Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste Tattoo!Vandaag the Day!

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#31 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:16

kben nu wel echt nieuwsgierig hoor!!! :dancer:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:31

Nog eventjes en ik kan vertrekken naar de Tattoo Shopppppp :dancer:
Ik kan niet wachten!!! :eDance:
Heb geen bang, wel leuke zenuwen! Ik heb toch al een heel deel piercings gehad en nu nog twee dermals , eentje in mn gezicht aan mn oog en dan nog eentje op mn pols :)
Ooooohhhh mn eerste tatttooooooooo whhaaaaaaaa  :dancer: :loveshower: :dancer: whoop whoop! :vlag:

Foto's volgen sffs zodra ik thuis ben Lady's :dancer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:37

grumpje zei:

Bij wie ga je in maastricht?? Daar zitten een paar goede..

Het enige symbool dat ik zou willen in een uiteenspattende luchtbel.
Ik denk alleen dat dit bijna niet te doen is in een tattoo.

Voor  de rest vind ik sommige tattoo's prachtig en kan er ook echt van genieten, maar we hadden hier in de buurt een zwembad waar veel mannen van een motorclub kwamen zwemmen, ook van wat oudere leeftijd. vanaf toen ben ik redelijk afgeknapt op tatoo's over het hele lijf :x

Ik ga bij Body pleasure , bij Bjorn :) mn vriend zijn tattoos zijn door hem gedaan. En die zijn toch mega mooi :) zoals deze, vind ik echt wel nice :) hij gaat binnekort zn arm laten afwerken ook. Sleeve tot aan de pols.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3682.JPG

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:42

Is ook wel mooi :) Veel succes ^^

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 12 oktober 2011 - 10:48

Oh Brenda, ff een dermal vraagje. :LOL: Ik heb twee sternum dermals, maar zou er graag nog op m'n pols willen. Blijf je er vaak met hangen of heb je vaak voor dat mensen je armen vastgrijpen op die plek? Volgende maand ga ik een helix laten piercen denk ik. Misschien dat ik dan ineens nog een dermal neem.

Seg, veel plezier hé! En een leuke eerste tattoo-ervaring toegewenst! :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 12 oktober 2011 - 11:04

Sakuradrops zei:

Oh Brenda, ff een dermal vraagje. :LOL: Ik heb twee sternum dermals, maar zou er graag nog op m'n pols willen. Blijf je er vaak met hangen of heb je vaak voor dat mensen je armen vastgrijpen op die plek? Volgende maand ga ik een helix laten piercen denk ik. Misschien dat ik dan ineens nog een dermal neem.

Seg, veel plezier hé! En een leuke eerste tattoo-ervaring toegewenst! :)

Ik heb er eigenlijk weinig last van :) maar je moet wel opletten dat de dermal genoeg naar achter staat op je pols. Want met je hand bewegingen kan die dan sneller uitgroeien gaan. Maar ik heb er niks last van met blijven hangen ofzo. Ik wil er mss ng wel eentje erbij op mn pols. Ik ben echt voor dermals. Is het beste wat ik ooit heb gehad. Heb mijne in mn gezicht nu al bijna twee jaar.

Zal straks eens een foto van die op mn pols plaatsen dan zie je hoe ver ik em heb staan. Ik ga vertrekken nu naar de Tattoo Shop :dancer: whoooopp whooooppppp :dancer:

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 12 oktober 2011 - 14:28

Ben net terug thuis :eDance: en hij staat er!!! :loveshower:
Ik vind em zooooo vet! Hij is groter dan ik em eerst in gedachten had. Maar ik had em kleiner gezien en vond het echt niet mooi, je zag niet goed dat het een strikje van hello kitty was zo. En nu wel :loveshower: en ja ik vond wel dat hij zo gezien mocht worden :loveshower: Ik heb totaaaaaal geen pijn gehad :) echt niet. Geeft zelfs een verslavend gevoel :oops: :ha
Ik post dadelijk de foto's , mn vriend gaat er nu nemen :)

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#38 Geplaatst 12 oktober 2011 - 14:36

We zijn benieuwd en inderdaad een tattoo zet je best iets groter dan je zelf zou willen.
Dan kan er meer detail in gelegd worden en wordt het duidelijker...

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 12 oktober 2011 - 14:40

Pas dan maar op in Brussel zondag, straks al tattoo nummer 2. ;) ;) Ben blij voor je dat het zo goed verlopen is. :thumb:

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 12 oktober 2011 - 14:44

Nu wil ik oohook :) Ben superbenieuwd :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#41 Geplaatst 12 oktober 2011 - 14:56

Elena zei:

Oren stretchen? :trance: Goh, blijkbaar kom ik van een andere planeet! Veel succes met de tatttoo!

Tja iedereen zijn deugd, ik vind het ook niet mooi, vooral later zit je daar met dat gat. En mensen die zo heel grote stretchen zetten waar hun oorlellen van gaan hangen is heel lelijk.
Kleine tatoos vind ik wel mooi zolang ze niet te opzichtelijk en te kleurrijk zijn. :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:01

catherine zei:

Tja iedereen zijn deugd, ik vind het ook niet mooi, vooral later zit je daar met dat gat. En mensen die zo heel grote stretchen zetten waar hun oorlellen van gaan hangen is heel lelijk.
Kleine tatoos vind ik wel mooi zolang ze niet te opzichtelijk en te kleurrijk zijn. :)

Ja ik vind het ook aartslelijk, die stretchers... een soort van zelfverminking zelfs :oops:
Kleine tattoos vind ik wel nog ok, als ze mooi gezet zijn en gewone piercings ook wel (oorbellen, neuspiercings, navelpiercing); maar al die andere metalen pinnen enzo die sommigen in hun gezicht hebben, vind ik toch maar niks.
Nuja, ieder zn smaak natuurlijk en ik zal daar ook ouderwets in zijn zeker? O:)

Maar on topic:  Brenda, veel plezier met je tattoo! :)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#43 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:08

Karolientje zei:

Ja ik vind het ook aartslelijk, die stretchers... een soort van zelfverminking zelfs :oops:
Kleine tattoos vind ik wel nog ok, als ze mooi gezet zijn en gewone piercings ook wel (oorbellen, neuspiercings, navelpiercing); maar al die andere metalen pinnen enzo die sommigen in hun gezicht hebben, vind ik toch maar niks.

Maar on topic: Brenda, veel plezier met je tattoo! :)

Dat is niet van ouderwets zijn hoor, ik heb ook 3 kleine oorbelletjes aan elk oor, maar stretchers is geen weg terug eens een gat altijd een gat of je moet het chirurgisch laten herstellen en dat blijf je toch altijd zien.
Ik beeld me altijd in hoe moet dat eruit zien als ze oud en verrimpeld zijn. :lachen:
Navelpiercings en dergelijke kan ook nog maar niet van die pinnen en bulten die ze overal laten zetten en steken. :misselijk:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#44 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:09

Karolientje zei:

Maar on topic:  Brenda, veel plezier met je tattoo! :)

Ik vind die stretchers ook afschuwelijk maar die van Brenda vallen nog mee vind ik, de oorlel is nog niet compleet uitgerokken.  

Deze slaat toch wel alles vind ik :o :lachen:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:15

Geplaatste afbeelding

Dit is ook niet zo mooi...zoiets scheurt toch snel? O.o  

Geplaatste afbeelding