgenvroeg zijn -eerst nog zien wat de rest van dag nog meebrengt, hopelijk is het voorbij :louche:

je zal het niet geloven maar hij begint  echt "actief" te worden, lopen en sprinten van jewelste, enkel is het nog altijd Cay-Lynn die als eerste alles doet , dan volgt hij, maar zoals ik al zei wat het spelen betreft hij dient niet meer onder te doen voor z'n kleine zusje -deze morgen kon ik hem 15 minuten kammen - bij Cay-Lynn lukt het nog altijd niet :catsad een meisje die weet wat ze wilt hoor :x

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#153 Geplaatst 10 november 2011 - 15:47

de Ctjes vandaag -
foto-1.JPG

foto-2.JPG

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#154 Geplaatst 10 november 2011 - 16:01