Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:36

Waarom laat je niet eerst bruine en koperen mechen in je haar zetten dan kan je daar al effe aan wennen. Want ben ook van blond eens naar donker blond gegaan en verschoot er toch van. Het kon niet rap genoeg terug blond zijn. :ha
En ik denk dat een frou frou je wel zou staan. :thumb:

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:37

Wat is een froefroe? :catscratchhead

Een pony? Een keertje gedaan en zo'n spijt van gehad! Ik hou helemaal niet van haar in mijn gezicht en het duurde zo lang voordat het eenmaal teruggegroeid was... :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:39

B&B zei:

Een pony? Een keertje gedaan en zo'n spijt van gehad! Ik hou helemaal niet van haar in mijn gezicht en het duurde zo lang voordat het eenmaal teruggegroeid was... :(

Ja een frou is een pony. ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:42

B&B zei:

Ik vind net dat die van mij altijd veel te snel bijgroeit... Daarom denk ik eraan om die van mij terug te laten groeien met de rest mee. Heb nu iets meer dan een jaar terug een froefroe, en ik erger me eraan dat die echt om de 2 weken moet bijgeknipt worden. Mijn haar groeit blijkbaar nogal snel bij...
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:43

Ik denk wel dat het je zou staan :) . Maar vergeet niet, bruin gaat je wel iets ouder doen lijken. Spannend!! Ben benieuwd. Ik twijfel ook al een tijdje om terug naar mijn oorspronkelijke bruin te gaan maar ik vind mezelf dan zo witjes. Ik heb wel bleke wenkbrauwen da's 't nadeel als ik weer naar bruin ga gaan.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:44

Die froufrou moet je zekers in model leggen of valt dat hoe dat het moet vallen?

Ik vind van mij zelf dat ik wel heel wit toon, alé nu toch, op die foto zie ik wel een beetje bruin, ik zat toen in Kreta. :)
Ooh paars :s dat is toch een gedurfde kleur hoor :lachen: dat zie ik bij mezelf nooit doen.

Eragon dat is geen slecht idee, ik zal het voorstellen aan mijn kapper. :)
Ik zie rood ook niet zo graag en ik denk dat ik weer prijs gaan hebben, het nadeel is nu dat ik niet start van mijn natuurlijke kleur dus ik denk dat het niet simpel gaat zijn voor de kapper. :onzeker:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:45

catherine zei:

Waarom laat je niet eerst bruine en koperen mechen in je haar zetten dan kan je daar al effe aan wennen. Want ben ook van blond eens naar donker blond gegaan en verschoot er toch van. Het kon niet rap genoeg terug blond zijn. :ha
En ik denk dat een frou frou je wel zou staan. :thumb:

Ja maar dat koperen zie ik niet zo graag. :oops:
:lachen: Je hebt de kans nog niet gegeven, zo snel terug blond! :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:46

Fairness zei:

Ik denk wel dat het je zou staan :) . Maar vergeet niet, bruin gaat je wel iets ouder doen lijken. Spannend!! Ben benieuwd. Ik twijfel ook al een tijdje om terug naar mijn oorspronkelijke bruin te gaan maar ik vind mezelf dan zo witjes. Ik heb wel bleke wenkbrauwen da's 't nadeel als ik weer naar bruin ga gaan.

Oh nee ouder :NoWhy: :lachen: is dat echt?
Ik vind jouw haar wel heel mooi Eefje!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:52

Solotje zei:

Ja maar dat koperen zie ik niet zo graag. :oops:
:lachen: Je hebt de kans nog niet gegeven, zo snel terug blond! :lachen:

Ja kon niet wennen aan dat donkere haar en vond me ook ineens een pak ouder eruit zien. Nee geef mij maar blond, wel geen heksewit blond hé maar gewoon blond.

Bruine mechen stonden me ook dan is dat verschil niet zo drastisch ineens.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:55

catherine zei:

Ja kon niet wennen aan dat donkere haar en vond me ook ineens een pak ouder eruit zien. Nee geef mij maar blond, wel geen heksewit blond hé maar gewoon blond.

Bruine mechen stonden me ook dan is dat verschil niet zo drastisch ineens.

Oei je vond je ook ouder lijken :s oh nee dat wil ik niet zenne! :8

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 13 oktober 2011 - 13:59

Goh het is gewoon aanpassen. Donker haar geeft je natuurlijk wel een andere aanblik dan blond, dat is nu eenmaal zo. Maar om nu te gaan zeggen dat je er per sé ouder gaat uitzien als je je haar donker verft, dat vind ik toch niet waar. Je gaat er in t begin wel aan moeten wennen, dat wel.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:07

Ik zal het maar gewoon ineens laten doen, als ik het goed vind dan zal ik foto's plaatsen anders niet! :p

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:21

Als je iets donkerder wil gaan kun je het proberen, als je het echt niet leuk vindt kun je nog altijd lichtere lokken laten bijkleuren, dan breekt dat het donkere.
Of misschien best zoals eerder gezegd, eerder donkere lokken laten steken, zal er al heel wat anders uitzien, maar toch niet heel donker.
Kleuren is heel wat minder schadelijk voor je haar dan ontkleuren! ;)

Ik heb laatst ook donker geprobeerd en kon er ook maar niet aan wennen...

Succes! :geluk:

Bewerkt door haemoglobine, 13 oktober 2011 - 14:22.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:24

Solotje zei:

Die froufrou moet je zekers in model leggen of valt dat hoe dat het moet vallen?

Bij mij valt die niet hoe die moet vallen. Hoe korter mijn haar geknipt wordt, hoe meer er hier of daar een rare krul in lijkt te komen. Mijn froe moet ik dus elke dag wel in model leggen en da's nog een reden waarom ik hem liever terug lang wil laten groeien. t Is me eerlijk gezegd teveel moeite... O:)
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#30 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:29

Ik vind puur natuur nog altijd het mooist, en wat die froufrou betreft, zag net een foto van jou in een ander topic met Chiana in de videotheek, en daar vond ik je haar heel mooi. Zou zonde zijn om het kort te knippen. (alé, t froufrouke bedoel ik he)