Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 06 november 2011 - 20:16

Oeps, helemaal vergeten om naar het resultaat te kijken! :oops:

En dan ga ik toch ook eerlijk zijn (wel voorzichtig natuurlijk, want je hebt al besloten dat je terug naar blond gaat): ik vind dat donker je ook veel natuurlijker staat. (En ik vind juist dat je er jonger uitziet met donker haar. :zwijg: )

Maar goed, dat is gebaseerd op maar 3 foto's en een foto is ook maar een momentopname. Je vriend kent je natuurlijk veel beter en ik snap ook best dat je hem tevreden wilt houden hoor. :)

(Ikzelf heb dat allang opgegeven, want mijn vriend vindt mijn kledingstijl maar raar. Maar altijd als ik iets aan heb wat hij helemaal niks vindt, dan krijg ik juist superveel complimentjes. Hij heeft tegenwoordig dus helemaal niets meer in te brengen over hoe ik eruit zie. :p )

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#167 Geplaatst 06 november 2011 - 20:28

B&B zei:

Oeps, helemaal vergeten om naar het resultaat te kijken! :oops:

En dan ga ik toch ook eerlijk zijn (wel voorzichtig natuurlijk, want je hebt al besloten dat je terug naar blond gaat): ik vind dat donker je ook veel natuurlijker staat. (En ik vind juist dat je er jonger uitziet met donker haar. :zwijg: )

Maar goed, dat is gebaseerd op maar 3 foto's en een foto is ook maar een momentopname. Je vriend kent je natuurlijk veel beter en ik snap ook best dat je hem tevreden wilt houden hoor. :)

(Ikzelf heb dat allang opgegeven, want mijn vriend vindt mijn kledingstijl maar raar. Maar altijd als ik iets aan heb wat hij helemaal niks vindt, dan krijg ik juist superveel complimentjes. Hij heeft tegenwoordig dus helemaal niets meer in te brengen over hoe ik eruit zie. :p )

Kan daar zeker tegen zenne :p :lachen:
De ene vind bruin mooi, de andere blond :lachen: grappig... wat is het nu bruin of blond :LOL: jullie maken het mij er niet gemakkelijker op zenne! :p

Maar nee ik ga toch terug naar blond, moet mijn ventje tevreden houden he, seves loopt hij nog weg van mij! :help:

:lachen: Dat is ook maar raar he dan zou ik ook niet naar mijn ventje luisteren! :lachen:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#168 Geplaatst 06 november 2011 - 20:29

Anja, ga naar Hair Fusion in Berchem aan't station. Zorg dat Saskia je kleuring kiest en in orde brengt. Zij kan alles rechtzetten qua misgelopen kleuringen. Je kan tegen haar zeggen "het moet blond zijn" en haar voor de rest carte blanche geven. is steds geweldig ;)

Zij heeft in ver verlogen jaren mijn kleur nog van blauw naar rood gezet, van rood naar blond, ... zonder beschadigingen.

Ik zeg er nog even in alle eerlijkheid bij: ik denk dat je beter staat met blond, maar niet met het blond dat je had. Dat vond ik (sorry sorry sorry!) nogal een goedkoop flesjes-blond. Een blonde kleur is véél moeilijker om goed te krijgen dan rood of bruin ofzo, het ziet er snel nogal LA-babe en eentonig uit. Je moet met een blonde kleuren eigenlijk ook meteen highlights en lowlights laten zetten, anders heb je gewoon één effen hoofd en da's niet mooi met blond. Met ros is dat bv. helemaal niet nodig.

Bewerkt door Vosse, 06 november 2011 - 20:31.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#169 Geplaatst 06 november 2011 - 20:31

Vosse zei:

Anja, ga naar Hair Fusion in Berchem aan't station. Zorg dat Saskia je kleuring kiest en in orde brengt. Zij kan alles rechtzetten qua misgelopen kleuringen. Je kan tegen haar zeggen "het moet blond zijn" en haar voor de rest carte blanche geven. is steds geweldig ;)

Zij heeft in ver verlogen jaren mijn kleur nog van blauw naar rood gezet, van rood naar blond, ... zonder beschadigingen.

Oooh bedankt
Soms moet je echt opletten dat het niet geel wordt en heb je daar dat risico  dan niet?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#170 Geplaatst 06 november 2011 - 20:35

ben ook es van blond naar donkerbruin gegaan.. en amai toen ik weer naar blond wou gaan was alles beetje wortelkleurig geworden .. geen zicht natuurlijk dus weer wat bruin opgezet.. nu zit ik terug blond door de haarkapster maar dit heeft ze tint per tint moeten doen altijd beetje lichter. :p geen roze nemen he solotje  

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#171 Geplaatst 06 november 2011 - 20:50

Ik zal het nog wat moeilijker maken... Ik vind bruin mooier bij jou, kan natuurlijk niet spreken van de levensechte versie hé. ;)
Geplaatste afbeelding

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#172 Geplaatst 06 november 2011 - 23:14

Wou je al sinds ik je op de show (ik denk die van Hamme) gezien had een complimentje maken hoe mooi je donker haar je stond.   Ik had je gezien toen we in de keurruimte stonden en kon het je toen niet zeggen maar ik herkende je niet direct.  Je zag er supergoed uit.

Maar smaken verschillen hé - je moet gewoon de kleur nemen waar jij je het beste bij voelt en niet wat je ventje of je vrienden graag zien.  

Mijn haar is altijd al mijn eigen keuze geweest.  En ik kan je verzekeren dat ik al bijna alle kleuren uitgeprobeerd heb.
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 07 november 2011 - 08:23

Solotje zei:

Kan je mij laten weten wie en waar?

Toen ik er terug aan dacht om terug blond te worden dacht ik direct aan jouw. :ha

Ik hoop het echt! :dancer:

Ik hoop het echt, ik ben van plan om ergens volgende maand terug naar de kapper te gaan, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

:lachen: Bedankt zenne! :flower:

Felrode neeee :ha heb jij soms felrode mechen?

haha, ik heb al helemaal rood - blauwzwart - rost - blond -bruin gehad.
Nu heb ik wit met paars en zwart :trance:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#174 Geplaatst 08 november 2011 - 14:19

Vosse zei:

Ik zeg er nog even in alle eerlijkheid bij: ik denk dat je beter staat met blond, maar niet met het blond dat je had. Dat vond ik (sorry sorry sorry!) nogal een goedkoop flesjes-blond. Een blonde kleur is véél moeilijker om goed te krijgen dan rood of bruin ofzo, het ziet er snel nogal LA-babe en eentonig uit. Je moet met een blonde kleuren eigenlijk ook meteen highlights en lowlights laten zetten, anders heb je gewoon één effen hoofd en da's niet mooi met blond. Met ros is dat bv. helemaal niet nodig.

Helaba :zweep: nee zenne ik kan daar wel tegen :) bedankt voor je eerlijkheid maar ik zie dat hairfusion ook achter mijn hoek zit, ik kan daar gewoon te voet heen :LOL: zouden ze daar dan niet kunnen zorgen voor een goed resultaat?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#175 Geplaatst 08 november 2011 - 14:42

Trolleke zei:

Wou je al sinds ik je op de show (ik denk die van Hamme) gezien had een complimentje maken hoe mooi je donker haar je stond.   Ik had je gezien toen we in de keurruimte stonden en kon het je toen niet zeggen maar ik herkende je niet direct.  Je zag er supergoed uit.

Maar smaken verschillen hé - je moet gewoon de kleur nemen waar jij je het beste bij voelt en niet wat je ventje of je vrienden graag zien.  

Mijn haar is altijd al mijn eigen keuze geweest.  En ik kan je verzekeren dat ik al bijna alle kleuren uitgeprobeerd heb.

dat vind ik ook
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#176 Geplaatst 08 november 2011 - 14:44

Trolleke zei:

Ellenita zei:

dat vind ik ook

Bedankt zenne :oops:

Guest_Aertske_*
Guest_Aertske_*

#177 Geplaatst 08 november 2011 - 17:14

Kleine tip tegen de gele schijn op blond haar: paarse shampoo (is een soort van 'koper'shampoo)!! Doet wonderen!! 1 nadeel; na een tijdje zie je onder je nagels van het wassen ook wat paars :LOL: :LOL:

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#178 Geplaatst 08 november 2011 - 17:40

Solotje zei:

Kan daar zeker tegen zenne :p :lachen:
De ene vind bruin mooi, de andere blond :lachen: grappig... wat is het nu bruin of blond :LOL: jullie maken het mij er niet gemakkelijker op zenne! :p

Maar nee ik ga toch terug naar blond, moet mijn ventje tevreden houden he, seves loopt hij nog weg van mij! :help:

:lachen: Dat is ook maar raar he dan zou ik ook niet naar mijn ventje luisteren! :lachen:

En wat vind je zelf het mooist Anja?

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#179 Geplaatst 08 november 2011 - 17:44

Aertske zei:

Kleine tip tegen de gele schijn op blond haar: paarse shampoo (is een soort van 'koper'shampoo)!! Doet wonderen!! 1 nadeel; na een tijdje zie je onder je nagels van het wassen ook wat paars :LOL: :LOL:

:lachen: Dat willen we nu ook weer niet he.

Jana_23 zei:

En wat vind je zelf het mooist Anja?

Ook het blonde. :oops:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#180 Geplaatst 08 november 2011 - 22:51

Solotje zei:

Oooh bedankt
Soms moet je echt opletten dat het niet geel wordt en heb je daar dat risico dan niet?

een goede kapster kan dat ;) daarom mijn saskia!