Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#151 Geplaatst 04 november 2011 - 17:46

Je kan het nog eventje zo laten, bruin dus, en over een tijdje weer overgaan naar blond, dan is je vriend nog zo blij! En die toestand, tja, hangt af van de toestand he :d Dit vraagt om verduidelijking!

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 04 november 2011 - 18:20

Ja den Dave heeft gelijk zenne.
Ik zou er blonde mechés in laten zetten.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#153 Geplaatst 04 november 2011 - 18:25

Ik houd van blond, al men hele leven.
Hier is ons hele gezin blond en dat is handig qua shampoo natuurlijk  ;)

Zelf zweer ik trouw aan Klorane (apotheek), natuurlijke shampoo.
Iets duurder, maar je hebt er zeer weinig van nodig en het is compleet natuurlijk, een gezonde hoofdhuid en dus ook zeer gezond en sterk haar.
Na een tijd gebruik merk je een duidelijk verschil.
Hier gebruiken we de blond versie met Kamille, die licht ook wel op.
Maar bij vet haar heb je voor een grondige wasbeurt tussenin de groene shampoo, die zeer goed ontvet. En voor de droge puntjes de maskertjes en crémespoeling.
We gebruiken die shampoos bovendien ook voor de katten en zijn al 10 jaar zeer tevreden gebruikers.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#154 Geplaatst 04 november 2011 - 20:42

Lilia2055 zei:

Uw toestand? :s Heb ik iets gemist?

hilleke zei:

Ik was dat hier ook al aan t denken, maar ik vermoed dat ze bedoelt omdat het nog maar pas is bruin geverfd.

Maar ik heb der geen verstand van, ik verf mijn haar nooit.

Oh jee :lachen:
Met mijn "toestand" bedoelde ik: mijn natuurlijk haar is donker, daarna afgetrokken om het blond te maken, dan terug donker en nu terug naar blond, ik denk dat dit niet simpel is daarom dat ik een hele goede kapper wil vinden die daar heel veel ervaring in heeft, begrijpen jullie?

Mauro zei:

Ik vind het nogthans echt heel geslaagd en mooi nu... :heart:

Maar...ik zou eerlijk gezegd ook wel mijn ventje volgen......... ;) :LOL:

Hopelijk kan je een goede kapper vinden die deze metamorfose tot een goed einde kan brengen... :thumb:

Bedankt Mauro maar ik ben dus graag mooi voor mijn ventje net als jij! :)

haemoglobine zei:

Ik zie het blond ook wel liever, maar dit kleur staat je ook uitstekend en is eens wat anders. ;)
Je kan het wel lichter maken door er blonde lokken in te laten trekken, maar ik denk dat je toch best minimum 2 weken tijd tussen verschillende kleuringen laat.
Misschien ook vragen of ze eerder met een blonde kleuring dan met een ontkleuring kunnen werken, een kleuring is heel wat minder schadelijk voor je haar, zeker daar je lang haar hebt.
Aan een goeie kapper in jouw regio kan ik je niet helpen...
Succes! :geluk:

Hihi, dat was ook mijn eerste gedacht :ha

Bedankt Ann, ik zal zien wat ze zeggen, kan goed zijn dat ze zeggen dat het zomaar niet lukt en dat ze eerst blonde lokken willen zetten en wie weet is dat wel genoeg voor mijn ventje.
Als ik mij goed herinner was een kleuring blond bijna niet mogelijk op mijn haar omdat het van nature zo donker is, zou dat kloppen? :s

krulleke zei:

Mag ik eerlijk mijn gedacht zeggen (waarschijnlijk wel :LOL: ).Je was veeeeeel mooier met het blonde haar,uw manneke heeft gelijk.Dit past gewoon niet bij je vind ik.

Ooooh :LOL: dank u voor je eerlijkheid :lachen:

Bewerkt door Solotje, 04 november 2011 - 20:43.

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#155 Geplaatst 04 november 2011 - 20:59

Ik blijf erbij dat het donkere haar je er 'vrouwelijker' en minder 'meisjesachtig' maakte. :)

Maar uiteindelijk is het belangrijkste hoe jij je erbij voelt he.  En als jij je beter voelt bij blond, moet je er helemaal voor gaan, ongeacht je 'toestand' :ha

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#156 Geplaatst 04 november 2011 - 21:10

zzzaramia zei:

Ik blijf erbij dat het donkere haar je er 'vrouwelijker' en minder 'meisjesachtig' maakte. :)

Maar uiteindelijk is het belangrijkste hoe jij je erbij voelt he.  En als jij je beter voelt bij blond, moet je er helemaal voor gaan, ongeacht je 'toestand' :ha

:lachen: Ik heb dat nogal gehoord, alé de ene zegt dit en de andere zegt dat :LOL: en uiteindelijk is het niet blond maar vuil blond! :lachen:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#157 Geplaatst 05 november 2011 - 10:05

Bij ons is een hele goede kapper. Die heeft het volledig kapotte haar van mijn dochter (door lang aan zee te zijn) terug mooi glad en zacht gekregen. Hij had er speciale produkten opgedaan en een zachte kleuring opgezet. Hij is heel eerlijk over wat kan en niet. Geeft enorm veel uitleg over wat hij doet ed.  
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#158 Geplaatst 05 november 2011 - 10:42

Ik ben pro brunette! ;)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#159 Geplaatst 05 november 2011 - 11:04

Solotje zei:

:lachen: Ik heb dat nogal gehoord, alé de ene zegt dit en de andere zegt dat :LOL: en uiteindelijk is het niet blond maar vuil blond! :lachen:

Maar vuil blond is ook mooi :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
En voor je ventje doe alles dus terug een blonde Anja . :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#160 Geplaatst 05 november 2011 - 11:22

Blond geeft je die wilde look terug die we gewoon zijn. :lachen: Ga gewoon naar een kapper en leg de situatie uit die zal je wel terug blond krijgen. Heb het ook al voorgehad en ga nu ook toch terug blond door het leven. :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 05 november 2011 - 11:29

Lut zei:

Oei, ik schrok me een ongeluk....... Wat een verandering zeg!! Je bent inderdaad niet te herkennen!!

Ik ga ook eerlijk zijn: mooie coupe, maar... ik vind je er zo braafjes uit zien; ik kan me vergissen he, maar met je blonde haar zag je er zo'n deugnietje uit en dat mis ik nu bij deze nieuwe kleur....

Ach 't zal ook wel wennen zeker he ;)

Zoals ik hierboven aanhaal, ik vond dat blond je ook veel beter staan he, ik heb direkt eerlijk mijn gedacht gezegd!
Ik zie al uit naar je weer blonde guitige krulletjes ;) :hoi:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 05 november 2011 - 13:13

Solotje zei:

Bedankt Ann, ik zal zien wat ze zeggen, kan goed zijn dat ze zeggen dat het zomaar niet lukt en dat ze eerst blonde lokken willen zetten en wie weet is dat wel genoeg voor mijn ventje.
Als ik mij goed herinner was een kleuring blond bijna niet mogelijk op mijn haar omdat het van nature zo donker is, zou dat kloppen? :s

Dat kan, maar dat was waarschijnlijk vooraleer je naar blond ging?
Want nu zit onder je laatste kleuring wel je ontkleurde haar van eerst, dus misschien kan het wel lukken nu?

Maar idd best een goeie kapper vinden zodat je je mooie langer haar zeker niet naar de knoppen helpt, die van Kathleen ziet er wel goed uit ;)
En dan meteen de goeie producten erbij kopen, zeker als het opnieuw ontkleurd moet worden.

:geluk:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#163 Geplaatst 06 november 2011 - 11:18

Allez ik zal ook eens mijn mening geven :p Ik vond het blonde ook beter bij jou passen Anja :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#164 Geplaatst 06 november 2011 - 14:55

en ik zie je het liefst met bruin haar - heb je nog niet gedacht aan felrode mechen? :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#165 Geplaatst 06 november 2011 - 19:47

Kathleen zei:

Bij ons is een hele goede kapper. Die heeft het volledig kapotte haar van mijn dochter (door lang aan zee te zijn) terug mooi glad en zacht gekregen. Hij had er speciale produkten opgedaan en een zachte kleuring opgezet. Hij is heel eerlijk over wat kan en niet. Geeft enorm veel uitleg over wat hij doet ed.  

Kan je mij laten weten wie en waar?

catherine zei:

Blond geeft je die wilde look terug die we gewoon zijn. :lachen: Ga gewoon naar een kapper en leg de situatie uit die zal je wel terug blond krijgen. Heb het ook al voorgehad en ga nu ook toch terug blond door het leven. :ha

Toen ik er terug aan dacht om terug blond te worden dacht ik direct aan jouw. :ha

Lut zei:

Zoals ik hierboven aanhaal, ik vond dat blond je ook veel beter staan he, ik heb direkt eerlijk mijn gedacht gezegd!
Ik zie al uit naar je weer blonde guitige krulletjes ;) :hoi:

Ik hoop het echt! :dancer:

haemoglobine zei:

Dat kan, maar dat was waarschijnlijk vooraleer je naar blond ging?
Want nu zit onder je laatste kleuring wel je ontkleurde haar van eerst, dus misschien kan het wel lukken nu?

Maar idd best een goeie kapper vinden zodat je je mooie langer haar zeker niet naar de knoppen helpt, die van Kathleen ziet er wel goed uit ;)
En dan meteen de goeie producten erbij kopen, zeker als het opnieuw ontkleurd moet worden.

:geluk:

Ik hoop het echt, ik ben van plan om ergens volgende maand terug naar de kapper te gaan, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Maranweke zei:

Allez ik zal ook eens mijn mening geven :p Ik vond het blonde ook beter bij jou passen Anja :)

:lachen: Bedankt zenne! :flower:

ratjepetatje zei:

en ik zie je het liefst met bruin haar - heb je nog niet gedacht aan felrode mechen? :d

Felrode neeee :ha heb jij soms felrode mechen?