Spring naar inhoud

- - - - -

Eerste Tattoo!Vandaag the Day!

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 12 oktober 2011 - 23:09

Ginger-en-Noortje zei:

Ik vind het een leuke tattoo maar die plek zou ik eerlijk gezegd nooit doen... dat kan je nooit helemaal goed verbergen, en ik weet zeker dat ik nooit meer een baan zou vinden in Nederland met een tattoo op die plek.... :oops:

Als ik mn haar los heb zie je em niet meer hoor.
En werk vinden, ik denk dat ik nog maar niks ben tegenover sommige... Ik vind zolang je het fatsoenlijk draagt helemaal niet ordinair of eender. Verzorgd voorkomen doet veel , ook al heb je piercings en tattoos. Maar mensen blijven nu eenmaal bekrompen op sommige vlakken. Ik weet toch wel dat in Nederland zeker werk is waar dit zou mogen hoor. Mss geen bureaujob, maar dat zal ik dan ook nooit als job hebben :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 12 oktober 2011 - 23:11

Sakuradrops zei:

Werkt je adrenaline snel? Dan voel je inderdaad veel minder. Mijne is supertraag. Normaal als je een paar piercings tegelijk laat zetten, zou je het steeds minder moeten voelen. Bij mij dus niet hé. :p :d

Ja die werkt wel snel :ha de tandarts moet altijd dubbel verdoven. Hij zegt dat het bij mij snel uitwerkt...
Maar mn oren stretchen , nou dat voelde ik toch wel aan mn linkerkant :ha dat hebben ze daar mogen horen :ha :oops:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 12 oktober 2011 - 23:12

Al dat stretchen (nog nooit van dat woord in deze betekenis gehoord O:) ) ed zijn niet aan mij besteed. Een mooie fijne tattoo kan mooi zijn vind ik, maar ik stel me dan altijd vragen naar de toekomst toe :s .
Maar fijn dat jij er zo blij mee bent! :LOL: :LOL: