Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 13 oktober 2011 - 12:53

Ik ga hier een beetje zeveren als jullie dat niet erg vinden. :oops:
Ik ga vanavond naar de kapper en ik denk dat ik terug donker blond haar wil :scared: terug ongeveer denk ik mijn eigen kleur maar ik heb zo bang dat het gaat tegenslagen :help: in principe kan het eigelijk niet tegenslagen omdat het meer mijn natuurlijke kleur is en ik heb donkere wenkbrauwen :wall: maar toch brrr... wat denken jullie?
Waarschijnlijk allemaal verschillende meningen. :lachen:

En wat vinden jullie eigelijk van een froefroe?

Zo is mij haar nu:

DSC08434.jpg

Bewerkt door Solotje, 06 januari 2012 - 12:17.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#2 Geplaatst 13 oktober 2011 - 12:55

Goh.. Ik verf mijn haar ook al heel lang, en over het algemeen ben ik het meeste voor niet te licht gaan. Er kan ook niet zo heel veel misgaan als je vanavond terug naar donkerder gaat, en zeker niet als je het bij de kapper laat doen. Dus ik zou gewoon je 'buikgevoel' volgen :LOL:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:00

Ik heb zelf al vanalles gehad: chocoladebruin, acajou, bordeaurood, blond, bruin met blondere mechen en momenteel is het wat feller rood. Maar over een dikke week ga ik naar de kapper (bij de schoonmama) en ik denk eraan om het dit keer heel donker bruin te laten verven voor de winter. Het ene stond me al beter dan het andere qua kleur, maar ik experimenteer wel eens graag. :) En als ik het echt niks vind, dan gaat er zo snel het kan een andere kleur over.

Zelf vind ik de wat donkerdere haarkleuren wat mooier dan blond - zeker voor mezelf. Maar ik ken jou alleen maar met blond haar, dus ik weet niet echt hoe je zou staan met donkerder haar.

Ben benieuwd!!
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:00

Maar in de winter is je gezicht zo wit, lijkt het met donker haar niet nog witter?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:02

Solotje zei:

Maar in de winter is je gezicht zo wit, lijkt het met donker haar niet nog witter?

Hangt wat van je natuurlijke teint af ja. Maar ik heb meestal een donkerdere kleur in de winter, en dat valt eigenlijk wel best mee hoor. :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:03

Karolientje zei:

Ik heb zelf al vanalles gehad: chocoladebruin, acajou, bordeaurood, blond, bruin met blondere mechen en momenteel is het wat feller rood. Maar over een dikke week ga ik naar de kapper (bij de schoonmama) en ik denk eraan om het dit keer heel donker bruin te laten verven voor de winter. Het ene stond me al beter dan het andere qua kleur, maar ik experimenteer wel eens graag. :) En als ik het echt niks vind, dan gaat er zo snel het kan een andere kleur over.

Zelf vind ik de wat donkerdere haarkleuren wat mooier dan blond - zeker voor mezelf. Maar ik ken jou alleen maar met blond haar, dus ik weet niet echt hoe je zou staan met donkerder haar.

Ben benieuwd!!

Ik heb jouw ook alleen maar met donker haar gezien, heb jij dan blond gehad, dat wil ik wel eens zien, foto? :LOL:
Maar met korter haar kan je wel meer experimenteren vind ik, langer haar is vele gevoeliger om zomaar constant te veranderen.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:03

Neen vooral niet als je met kleuren gaat spelen een donkere ondergrond bvb met donkerblonde meches?

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:04

Ik heb ook van blond naar ver zwart gehad,momenteel is het naar de donkerbruine kant met rode highlights.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:05

Karolientje zei:

Hangt wat van je natuurlijke teint af ja. Maar ik heb meestal een donkerdere kleur in de winter, en dat valt eigenlijk wel best mee hoor. :)

Het zou donker blond zijn met dan nog goud op om het warmer te maken.

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#10 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:05

Solotje zei:

Het zou donker blond zijn met dan nog goud op om het warmer te maken.

Klinkt wel heel mooi!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:07

Solotje zei:

Ik heb jouw ook alleen maar met donker haar gezien, heb jij dan blond gehad, dat wil ik wel eens zien, foto? :LOL:
Maar met korter haar kan je wel meer experimenteren vind ik, langer haar is vele gevoeliger om zomaar constant te veranderen.

Daar moet ik vanavond thuis eens naar op zoek gaan, want ik denk niet dat er zo nog meteen eentje online staat waar ik direct bij kan...
En zo kort is mijn haar nu toch ook weer niet. :) Trouwens het is nu korter dan een paar jaar geleden. Ik kleurde mijn haar ook al regelmatig toen ik het nog langer had. Als je voldoende verzorgende producten gebruikt van een degelijk merk, dan hoeft dat geen probleem te zijn hoor. Ik heb natuurlijk wel het geluk dat ik al die speciale champoo's en conditioners van de schoonmoeder meekrijg natuurlijk, maar in de winkel kun je ook wel degelijke haarverzorgingsproducten vinden.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:07

Ann&Dirk zei:

Klinkt wel heel mooi!

Ja mooi wel maar ik heb dan weer bang dat er een rode schijn gaat op zijn.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:07

Da zou wel goed kunnen zijn maar je moet met dat 'goud' opletten dat het niet te geel uitslaat.
Mor nen froufrou,neen da zien ik nie bij U.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:12

Ik denk dat het je wel goed zou staan! Volgens mij is je gezicht niet zo bleek toch?

Ik dacht altijd dat de meeste mensen in de winter voor donkere kleuren kiezen en in zomer juist voor licht. Maar goed, ik heb niet zoveel verstand van haar verven. Ook al ben ik mijn eigen haarkleur helemaal beu, mijn moeder begint altijd te piepen als ik over het veranderen van mijn haarkleur begin. :p (En ik woon niet eens meer bij haar in huis!)

Ik heb het wel één keer met een spoeling een soort van donkerbruin/paars gemaakt. Ja, het was de bedoeling dat het rood zou worden, maar dat was dus niet helemaal gelukt. Alle mijn vrouwelijke klasgenootjes vonden het geweldig en de heren vonden het vreselijk. Maar toen had ik wel echt make-up nodig om mijn gezicht wat op te fleuren! Maar goed, spoeling zonder ammoniak, dus het was er binnen een paar weekjes weer uit.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#15 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:33

Neem 2 kleuren dan, goudblond en donkerblond en begin met 2 mechen goudblond, 1 mech donkerblond of omgekeerd, dan hou je toch die een beetje het blond want onmiddellijk alles donkerder kleuren, dat choqueert echt zeh. Mijn dochter heeft dat gedaan, en het heeft maanden geduurd voor ik het gewoon was. Ik vond dat donkerblond (was echt meer bruin) haar bleke huidskleur nog meer deed uitkomen en echt mijn dochter is een witteke.

Let op mijn met alles dat "cuivré" - of koperblond is. Ik heb dat nu laten doen en eerlij gezegd begint het meer en meer rood uit te slagen en ik zie dat persoonlijk niet graag. In neem dan liever (zal voor na mij verlof zijn) iets van lichte caramel.

Je kapper kan je wel raad geven hoor.

En wat een frou betreft - ik ben daar geen voorstander van. Ik vind dat mooi als je haar in paardenstaart is maar niet als het los is - valt dan echt onnatuurlijk maar is mijn mening hé. Een wat schevere frou vind ik dan wel mooi als je een smal gezicht hebt (ik dus niet).

Enfin, is altijd moeilijk om te veranderen, ikzelf ben ook aartsconservatief in mijn haar en durf moeilijk te veranderen. Maar ik vrees dat de lengte de volgende keer toch gaat sneuvelen want ik heb echt te veel haar.

Succes, ik kijk er naar uit want zie wel graag verandering bij anderen :LOL: