Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#121 Geplaatst 15 oktober 2011 - 22:04

haemoglobine zei:

Ik vind het heel geslaagd, je ziet er helemaal anders uit! :thumb:

Een heel mooie kleur die uitstekend bij je past en de frou staat je ook!

En er zijn idd shampoo's en verzorgingsproducten voor gekleurd haar die je haar én je kleur verzorgen zodat die langer mooi blijft.
Die kun je zowel bij de kapper als in de supermarkt vinden, ik heb hier een bordeaurode fles shampoo voor donker gekleurd haar staan, ik denk Elseve, bij dezelfde winkel als die grote wat verder in jouw straat te koop! ;)

Heb je al eens een andere shampoo geprobeerd?
Als je vindt dat je haar snel vet wordt kan een andere shampoo heel veel verschil uitmaken, je zou het niet denken, maar ik heb het voorgehad.
Ik had het zelf niet door tot ik het aan mijn kapster vertelde, die me meteen zei dat het hoogstwaarschijnlijk aan mijn shampoo lag en me aanraadde eens een andere te proberen.
Wat ik ook deed en een heel verschil mee had, ik kan dubbel zolang wachten met mijn haar te wassen, tot zelfs een week zonder dat het er vettig uit ziet!
Langdurig dezelfde shampoo gebruiken kan ook dit effect hebben, af en toe eens afwisselen is ook goed voor je haar.
En hoe vaker je het wast, hoe meer dit snel vet worden ook in de hand werkt, bij het wassen stimuleer je de haarzakjes die zo meer talg gaan afscheiden waardoor je haar sneller vet wordt.

Dank u :LOL:
Hmm dat moet ik inderdaad eens een andere shampoo proberen maar dan welke? :catscratchhead
Ja van dat sneller vet worden omdat je haar teveel wast klopt wel maar zo met een vettige kop buiten komen vind ik ook niet alles!

Ann&Dirk zei:

Wat meer wassen is niet erg, maar ik denk dat je best niet de shampoo gebruikt die je voor je blond haar gebruikt. Shampoo's voor een blonde kleur gaan meestal wat verlichten, wat dus net jouw donkerdere kleuring sneller dof gaat maken!

En het ultieme om je haar minder vet te krijgen is het natuurlijk een tijdje over zijn vettigheids-graad te laten gaan :p Maar da's natuurlijk heel moeilijk als je moet gaan werken enzo!

Ik ga een shampoo zoeken die meer is gericht op kleurbehoud.

desorayo zei:

anja,je blijft er een knappe madam uitzien.weet je wat eddy juist zegt toen hij je foto zag.die ziet er nu volwassener uit :p

Dank u :oops: Steekt eens een tong uit naar den Eddy! :p :lachen:

Fairness zei:

Ik zie 't verschil weer niet :oops: . Wadse wel. En als ik dan zeg en wat vind je dan? Dan zegt die 't is anders... Het is blonder zegt Wadse ook. Ik zeg hoe blonder, dan is het toch bleker. Neen 't is donkerder zegt die dan... Snap er niets van hé :trance: :lachen: . Ma ik moet zeggen mijn kapper doet nooit echt wat ik vraag. Miss tijd om eens naar een andere kapper te gaan volgende keer die ook kan zeggen met die of die kleur ga je goed staan ;) .

:ha Weer een typisch antwoord voor een man "t'is anders" O:) :lachen:
Laat eens een foto zien dan kunnen wij eens oordelen!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#122 Geplaatst 15 oktober 2011 - 22:13

Ewel Anja ik vind het heel stijlvol, stijlvoller dan dat blonde.
En heel mooi geknipt ook! Echt tof!
Brunnettes rule! :p

Ik zou u misschien ook voorbij lopen want tis wel een grote verandering. Tis een kwestie van wennen hé!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 15 oktober 2011 - 22:15

Solotje zei:

:ha Weer een typisch antwoord voor een man "t'is anders" O:) :lachen:
Laat eens een foto zien dan kunnen wij eens oordelen!

Mja op het werk zagen ze net als ik geen verschil :catnoknow :lachen: .
Dusja Wadse die zegt 't is anders terwijl ik het ni zie :) . Volgens mij zei hij dat omdat hij dacht dat hij iets anders moest zien ;) .

Bewerkt door Fairness, 15 oktober 2011 - 22:17.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 15 oktober 2011 - 22:25

Frances zei:

Fotooo! Ga naar mijn kapper! Die is echt suupperrrr! Die werkte eerste bij Frank's atelier in Korbeek-Lo (jaaaren terug) maar is dan zelfstandige geworden in Tienen en wij zijn gevolgd O:)

Die Frank's daar hoorde ik daarstraks wat van op het werk. Doet die Veronique de kock haar haar ofzoiets en die heeft speciale opleidingen gedaan?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 15 oktober 2011 - 23:26

Fairness zei:

Die Frank's daar hoorde ik daarstraks wat van op het werk. Doet die Veronique de kock haar haar ofzoiets en die heeft speciale opleidingen gedaan?

Ik weet het fijne er niet van, maar hij kan echt wel goed knippen enzo! Maar Griet kan zooo goed brushen! Ons mama heeft krullen en als zij brusht, dan blijven die er echt een lange tijd uit! :thumb:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#126 Geplaatst 16 oktober 2011 - 09:26

Anja ik moet zeggendat je nieuwe kapsel veel meer stijl heeft! Zeer mooi meid!

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#127 Geplaatst 16 oktober 2011 - 19:51

Ik vind het ook heel mooi Anja, het is heel natuurlijk, precies of je altijd die kleur gehad hebt.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#128 Geplaatst 16 oktober 2011 - 22:28

Ik heb je zeer gemakkelijk herkend en wat zeker niet gechoqueerd dus het staat je goed en het is natuurlijk. Goede gok, altijd een opluchting hé ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#129 Geplaatst 16 oktober 2011 - 22:32

Dank u :LOL: ik heb het vandaag gewassen maar ik krijg dat niet zo mooi als bij de kapper, ik heb zo'n droge punten! :(
Maar mijne froufrou heb ik goed gedaan! :dancer:

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#130 Geplaatst 16 oktober 2011 - 22:43

Solotje zei:

Dank u :LOL: ik heb het vandaag gewassen maar ik krijg dat niet zo mooi als bij de kapper, ik heb zo'n droge punten! :(

Mijn frou lukt ook altijd goed als ik brush! :x
De rest van mijn haar.  Ik heb een kant die automatisch naar buiten krult en een kant die automatisch naar binnen krult.  Ik heb weliswaar een krachtige haardroger, maar om de één of andere reden draait mijn haar toch altijd de verkeerde kant op. :louche:
Het enige wat min of meer lijkt te lukken is een stijltang.  

Ik ben trouwens gisteren ook naar de kapper geweest.  Twee kleurtjes.  Bruin-goud met een paar lichtere streepjes.
Afgezien dat ik heb bij de kapper.  Ze hebben van die nieuwe kleur producten waardoor je geen twee uur meer moet wachten, maar dat brandt!!!! Gelukkig dat het er maar 10 minuten moest opzitten. :o Ging er juist iets van zeggen toen ik naar de wasbak mocht. :onzeker:

Bewerkt door zzzaramia, 16 oktober 2011 - 22:44.

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#131 Geplaatst 16 oktober 2011 - 22:45

Solotje zei:

Lukt nooit, daarvoor hebben ze ook gestudeerd hé. Is ook van mijn grootste frustraties maar ja...

Probeer de producten van Kerastase eens. Zijn te koop bij de kapper, niet goedkoop maar bijzonder goed voor droog haar. Ik heb de donkerroze pot en een olie die je niet moet uitspoelen voor op de punten. Echt heel goed (al maken ze je coupe niet natuurlijk niet hé).

Anders moet je Minute Maid drinken, sinaasappelsap. Heb je die reclame gezien, die staan op met wallen, in pyama en met hun haar in de war en na een glas Minute Maid ligt het haar zoals bij de kapper, komen ze juist van de Visagiste en zijn ze gekleed :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#132 Geplaatst 16 oktober 2011 - 22:53

Anja@ mss best eens een shampoo voor gekleurd haar nemen, en een serum voor in de puntjes te doen. Ik neem altijd elseve, heb al vanalles geprobeerd maar ga altijd terug naar elseve shampoo. Ieder zijn keuze natuurlijk.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#133 Geplaatst 17 oktober 2011 - 23:08

zzzaramia zei:

Mijn frou lukt ook altijd goed als ik brush! :x
De rest van mijn haar.  Ik heb een kant die automatisch naar buiten krult en een kant die automatisch naar binnen krult.  Ik heb weliswaar een krachtige haardroger, maar om de één of andere reden draait mijn haar toch altijd de verkeerde kant op. :louche:
Het enige wat min of meer lijkt te lukken is een stijltang.  

Ik ben trouwens gisteren ook naar de kapper geweest.  Twee kleurtjes.  Bruin-goud met een paar lichtere streepjes.
Afgezien dat ik heb bij de kapper.  Ze hebben van die nieuwe kleur producten waardoor je geen twee uur meer moet wachten, maar dat brandt!!!! Gelukkig dat het er maar 10 minuten moest opzitten. :o Ging er juist iets van zeggen toen ik naar de wasbak mocht. :onzeker:

Die stijltang moet toch iets goeds zijn he, ik heb er al zoveel positiefs over gehoord!
Aha haartjes veranderd dat vraagt naar een foto! :LOL:

Eragon zei:

Lukt nooit, daarvoor hebben ze ook gestudeerd hé. Is ook van mijn grootste frustraties maar ja...

Probeer de producten van Kerastase eens. Zijn te koop bij de kapper, niet goedkoop maar bijzonder goed voor droog haar. Ik heb de donkerroze pot en een olie die je niet moet uitspoelen voor op de punten. Echt heel goed (al maken ze je coupe niet natuurlijk niet hé).

Anders moet je Minute Maid drinken, sinaasappelsap. Heb je die reclame gezien, die staan op met wallen, in pyama en met hun haar in de war en na een glas Minute Maid ligt het haar zoals bij de kapper, komen ze juist van de Visagiste en zijn ze gekleed :LOL:

:ha Ik heb dat toch al gedronken s'morgens en ik heb toch geen verschil gezien aan mij hoor. :catscratchhead
Bedankt voor de tip! :)

catherine zei:

Anja@ mss best eens een shampoo voor gekleurd haar nemen, en een serum voor in de puntjes te doen. Ik neem altijd elseve, heb al vanalles geprobeerd maar ga altijd terug naar elseve shampoo. Ieder zijn keuze natuurlijk.

En is dat serum ook van elseve?
Kan je dat ook kopen in de colruyt?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#134 Geplaatst 18 oktober 2011 - 08:15

Solotje zei:

Ik gebruik bij elke haarwasbeurt naast speciale shampoo voor kleuring ook een goeie conditioner om de haarpunten extra te voeden, en sinds ik dat doe heb ik echt niet meer zo'n last van droge punten!

Bovendien is het ook een goed idee om eens te informeren bij je kapper naar een goede shampoo en conditioner, want supermarktmerken werken niet zo heel goed. Vroeger gebruikte ik Elsève en Nivea, maar nu neem ik shampoo en conditioner mee uit het kapsalon van mn schoonmama en da's echt dag en nacht verschil.
Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#135 Geplaatst 18 oktober 2011 - 08:26

Wat een verandering is wel mooi hoor