Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste Tattoo!Vandaag the Day!

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:21

Sakuradrops zei:

Veel plezier met je eerste tattoo! Door wie ga je hem laten zetten? Hier zijn er ook tattooplannen, maar mijn eerste wil ik pas laten zetten als ik mijn rijbewijs heb. (Als een soort motivatie). Weet wel al bijna door wie. :)

Mijn vriend heeft zijn oren ineens naar 4 mm laten piercen en zit nu op 8mm. Mocht je toch verder stretchen, best altijd maar 1 mm per keer en met genoeg tijd ertussen. Heb ondertussen al keiveel gruwelfoto's van stretchers gone wrong gezien. :trance: Mensen met blow outs en keiveel ontsteking doordat ze te snel willen gaan.

Ga je dit weekend naar de International Tattoo Convention in Brussel? :)

Ja ik ben van niks naar 6mm gegaan, en mn oor is niet gescheurd :) ik ga ook niet groter gaan denk ik omdat ik maar een klein oorlelletje heb vind ik en dan is dat niet mooi. Ik vind voor een jongen hoe groter hoe te meer aantrekkelijker :h mn vriend heeft nu 12mm.

Ja wij gaan zondag :) ik kijk er al heel lang naar uit! :dancer:
Ik ben dus stapelzot van die pin up dresses he, ik ga me moeten inhouden :NoWhy:
Mn tattoo word morgen gezet door iemand uit Maastricht. Ik wil er graag eentje hebben van Ben Saunders :love: en ja natuurlijk de grote droom Kat Von D he! :love: Dat is gewoon het van het!
Waar ga jij? En ga je ook dit weekend?

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:23

Solotje zei:

Ah :ha ja ik ben een beetje ziek he, zal wel daar aan liggen! :p

:ha Haha het is je vergeven Anjake :ha Mss is het de leeftijd :p :ha

Nee nee plaag je maar... :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:39

Ik heb een leuke site voor jou :x : http://www.alloverpiercings.nl
Veel mooie, vrouwelijke juweeltjes voor gestretchte oortjes.
Die van mij heeft eerder kleine oren, dus die zou tot max 14 mm willen gaan.

Ik ga normaal gezien zaterdag (en mocht er iets tussenkomen, dan zeker zondag). Ik ben ook zot van die kleedjes, ook al heb ik er maar twee. En van die truitjes enzo ook. Daar mag je tenminste nog vrouwelijke vormen in hebben. :) Ik neem speciaal extra geld mee, omdat ik weet dat ik daar tenminste vanalles ga vinden. :x

Kat von D vind ik super qua portretten. Mijn vriend wil graag een tattoo van Rob Admiraal. Die zijn stijl vind ik ook heel mooi. Ik wil ook graag eentje van Rob, of van Candy Cane of van Dagmar Tattoo.

annakiya
annakiya
  • 402 berichten

#19 Geplaatst 11 oktober 2011 - 16:48

Ik heb er nu 2 en het is echt verslavend! Steeds als je weer wat ziet, denk je: oh die kan mooi ... daar!

Ik heb er eentje op mijn onderrug/bil en eentje op mijn enkel. Vooral die op mijn enkel deed erg veel pijn, ik had gelukkig twee spierbundels bij me om in te knijpen, maar die werden behoorlijk blauw.
De eerste heb ik laten zetten met Numming-cream, dat kan ik echt iedereen aanraden. Alleen hebben de meeste Tattoo-isten het niet in huis. Je kunt bij de apotheek ook creme halen wat ze gebruiken om bijvoorbeeld je bovenlip ongevoelig te maken voor ontharen of creme die ze bij kinderen gebruiken voor ze een infuus leggen (Emla). Helpt een beetje.

Ik kan Ser in Vlissingen zeker aanraden!

Het is net als met bevallen: het doet zeer, maar je krijgt er tenminste iets moois voor terug!

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#20 Geplaatst 11 oktober 2011 - 18:13

Mijn stretch is nu 8mm en ik ga ook niet verder.
Heb hem zelf gezet op 2 weken tijd rustig aan alsmaar verder en verder en hup ik had hem.
:) Tattoo heb ik ook op men rug vanboven en ben er superblij mee ben dan ook gek op tattoo's dusja.
Maar denk er echt zeer goed over na hé, want tis voor heel je leven.
Ik was al zeker van mijn tattoo toen ik 13 was en heb ze op mijn 18 gezet. (kon niet vroeger door die kutwet haha)
De pijn valt relatief goed mee, maar je moet natuurlijk geen mietje zijn hé, ik bedoel je overleefd het wel.
Ik kan me wel voorstellen dat het spannend is, ik stond stijf van de zenuwen. xD
Have fun en gewoon DOEN!!

Bewerkt door Shadow, 11 oktober 2011 - 18:16.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#21 Geplaatst 11 oktober 2011 - 18:21

Oren stretchen? :trance: Goh, blijkbaar kom ik van een andere planeet! Veel succes met de tatttoo!

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#22 Geplaatst 11 oktober 2011 - 18:54

Elena zei:

Oren stretchen? :trance: Goh, blijkbaar kom ik van een andere planeet! Veel succes met de tatttoo!

Dacht ik ook.
Lijkt me best pijnlijk dat stretchen :onzeker: :o
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 12 oktober 2011 - 00:21

Oren stretchen vind ik echt niet mooi. Naja en een gat in uw oor... :o Ik hou van fijne kleine oortjes ^^

Een mooie tattoo op een gepaste plaats kan wel mooi zijn, heel het lichaam vol vind ik persoonlijk dan ook weer overkill ^^

Ik heb 1 klein tattootje op mijn pols met een speciale betekenis. Meer zal er nooit komen ;)

Succes & ben benieuwd !
Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#24 Geplaatst 12 oktober 2011 - 01:08

Veel plezier, geniet ervan!

Ik heb zelf mijn aandeel tattoo's al wel.. het begon met een kleintje bij mijn heup, maar sinds vorig jaar zijn we met een groot side-piece bezig (dat ondertussen ook al op m'n rug zit omdat ik teveel wil :lachen: )

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 12 oktober 2011 - 09:12

Ik wil er twee, op mijn onderarmen, maar ben bang van de pijn. :catangel

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 12 oktober 2011 - 09:28

Bij wie ga je in maastricht?? Daar zitten een paar goede..

Het enige symbool dat ik zou willen in een uiteenspattende luchtbel.
Ik denk alleen dat dit bijna niet te doen is in een tattoo.

Voor  de rest vind ik sommige tattoo's prachtig en kan er ook echt van genieten, maar we hadden hier in de buurt een zwembad waar veel mannen van een motorclub kwamen zwemmen, ook van wat oudere leeftijd. vanaf toen ben ik redelijk afgeknapt op tatoo's over het hele lijf :x

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 oktober 2011 - 09:36

Ik zou het eens vragen hoor, Grumpje. Er zijn véél goede artiesten :) Ik denk dat het zeker te doen is!

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 12 oktober 2011 - 09:40

Ik heb het al eens gvraagd, maar die man zei dat het de eerste 5 jaar mooi zou zijn en daarna een soort vage rare vlek zou worden

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 12 oktober 2011 - 09:56

Ben eens gaan kijken op de site van Dagmar Tattoo.  Omg, die schoudertattoo van die boom met dat katje aan de voet! Super! Ben verliefd! :love3:

Anayways, ik heb er lange tijd van overtuigd geweest dat ik een tattoo zou laten zetten, maar nu weet ik het niet meer.  Ik wil iets 'speciaal', maar ik weet niet wat en van zolang ik het niet weet en niet overtuigd ben laat ik niets zetten.
Ik was toen ook een stuk jonger en mijn 'stijl' en 'voorkeur' was toen nogal beinvloedt door media en mode en dat vind ik persoonlijk een slechte basis voor iets permanents.  
Ondertussen moge het wel duidelijk zijn dat ik mijn eigen ding heb gevonden, dus weet wel ongeveer in welke stijl ik het wil (cfr. schoudertattoo Dagmar Tattoo), maar nog helemaal niet wat en ook belangrijk, waar.

Dus wie weet in de toekomst.

Zou persoonlijk wel nooit iets aan mijn gezicht laten doen (piercing of tattoo).  Gewoon om mijn mogelijkheden open te kunnen houden.  Hoe bevooroordeeld het ook mag klinken. :onzeker:
Ben zo ooit eens uitgegaan met een ex-collega die normaal altijd volledig net in het pak zat.  Had mij nooit kunnen voorstellen dat hij echt volledig rug en sleeve tattoo had.  Vond het wel al raar dat hij ALTIJD een hemd met lange mouwen droeg en bijna nooit een wit hemd. :ha

Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:06

Hihi, ik wil ook een 3/4-sleeve, maar dan zal ik jobsgewijs ook altijd hemdjes of tshirts met lange mouwen etc. moeten dragen. Toch zeker in het begin, bij sollicitaties, tijdens de proefperiode. Jammer dat de wereld zo kortzichtig is. Mijn vriend werkt in de IT, en daar valt dat tenminste mee.

Dagmar Tattoo heeft een aantal mooie dingen hé. Maar vooral, die mens kan echt goed tekenen. Hij zet zijn tattoos trouwens meestal free hand!

Ik hoop dat ik binnen één of twee jaar max mijn rijbewijs zal hebben. Dan komt er een tattoo die in het teken staat van mijn vitiligo. (Lang verhaal, maar er gaat voor mij enorm veel betekenis in die tattoo zitten). In totaal wil ik al zeker die tattoo en nog een sleeve.

Brenda... veel succes vandaag! Drink zeker nog een appelsapje. En neem wat druivensuiker mee. Maar het zal wel goed meevallen, het gaat over zijn voor je het goed en wel beseft. :thumb: :geluk:

Bewerkt door Sakuradrops, 12 oktober 2011 - 10:17.