Spring naar inhoud

- - - - -

horloges met echt goud

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#1 Geplaatst 09 oktober 2011 - 23:08

Hallo!

Wie weet waar ik een horloge kan kopen in kleur goud, maar dan ook met echt goud.

Er zijn namelijke vele gouden horloges te vinden, maar volgens mij is dat allemaal nep goud.

DKNY en dat soort merken, die horloges zijn heel duur maar volgens mij is dat goud alsnog nep.

Ik zoek een horloge met iniedergeval een dun laagje echt goud dus 9 karaat ofzo of meer... als het maar echt is O:)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 09 oktober 2011 - 23:13

bij een juwelier kan je zoiets toch vragen? In Antwerpen aan het station heb je Slaets, daar zal je dat wel kunnen kopen, en in het station zijn allemaal diamantwinkels.

Heb je geld teveel ofzo? :slach:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 09 oktober 2011 - 23:19

Bij een goeie juwelier vind je dat wel. Ik heb zo een horloge nog van mijn plechtige communie met echt goud erop.

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 10 oktober 2011 - 08:43

Idd, een goede juwelier kan je zeker en vast verder helpen.

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 10 oktober 2011 - 12:27

Bij alle juweliers mss? :p

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#6 Geplaatst 10 oktober 2011 - 15:36

Ik bedoel dan ook een horloge van max 250 a 300 euro, ik heb ze al wel gevonden van 800 euro maar dat lijkt me toch wel erg overdreven?

Bovendien vind ik een horloge van 300 euro van nepgoud ook overdreven haha koop dan een neppe maar oke ;)

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 11 oktober 2011 - 07:01

Echt goud kost wel wat hoor...De goudprijzen zijn enorm hoog deze dagen, dus dan valt 800 euro in principe wel mee geloof ik.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 11 oktober 2011 - 08:49

Nakthis zei:

Echt goud kost wel wat hoor...De goudprijzen zijn enorm hoog deze dagen, dus dan valt 800 euro in principe wel mee geloof ik.

Klopt. Bovendien zal ook het binnenwerk van een gouden horloge van beter materiaal gemaakt zijn (je gaat als verstandige producent enkel degelijk materiaal gebruiken voor gouden horloges aangezien verwacht wordt dat die ook lang meegaan) - dus vind ik eigenlijk die prijs niet teveel hoor. Kwaliteit kost nu eenmaal geld.
Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 11 oktober 2011 - 08:51

Ja, inderdaad...Ik weet dat wij voor onze trouwringen ook wel wat kwijt waren :/ Da's 24-karaats ofzo.

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#10 Geplaatst 11 oktober 2011 - 13:35

mmmhhh dan beter maar een nep goud horloge van 25 euro ofzo

beetje apart dat armani d&g zoveel geld durven te vragen voor een nep gouden horloge.  Ik heb zelf veel gouden sieraden en dat kost nog lang niet zoveel, terwijl over een horloge maar een klein laagje zit he

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 11 oktober 2011 - 13:43

Beau zei:

mmmhhh dan beter maar een nep goud horloge van 25 euro ofzo

beetje apart dat armani d&g zoveel geld durven te vragen voor een nep gouden horloge. Ik heb zelf veel gouden sieraden en dat kost nog lang niet zoveel, terwijl over een horloge maar een klein laagje zit he

Ja, maar zoals ik al zei: bij een horloge gaat het niet alleen over dat gouden laagje, maar ook over het binnenwerk van dat horloge. De dure horloges zijn er die je zo goed als nooit stuk krijgt, terwijl die goedkopere al sneller eens stuk kunnen gaan. ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 11 oktober 2011 - 13:48

En ook aan toevoegen dat goud momenteel heel duur is! ;)
Heb je geen oud goud om in te wisselen?
Ik weet wel een goed adresje! ;)
Dan kan je dat geld ook nog eens gebruiken om een echt gouden horloge te kopen. ;)

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#13 Geplaatst 11 oktober 2011 - 13:58

Nee ik heb al wat horloges gevonden van 200 euro die ook echt goud zijn ;)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#14 Geplaatst 11 oktober 2011 - 14:36

Succes met de zoektocht!