Spring naar inhoud

- - - - -

open katers.

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 09 oktober 2011 - 13:53

Graag had ik willen weten of het mogelijk is twee open katers samen in huis te houden zonder problemen.Nu hebben we er 1 die rustig samen loopt met onze poezen die allemaal aan de pîl zijn .Maar ik heb mijn oog laten vallen op een schattig klein katertje en zou nu willen weten of dit mogelijk is.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#2 Geplaatst 09 oktober 2011 - 14:12

Ja. dat kan. Maar veel is wel afhankelijk van het karakter van de katers.
Als je huidige kater vrij makkelijk is en anderen accepteert en het katertje dat je het op het oog hebt nog een kitten is, dan denk ik dat het moet lukken.
Sterker nog, wij hebben hier net sinds gisteren een katertje bij :) en we hadden al twee open katers.
Eentje heeft hem zonder meer geaccepteerd. De ander blaast en gromt nog wat naar die 'vreemde eend in de bijt'. Maar gezien hoe het nu gaat denken we dat het niet lang duurt voor dat ook over is :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 09 oktober 2011 - 14:18

Mijn kater is een verdraagzame goedzak. En hebben jullie geen last van sproeien in huis?
Lopen er ook nog poezen rond bij jullie?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#4 Geplaatst 09 oktober 2011 - 14:25

Onze ene kater sproeit helaas wel. Maar nu zit hij aan de suprelorin en het sproeien is helemaal gestopt (hij wordt gecastreerd hoor, maar we wisten nog niet zeker of we dat wilden, vandaar de suprelorin. Nu we het wel weten kunnen we mooi een tijdstip kiezen dat het ons uitkomt, omdat hij toch nog aan de suprelorin zit :) )
De andere kater sproeit niet (afkloppen!)
En het kleintje is nog te klein om te sproeien.

We hebben ook nog castraten en ook nog open poezen rondlopen. We houden ze zoveel mogelijk apart als we er niet bij zijn (open poezen en katers dan.) en als ze krols zijn of tekenen daarvan vertonen gaan ze ook apart van de castraat kater.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende