Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Cayran&Cay-lynn verhuizen op 29/10 naar hun nieuw baasje

• Log in om te reageren
385 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 10 november 2011 - 15:38

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#152 Geplaatst 10 november 2011 - 15:44

elixeryen zei:

Hoe lang heeft hij al diarree of was het eenmalig?
Ik heb geen ervaring met Carnibest eend. Maar wat je kan doen is eventueel wat bot geven. Kippennekjes zijn erg makkelijk om mee te beginnen. Is erg zacht (kraakbeen).
Of gewoon geen CB eend meet geven. :wi

Succes met z'n poepje wassen want hij is (was?) lekker lui op dat vlak. :louche:

het was deze morgen,een 3 tal x en altijd in zijn bakje hoor ! denk dat hij wat krampjes had want hij maakte ganse tijd geluid :s  maar momenteel niks meer-hopelijk blijft het zo :) ik heb eerst z'n poepje gewassen en nu wast hij zichzelf,hij dient nu zeker in het bad te gaan :ba -dat zal morgenvroeg zijn -eerst nog zien wat de rest van dag nog meebrengt, hopelijk is het voorbij :louche:

je zal het niet geloven maar hij begint  echt "actief" te worden, lopen en sprinten van jewelste, enkel is het nog altijd Cay-Lynn die als eerste alles doet , dan volgt hij, maar zoals ik al zei wat het spelen betreft hij dient niet meer onder te doen voor z'n kleine zusje -deze morgen kon ik hem 15 minuten kammen - bij Cay-Lynn lukt het nog altijd niet :catsad een meisje die weet wat ze wilt hoor :x

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#153 Geplaatst 10 november 2011 - 15:47

de Ctjes vandaag -
foto-1.JPG

foto-2.JPG

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#154 Geplaatst 10 november 2011 - 16:01

Lief. :love4: Alleen jammer dat ze wat last hebben van traanogen. Bij silvertjes (welja lichte katten in het algemeen) valt het ook harder op. Balou heeft eigenlijk geen traanogen. Soms eens een beetje maar meestal is dat hard en kan ik dat gewoon wegnemen. Hij had als kitten iets meer last, ik hoop dat het bij de ceetjes dus ook wat minder wordt naarmate ze ouder worden.
Ja dat kammen, sommige katten laten het gewoon echt minder goed toe.. Hier merkte ik ook dat Cayran zich gewoon liet doen, maar Cay-Lynn is een ander verhaal (net zoals haar mama :roll: ) Ik hoop dat haar vacht wel iets makkelijker gaat zijn in onderhoud. Aynoa klit erg snel, terwijl Amira & Balou een véél makkelijkere vacht hebben. De papa van de ceetjes heeft ook een makkelijke vacht heb ik vernomen.

Amai, wordt Cayran echt even 'druk' als z'n zusje? Dat verbaast mij! :ha Hier speelde hij maar dan moest hij weer rusten voor een lange tijd, terwijl Cay-Lynn bleef gaan.

Ik vind ze nog steeds übercute! Hoe zit het met de oogkleur? Wordt die al wat groener?
Ik kreeg onlangs een reactie van een (silver & golden perzen) fokker op facebook dat Cay-Lynn enorm mooi was en dat zij echt niet vaak complimenten gaf. :lachen: Dat streelt mijn (en jouw?) ego toch wel hé. :x

Super dat Cayran kaka in z'n bak doet, diarree op bed lijkt me niet zo fijn. :o Heeft hij daar trouwens nog geplast?

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#155 Geplaatst 10 november 2011 - 16:16

neen niet meer op bed, maar wel in de zetel in de living :ha nu in de zetel was eenmalig-ze blijven niet meer op bed slapen :s :catnoknow maar dat kan nog veranderen ! en als de 1 naar beneden gaat volgt de andere :d

ja, die oogjes, ik was ze wel meerdere x per dag uit, maar je blijft het zien-het zal wel verbeteren naarmate ze volwassener worden-

de oogjes zijn al groen -Cay-Lynn haar oogjes zijn toch wat anders van kleur dan haar broer, ze zijn feller groen, ik vind dat ze mooier ogen heeft :heart: toch wat de kleur betreft , maar ook dat zal nog veranderen zeker ?

De vacht valt goed mee van beiden, Cay-Lynn die haar minder laat kammen heeft de minste klitten ;) maar we verzorgen ze goed, nog een geluk dat Cayran gemakkelijk is om te verzorgen en hij laat ook het kammen toe op zijn buikje, tis niet voor lang, maar toch het lukt :x

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#156 Geplaatst 13 november 2011 - 11:36

en ze blijven maar groeien ;) 002.jpg

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 13 november 2011 - 12:35

Wat zijn ze schattig :love3:

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#158 Geplaatst 13 november 2011 - 15:01

Wauw, echt wauw, Cay-Lynn ziet er super uit! Die ogen. :love:
Cayran ligt weer te slapen. :lachen:

Bewerkt door elixeryen, 14 november 2011 - 13:00.
Reden van bewerken: schrijffout

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#159 Geplaatst 14 november 2011 - 11:45

Fietje26 zei:

Wat zijn ze schattig :love3:

dank je :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#160 Geplaatst 14 november 2011 - 13:34

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#161 Geplaatst 14 november 2011 - 13:57

Hoe lief :heart: :heart: :heart:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#162 Geplaatst 16 november 2011 - 05:32

de kleine Cay-Lynn deze morgen,  ze is pas wakker :lachen: grote broer Cayran, ligt nog lekker te slapen :z dus nog geen foto van broer 8)

haar oogjes worden groter en groter :d

foto.JPG ze hebben beiden een trimbeurt gekregen het verliep echt goed,ook met Cay-Lynn

Bewerkt door anne58, 16 november 2011 - 05:35.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#163 Geplaatst 16 november 2011 - 08:05

:heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#164 Geplaatst 16 november 2011 - 08:09

:heart: :heart:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#165 Geplaatst 16 november 2011 - 11:23

Jeetje die ogen! Ik vind haar echt ZO mooi. :loveshower: Dit is echt het poesje dat ik hoopte te hebben uit die combinatie. Ik hoop dat er nog eens een Cay-Lynn look-a-like in een volgend nestje zit (zowel qua uiterlijk als karakter want het is echt zo'n dotje.. :love4: )
Ik verlang al om beide kleintjes nog eens in het echt te zien & te knuffelen.

Schelen ze nog altijd veel in grootte/gewicht?

Geplaatste afbeelding