Spring naar inhoud

- - - - -

je hebt zo van die dagen

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 09 oktober 2011 - 17:59

Hebben jullie ook zo van die dagen dat jullie zo veel werk te doen hebben dat jullie het gewoon uitstellen? Ik heb gigantisch veel deadlines, maar ik vind gewoon geen moed en zin om eraan te beginnen. 't is ook zo'n echte zondag. M'n vriend is aan't strijken en de katten liggen languit in de zetel. Buiten regent het, binnen lekker warm... Ik weet wel leukere dingen om te doen dan nu te werken O:)

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:04

Ik zou eigenlijk heel veel moeten doen voor school.
Maar lig in de zetel met buikgriep.
Heb helemaal geen fut om iets te doen! :(

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:04

Ik ken dat zeker. Heb tot nu toe al elke les een opdracht gekregen en zie door het bos de bomen niet meer...
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:04

Ik weet precies wat je bedoelt, want ik zit ook midden in zo'n dag :LOL:
Ik heb een hele lijst vol werk, groepswerken, deadlines, maar waar begin je dan? En ik wil ook gewoon gezellig niksen. Ik geef mezelf nog een uurtje, en dan mag ik stoppen. :dans: (laten we effe negeren dat ik dan door de week alles mag doen)

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#5 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:12

Wat toevallig ik heb morgen een deadline en ik ben er nu al 2 weken mee bezig (staren naar het beeldscherm, kijken hoe moeilijk het is en dan weer wat anders doen)

Dat er internet op je laptop zit help ook niet echt mee he, haha ga telkens ff op ks kijken of op fb

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:14

Idem hier, ik ben zelfs begonnen met een smurfenspel op fb :LOL:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:37

Oh ja, zeker herkenbaar hoor, er zijn van die dagen dat je nergens zin in hebt. En het huishouden is sowieso geen hobby van mij. Ik heb het ook weleens als ik artikelen moet schrijven, soms moet ik daarvoor ook zin maken. Als ik eenmaal bezig ben, dan krijg ik er wel vanzelf zin in, alleen mezelf aanzetten tot beginnen...... O:)

Bewerkt door Ester, 09 oktober 2011 - 18:38.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 09 oktober 2011 - 18:38

tja hier het zelfde: moet nog les voorberijden, strijken, spruitjees pellen enz. Maar ik zit lekker op de bank en kijk/zap tv!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 09 oktober 2011 - 22:20

Haha heb ik ook af en toe!  Meestal stel ik mijn kuis altijd uit tot het laatste moment.  En dan ben ik pas klaar zondagavond om 9 uur ofzo. O:)

Behalve vandaag.  Vandaag heb ik heel het huis gekuist deze ochtend en was ik om 12 uur klaar, daarna eten, cello spelen en douche nemen en ... dan was het nog maar 14 uur en ik zat vol energie.
Dus heb ik mijn moeder maar op de koffie uitgenodigd. :ha

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 10 oktober 2011 - 01:01

Jij hebt moed! Ik heb mijn artikel niet afgekregen O:) Zal voor morgen zijn dan, het is te laat nu en ik kon me er ECHT niet aanzetten.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 10 oktober 2011 - 07:06

Deadlines, die mis ik niet, hehe. Ik ben er heel slecht in, daarom heb ik nooit mijn hogere opleidingen afgemaakt. Al doe ik nu wel weer een poging...Ik heb al schrik van de deadlines :p Succes met het halen van de deadlines ^^

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 10 oktober 2011 - 13:29

Haha, elke dag zowat! O:)