Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste Tattoo!Vandaag the Day!

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:15

Mijn piercer herstelt ook gestretchte oren. Ja, je gaat wel littekens blijven zien, maar over het algemeen valt dit best mee. Maar dat dit niet iedereen zijn smaak is, is logisch natuurlijk. (Wou gewoon toch ff laten weten dat er nog wel een zekere weg terug is).

Als ik oud en verrimpeld ben, hoop ik dat ik veel tattoos heb die ik mooi vind en waarvan ik blij ben dat ik ze heb laten zetten. Maar over het algemeen probeer ik niet stil te staan bij wat anderen van mij denken. Ik heb zowiezo een ongeneeslijke pigmentziekte, in de ogen van 90% procent van de bevolking ben ik zowiezo 'lelijk' of 'anders' of niet mooi. Dus ik heb zoiets van, :censored: dat, dan doe ik toch gewoon lekker mijn zin. :)

Soit, nu zijn we een beetje :off: aan het gaan. Foto's Brenda, foto's! :cheer:

Bewerkt door Sakuradrops, 12 oktober 2011 - 15:16.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:17

Nakthis zei:

Geplaatste afbeelding

Dit is ook niet zo mooi...zoiets scheurt toch snel? O.o  

Geplaatste afbeelding

Die bovenste foto heet en corset piercing en die dingen worden enkel tijdelijk gezet ;)

Die onderste: wie laat er nu in hemelsnaam zn neus stretchen??? Hoe snuit ie dan nog proper zijn neus???

Geplaatste afbeelding

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:19

Aldhissla zei:

Die onderste: wie laat er nu in hemelsnaam zn neus stretchen??? Hoe snuit ie dan nog proper zijn neus???

:slach:

Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:23

:LOL: ...beelden...

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 12 oktober 2011 - 15:41

Brenda... zei:

Ja ik ben van niks naar 6mm gegaan, en mn oor is niet gescheurd :) ik ga ook niet groter gaan denk ik omdat ik maar een klein oorlelletje heb vind ik en dan is dat niet mooi. Ik vind voor een jongen hoe groter hoe te meer aantrekkelijker :h mn vriend heeft nu 12mm.

Ja wij gaan zondag :) ik kijk er al heel lang naar uit! :dancer:
Ik ben dus stapelzot van die pin up dresses he, ik ga me moeten inhouden :NoWhy:
Mn tattoo word morgen gezet door iemand uit Maastricht. Ik wil er graag eentje hebben van Ben Saunders :love: en ja natuurlijk de grote droom Kat Von D he! :love: Dat is gewoon het van het!
Waar ga jij? En ga je ook dit weekend?

hey heb een vriendin die oorpsonkelijk bij KAt von D een tattoo ging zetten maar is toen toch bij een ander gegaan en heeft nu een prachtig megamooi stampertje (van bambi) op haar pols. Mogelijk was het concurrentiepraat maar andere LA tattoo artisten zijn toch minder euforisch als wij hier in belgië over Kat

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:16

Selmo zei:

hey heb een vriendin die oorpsonkelijk bij KAt von D een tattoo ging zetten maar is toen toch bij een ander gegaan en heeft nu een prachtig megamooi stampertje (van bambi) op haar pols. Mogelijk was het concurrentiepraat maar andere LA tattoo artisten zijn toch minder euforisch als wij hier in belgië over Kat

Ja dat weet ik dus ook. Ik vind Kat Von D goed was maar ze het nu te hoog in hare bol heeft gekregen :) en het niet meer om de tattoos draait bij haar.

Ik vind Pixie persoonlijker beter en leuker dan Kat zelf. als je haar kent? Vind die zo mooi :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Ann-Celine_*
Guest_Ann-Celine_*

#52 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:22

ik heb er ook één maar ik zou het niet meer doen... ik zit er over nadenken om ze te laseren. Ik moet het toch altijd wegsteken op het werk. Zit je in de verkoop meestal niet toegestaan, zit je in de verzorgende sector, moet je dit ook wegsteken met als gevolg dat ik steeds mouwen moet dragen, alé korte mouwen dan wel, de mijne staat op de schouder... maar iets teveel naar de buitenkant toe.

Voor mij nooit meer... maar dat moet iedereen voor zich uitmaken :)

Groetjes Ann

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:25

Hier mn tattoo dus :loveshower:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3740.JPG
  • IMG_3739.JPG
  • IMG_3743.JPG

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:28

Mooi! En leuke haarkleur ook!

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:36

Leuk dat je tattoo hebt! ben wel benieuwd naar een foto.
ik zelf ben geen fan van piercings en tattoo dus zal ook nooit laten doen..
maar bij iemand anders als die het leuk vind :d waarom niet?

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:36

Mooi gezet, ziet ook al helemaal niet rood ofzo. Hoe moet je ze verzorgen? Beetje bepathen erop? :thumb: En je haarkleur is idd mooi. :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:37

Nakthis zei:

Mooi! En leuke haarkleur ook!

Thank you :) hihi. Ja mn haren heb ik ook pas zo gedaan :) had ze eerst koper oranje , toen bruin maar dat vond ik maar saai en seuterig bij mij :ha dus nu koper rood :)

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:39

Sakuradrops zei:

Mooi gezet, ziet ook al helemaal niet rood ofzo. Hoe moet je ze verzorgen? Beetje bepathen erop? :thumb: En je haarkleur is idd mooi. :)

Thanx :) yes yes met die bepathen zalf. Heb ik meegekregen. Moet ik drie tot vijf maal per dag insmeren ermee :)
Ja ze deed ook geen pijn. Wil mn volgende al :eDance: haha :ha

Als je zondag moest gaan naar tattoo convention komen we mekaar mss tegen :) zou wel leuk zijn!

Geplaatste afbeelding

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:45

Pff, de echtgenoot moet maar mee mijn handje vathouden..Toh eens kijken naar leuke ontwerpjes :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:48

Nakthis zei:

Pff, de echtgenoot moet maar mee mijn handje vathouden..Toh eens kijken naar leuke ontwerpjes :)

Nou dat is niet nodig hoor :ha

Als degene die je tattoo zet knap genoeg is dan ben je wel afgeleid :ha  

Nee maar ik had ook eerst zn hand vast en dat was nergens voor nodig. Ik lag daar gwn te babbelen en mee te zingen op de muziek :)
Het kietelde gewoon en dan die trillingen van het apparaatje wat je voelt :) thats it. Maar ja ieder zn pijngrens is wel anders... Dat wel. Dus kan zijn dat dit voor iemand anders wel pijn doet.

Geplaatste afbeelding