Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste Tattoo!Vandaag the Day!

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:54

Werkt je adrenaline snel? Dan voel je inderdaad veel minder. Mijne is supertraag. Normaal als je een paar piercings tegelijk laat zetten, zou je het steeds minder moeten voelen. Bij mij dus niet hé. :p :d

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#62 Geplaatst 12 oktober 2011 - 16:59

is echt leuk! :thumb:

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 12 oktober 2011 - 17:21

oeps ik had die foto's helemaal niet zien staatn (ks is bij mij laatste 2 dagen erg traag met post laten zien.)
leuk gedaan!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 12 oktober 2011 - 17:25

Heel mooie en "lieve" Tattoo, Brenda ! Vind het echt geslaagd ;) :LOL:

Vind het ook wel een leuke en originele plaats !! Daar zou ik ook wel eentje willen (maar dan van een kattenpootje :goofy: :heart: )

Maar ik durf "de stap" niet zetten... :help:

(Kan je nu nog gewone oorbelletjes dragen ??? :catnoknow :catscratchhead ;) )
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#65 Geplaatst 12 oktober 2011 - 17:32

Leuke tatoo brenda, en idd op een leuke plek :d :d
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 12 oktober 2011 - 17:35

Heel mooi Bren!!

Ik ben ook al jaaaren aan het denken over een tattoo, maar ik wil enkel iets op mij dat effectief eeuwig is, omdat een tattoo dat ook is... Dus zou ik enkel de naam van mijn kind - later dus ;) - willen... Nog enkele jaren wachten hier dus!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#67 Geplaatst 12 oktober 2011 - 18:26

Nakthis zei:

Geplaatste afbeelding

Dit is ook niet zo mooi...zoiets scheurt toch snel? O.o

Geplaatste afbeelding

Sorry dit is echt ziekelijk en zelfverminking.

Brenda@ leuke tatoo, had zeker gedacht dat je een kattenpootje ging laten zetten. :lachen:

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 12 oktober 2011 - 18:49

Leuke tattoo !

Ik heb er zelf twee, één op mijn enkel en die deed heel veel pijn bij het zetten, vorig jaar heb ik borstkanker gehad en heb ter herinnering een "poesje maar dan anders" op mijn ribben laten zetten, gek genoeg heb ik deze amper gevoeld, het maakt dus veel verschil op welke plek je ze laat zetten :)
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#69 Geplaatst 12 oktober 2011 - 19:20

ik snap niet goed waarom ge u eerste tattoo direct in uwe nek hebt laten zetten?
zo wordt ge toch direct bekeken en beoordeeld door andere mensen.
en nu niet gaan denken dat ik anti tattoo's ben want ik heb er zelf ook 6 waaronder mijne hele rug en mijn onderbenen.
want de mens blijft een raar dier en doet niks liever dan mensen die iets anders zijn of denken te veroordelen
maar mijn  idee is gewoon als alles vol is en ge hebt dan nog zin een tattoo dan kunt ge de nek overwegen.

en als ge ooit naar kat von d wilt gaan voor een tattoo begin dan al maar te sparen want zij vraagt 600dollar/uur :x

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 12 oktober 2011 - 19:28

Knappe tattoo!! En vindt het juist leuk dat hij in je nek staat hoor, pas maar op want het is een echte verslaving - eens je er eentje hebt wil je meeeeeeeeeer ;) :LOL:

Geplaatste afbeelding

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#71 Geplaatst 12 oktober 2011 - 20:29

Mooie tattoo Brenda.
Ik was eerst wat sceptisch toen ik dit topic volgde, maar nu er foto's van bij staan is het erg mooi :flower:
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 12 oktober 2011 - 22:08

Ik ben niet zo tattoo-gezind. Maar deze vind ik toch wel mooi en lief hoor Brenda!! En ja, je haarkleur is écht mooi!!! Past wonderwel bij jou!!

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 12 oktober 2011 - 22:09

Ik vind het een leuke tattoo maar die plek zou ik eerlijk gezegd nooit doen... dat kan je nooit helemaal goed verbergen, en ik weet zeker dat ik nooit meer een baan zou vinden in Nederland met een tattoo op die plek.... :oops:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#74 Geplaatst 12 oktober 2011 - 22:12

Er bestaat make-up met een hoog pigmentgehalte waarmee je tattoos kan bedekken. Voor zo'n kleine tattoo in de nek is dat dus nog wel doenbaar, lijkt me. :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 12 oktober 2011 - 23:05

turbojeng zei:

ik snap niet goed waarom ge u eerste tattoo direct in uwe nek hebt laten zetten?
zo wordt ge toch direct bekeken en beoordeeld door andere mensen.
en nu niet gaan denken dat ik anti tattoo's ben want ik heb er zelf ook 6 waaronder mijne hele rug en mijn onderbenen.
want de mens blijft een raar dier en doet niks liever dan mensen die iets anders zijn of denken te veroordelen
maar mijn  idee is gewoon als alles vol is en ge hebt dan nog zin een tattoo dan kunt ge de nek overwegen.

en als ge ooit naar kat von d wilt gaan voor een tattoo begin dan al maar te sparen want zij vraagt 600dollar/uur :x

Mja wat interesseert het mij nou wat andere mensen denken. Daar heb ik schijt aan :) Ik ga toch niet een tattoo gaan zetten op een plaats waar ik het helemaal niet mooi vind zodat ik niet bekeken en beoordeeld word door andere? Mensen hebben altijd hun commentaar klaar :) of je nu zwart of wit doet.

Wow seg :ha 600Dollar... Dat word dan wel een hele kleine tattoo :ha

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.