Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#106 Geplaatst 14 oktober 2011 - 15:38

Ben je niet een beetje verschoten deze morgend als je in de spiegel keek? Ik had dat wel en voelde me er nooit echt goed bij. Het is geen lelijke kleur en je zal zien na een paar keer wassen gaat het al veel lichter staan.
Eerlijk gezegd mss had je toch beter blond gehouden met ietske donkere mechen in, maar dan wel mechen overal niet alleen boven op je haar ook tss in. Het model vind ik wel mooi. ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#107 Geplaatst 14 oktober 2011 - 16:00

Dat voel best mee Catherine, ik had dat ook voorgesteld aan mijn tante maar zij had het nodige niet om dat allemaal te doen, dan moest ik naar het kapsalon gaan wat ik misschien volgende keer wel ga doen, het enigste nadeel is dat ik dan de volle pot moet betalen, nu alleen maar de produkten. ;)

Bewerkt door Solotje, 14 oktober 2011 - 16:00.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 14 oktober 2011 - 16:18

Ik vind het alvast heel erg geslaagd, Solotje !!

Komt veel "natuurlijker" over en dat vind ik nog steeds het mooiste...maar dat is mijn mening natuurlijk ;)

Heel mooie snit en mooie kleur :thumb: :duim:
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 14 oktober 2011 - 16:45

Er zit een donkerder blond op met wat meer goud kleur en beetje koper... Spannend! Hopelijk zie je 't verschil. Het ziet er nu alvast ma fel uit zo met het product op...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#110 Geplaatst 14 oktober 2011 - 21:34

Mauro zei:

Ik vind het alvast heel erg geslaagd, Solotje !!

Komt veel "natuurlijker" over en dat vind ik nog steeds het mooiste...maar dat is mijn mening natuurlijk ;)

Heel mooie snit en mooie kleur :thumb: :duim:

Dank u :LOL:

Fairness zei:

Er zit een donkerder blond op met wat meer goud kleur en beetje koper... Spannend! Hopelijk zie je 't verschil. Het ziet er nu alvast ma fel uit zo met het product op...

En en en ... nu ben je toch al terug van de kapper? :LOL:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#111 Geplaatst 14 oktober 2011 - 21:46

:LOL: Ik ben benieuwd om het in het echt te zien zondag :)

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#112 Geplaatst 14 oktober 2011 - 21:53

Ik vind het mooi!
Als je trouwens een beetje oppast met de producten die gebruikt bij wassen hoef je het niet snel lichter te zien worden hoor! Let op met oa shampoo's waar citrusvruchten inzitten.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 14 oktober 2011 - 21:59

Froetske zei:

:LOL: Ik ben benieuwd om het in het echt te zien zondag :)

Ik hoop dat je mij niet voorbij loopt he? :LOL:

Ann&Dirk zei:

Ik vind het mooi!
Als je trouwens een beetje oppast met de producten die gebruikt bij wassen hoef je het niet snel lichter te zien worden hoor! Let op met oa shampoo's waar citrusvruchten inzitten.

Oh zal ik op letten!
Ik was mijn haar dus wel vrij snel omdat het altijd zo snel vettig word, meestal om de 2 dagen.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#114 Geplaatst 14 oktober 2011 - 22:12

Solotje zei:

:ha :ha wie weet
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#115 Geplaatst 14 oktober 2011 - 22:43

Ik vind het heel geslaagd, je ziet er helemaal anders uit! :thumb:

Een heel mooie kleur die uitstekend bij je past en de frou staat je ook!

En er zijn idd shampoo's en verzorgingsproducten voor gekleurd haar die je haar én je kleur verzorgen zodat die langer mooi blijft.
Die kun je zowel bij de kapper als in de supermarkt vinden, ik heb hier een bordeaurode fles shampoo voor donker gekleurd haar staan, ik denk Elseve, bij dezelfde winkel als die grote wat verder in jouw straat te koop! ;)

Heb je al eens een andere shampoo geprobeerd?
Als je vindt dat je haar snel vet wordt kan een andere shampoo heel veel verschil uitmaken, je zou het niet denken, maar ik heb het voorgehad.
Ik had het zelf niet door tot ik het aan mijn kapster vertelde, die me meteen zei dat het hoogstwaarschijnlijk aan mijn shampoo lag en me aanraadde eens een andere te proberen.
Wat ik ook deed en een heel verschil mee had, ik kan dubbel zolang wachten met mijn haar te wassen, tot zelfs een week zonder dat het er vettig uit ziet!
Langdurig dezelfde shampoo gebruiken kan ook dit effect hebben, af en toe eens afwisselen is ook goed voor je haar.
En hoe vaker je het wast, hoe meer dit snel vet worden ook in de hand werkt, bij het wassen stimuleer je de haarzakjes die zo meer talg gaan afscheiden waardoor je haar sneller vet wordt.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#116 Geplaatst 14 oktober 2011 - 23:21

Solotje zei:

Oh zal ik op letten!
Ik was mijn haar dus wel vrij snel omdat het altijd zo snel vettig word, meestal om de 2 dagen.

Wat meer wassen is niet erg, maar ik denk dat je best niet de shampoo gebruikt die je voor je blond haar gebruikt. Shampoo's voor een blonde kleur gaan meestal wat verlichten, wat dus net jouw donkerdere kleuring sneller dof gaat maken!

En het ultieme om je haar minder vet te krijgen is het natuurlijk een tijdje over zijn vettigheids-graad te laten gaan :p Maar da's natuurlijk heel moeilijk als je moet gaan werken enzo!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#117 Geplaatst 15 oktober 2011 - 03:18

Oww Anja , het staat je echt goed deze kleur, ik ben ook al tijdje aan het denken om blond af te gaan en het wat donkerder te doen ,maar durf niet zo goed, maar nu ik dit ziet, echt super leuk..
Geplaatste afbeelding

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#118 Geplaatst 15 oktober 2011 - 08:01

anja,je blijft er een knappe madam uitzien.weet je wat eddy juist zegt toen hij je foto zag.die ziet er nu volwassener uit :p

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 15 oktober 2011 - 08:04

Solotje zei:

Dank u :LOL:

En en en ... nu ben je toch al terug van de kapper? :LOL:

Ik zie 't verschil weer niet :oops: . Wadse wel. En als ik dan zeg en wat vind je dan? Dan zegt die 't is anders... Het is blonder zegt Wadse ook. Ik zeg hoe blonder, dan is het toch bleker. Neen 't is donkerder zegt die dan... Snap er niets van hé :trance: :lachen: . Ma ik moet zeggen mijn kapper doet nooit echt wat ik vraag. Miss tijd om eens naar een andere kapper te gaan volgende keer die ook kan zeggen met die of die kleur ga je goed staan ;) .

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 15 oktober 2011 - 08:54

Fairness zei:

Ik zie 't verschil weer niet :oops: . Wadse wel. En als ik dan zeg en wat vind je dan? Dan zegt die 't is anders... Het is blonder zegt Wadse ook. Ik zeg hoe blonder, dan is het toch bleker. Neen 't is donkerder zegt die dan... Snap er niets van hé :trance: :lachen: . Ma ik moet zeggen mijn kapper doet nooit echt wat ik vraag. Miss tijd om eens naar een andere kapper te gaan volgende keer die ook kan zeggen met die of die kleur ga je goed staan ;) .

Fotooo! Ga naar mijn kapper! Die is echt suupperrrr! Die werkte eerste bij Frank's atelier in Korbeek-Lo (jaaaren terug) maar is dan zelfstandige geworden in Tienen en wij zijn gevolgd O:)