Spring naar inhoud

- - - - -

Haartjes terug lichter, foto's!

• Log in om te reageren
270 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:29

Ik ben stilaan naar blond aan het gaan, en tot nu toe enkel positieve reacties! Ik ben zelf echt bruin ;) Ik wou gewoon eens iets anders :lachen: ik heb wel een jaar geleden een kleur gehad met wat rode schijn en daardoor pakt het blond nog niet goed :( Dus vanboven is het bij mij momenteel veeeel blonder dan vanonder. Allee je hebt dat sowieso. Kleur op kleur gaat moeilijker dan kleur op niet gekleurd haar. Maar als je een goede kapper hebt, dan lukt dat wel. Die van mij had dat gezegd dat dat waarschijnlijk ging gebeuren, maar nu ga ik gewoon na 4 weken al terug ;)

Goh, ik zou ook gewoon wat raad vragen aan je kapper ;) Die weten het meestal wel goed of iemand met die teint van huid goed staat met die kleur of niet... Oogkleur is ook belangrijk. Ik kan dat eigenlijk nooit zeggen tegen mensen van ooh ja daar zou ge goed mee staan! O:) Zelfs over mezelf niet :ha ik wou gewoon blond, is gevraagd aan de kapster of ik ermee zou staan of niet en ja ja doe dat maar is ;) Dus voilaaa :d

Bewerkt door Frances, 13 oktober 2011 - 14:29.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:51

haemoglobine zei:

Als je iets donkerder wil gaan kun je het proberen, als je het echt niet leuk vindt kun je nog altijd lichtere lokken laten bijkleuren, dan breekt dat het donkere.
Of misschien best zoals eerder gezegd, eerder donkere lokken laten steken, zal er al heel wat anders uitzien, maar toch niet heel donker.
Kleuren is heel wat minder schadelijk voor je haar dan ontkleuren! ;)

Ik heb laatst ook donker geprobeerd en kon er ook maar niet aan wennen...

Succes! :geluk:

Ik denk wel dat ik er blonde lokken in gaan laten zetten.

Karolientje zei:

Bij mij valt die niet hoe die moet vallen. Hoe korter mijn haar geknipt wordt, hoe meer er hier of daar een rare krul in lijkt te komen. Mijn froe moet ik dus elke dag wel in model leggen en da's nog een reden waarom ik hem liever terug lang wil laten groeien. t Is me eerlijk gezegd teveel moeite... O:)

Daar heb ik dus ook schrik voor, ik ben daar helemaal niet goed in, ik ben daar heel onhandig in, bij mij moet dat allemaal vanzelf gaan.

hilleke zei:

Ik vind puur natuur nog altijd het mooist, en wat die froufrou betreft, zag net een foto van jou in een ander topic met Chiana in de videotheek, en daar vond ik je haar heel mooi. Zou zonde zijn om het kort te knippen. (alé, t froufrouke bedoel ik he)

Bedankt :)
Kort knippen al zeker niet, dan zal mijn ventje niet blij zijn! :lachen:

Frances zei:

Ik ben stilaan naar blond aan het gaan, en tot nu toe enkel positieve reacties! Ik ben zelf echt bruin ;) Ik wou gewoon eens iets anders :lachen: ik heb wel een jaar geleden een kleur gehad met wat rode schijn en daardoor pakt het blond nog niet goed :( Dus vanboven is het bij mij momenteel veeeel blonder dan vanonder. Allee je hebt dat sowieso. Kleur op kleur gaat moeilijker dan kleur op niet gekleurd haar. Maar als je een goede kapper hebt, dan lukt dat wel. Die van mij had dat gezegd dat dat waarschijnlijk ging gebeuren, maar nu ga ik gewoon na 4 weken al terug ;)

Goh, ik zou ook gewoon wat raad vragen aan je kapper ;) Die weten het meestal wel goed of iemand met die teint van huid goed staat met die kleur of niet... Oogkleur is ook belangrijk. Ik kan dat eigenlijk nooit zeggen tegen mensen van ooh ja daar zou ge goed mee staan! O:) Zelfs over mezelf niet :ha ik wou gewoon blond, is gevraagd aan de kapster of ik ermee zou staan of niet en ja ja doe dat maar is ;) Dus voilaaa :d

Oh Frances dat wil ik wel eens zien, ik heb jouw alleen nog maar met donker haar gezien? :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:52

Ik vind deze kleur wel mooi en ook het model, lekker wild. :LOL:

fps6.jpg

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:57

Solotje zei:

Ik vind deze kleur wel mooi en ook het model, lekker wild. :LOL:

Bijlage monthly_10_2011/post-81-1351068700,8792.jpg

krijgen we dan ook zo een foto van jou te zien? :)

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 13 oktober 2011 - 14:59

Ik ben pas van bruin overgegaan naar Koper/Rood. Heb nu zo dat Rihanna rood ongeveer. Voor dat bruin had ik Oranje/Koper. Moet zeggen ik vond bruin wel mooi maar zo enorm saai. Ik vond me echt een seutemeteut :oops: niet dat ik mensen met bruin saai vind he :ha maar ik vond het gewoon te saai. Ik wou normaal terug heel fel koper/oranje terug maar het is anders uitgekomen deze keer. En moet zeggen het is wel mooi :)
Ik zie je niet met bruin haar eigenlijk Anja :) vind je goed staan met blond, ik zou eerder voor meerdere kleuren gaan dan. Drie soorten mechen ofzo erin laten zetten. Daar zie ik je wel mee. Maar ik zou altijd blond één van de drie kleuren laten zijn.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 13 oktober 2011 - 15:01

Nu is het nog niet zo licht zenne ;) gewoon vanboven een beetje. Denk zelfs dat het bijna niet te zien is als je het niet weet :ha

Over je foto: zo'n kleur vind ik snel saai! Balayage of meches dus erin laten doen! Vind dat dat direct meer pit geeft :LOL:

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#37 Geplaatst 13 oktober 2011 - 15:03

Frances zei:

Ik vind het mooi nu! En zo'n geleidelijke overgang is denk ik ook wel beter voor je haar dan gaan ontkleuren enzo!

Ik zou graag rosser gaan maar ik heb schrik dat ik dan te vaak moet gaan omdat dat lichter is dan mijn eigen kleur (donkerbruin)

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#38 Geplaatst 13 oktober 2011 - 15:04

Is fel in degradé geknipt hé. Als er te veel degradé (sorry mensen heb een franstalige kapster en ken die termen dus niet in het Nederlands) in mijn haar is geknipt, vind ik het heel mooi als ik van bij de kapper kom want dan zijn ze mooi blinkend en plat maar als ik het zelf moet doen heb ik veel te veel haar en dat komt dan niet goed (Ik krijg die zo mooi niet gestyled als de kapster). Ik worstel al een tijdje met die dégradé in mijn haar (vroeger alleen de laatse 5 à 8 cm maar de kapster was blijkbaar wat verstrooid de laatste keer), maar misschien heb je minder haar hé Anja (met je krullen is dat iets moeilijker te zien).

Hele mooie kleur, prachtig zelf maar ik zou er toch 1 op 3 mechen blond in steken voor de overgang.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 13 oktober 2011 - 15:39

Solotje zei:

Oh nee ouder :NoWhy: :lachen: is dat echt?
Ik vind jouw haar wel heel mooi Eefje!

Meestal als ik mensen ken die van blond naar bruin gaan vind ik wel dat ze er ouder of miss beter gezegd volwassener uit zien. Ik ben het gewoon beu steeds 2u30 bij de kapper te zitten :oops: . Ik moet morgen ook weer gaan en ben dan bijna gans men namiddag kwijt. Onlangs vroeg ik om een tikje donkerder te gaan maar ik zag er niets van :louche: . Het is raar maar mijn wenkbrauwen zijn te bleek voor mijn natuurlijke haarkleur! Ik vind dat spijtig want persoonlijk zie ik liever bruin, maar iedereen zegt dat ik het beste met men blond sta. Blond is zo blond hé. Je krijgt zo'n bepaalde indruk met blond en dat stoort me wel wat. Ik heb ook eens een koperachtige kleur gehad, stond me wel goed met men licht groene ogen maar ik raakte het niet gewent. Ben wel benieuwd!! De foto die je post vind ik best wel een mooie kleur :) . Nog naturel, niet te donker ook niet.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 13 oktober 2011 - 15:44

Mooi!!! Heb je niet een foto van jezelf die je onder dat kapsel kan plakken om te zien hoe het zal staan? :ha Volgens mij zijn er wel websites waar je een bepaalde haarstijl op een foto van jezelf kan plakken.

Ik wilde altijd het kapsel van Kylie Minogue in de video van Red Blooded Woman, maar ik vrees dat ik daar niet genoeg krul voor heb. :(

Fieke
Fieke
  • 3.166 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 13 oktober 2011 - 16:09

Anja, ik heb 3 weken met hetzelfde getwijfel rondgelopen. Ik heb/had al 14 jaar blonde mèches, maar ik was het een beetje (heel erg) beu. Van nature ben ik donkerbruin (naar het zwarte toe), maar door zoveel jaar méches begon dat echt wel 'geel' te worden. Ik ben én naar een nieuwe kapster gegaan én naar lichtbruin gegaan. Ze hebben bij mij middenbruin en een soort honingkleur gemengd (wel een kleur waar geen rood inzat) en dan heel veel, heel fijne mèches geplaatst. Mijn vroeger geelblond haar schijnt er nog wat door wat een soort goudkleurig effect heeft.
Ik had geen frou (al mijn haar naar achter) en nu is het in een zijscheiding geblazen en met een schuine frou. Die is kort rechts op mijn voorhoofd en loopt dan naar links schuin af en komt tot onder mijn linkeroor. Mijn haar hangt nu tot op mijn schouderbladen.
Ik ben superblij dat ik het gedurfd heb. Iedereen zegt dat ik er jonger uitzie :) en ik heb met die frou niet veel werk. Als die in mijn ogen hangt (voor mijn werk) schuif ik er wel een speldje in.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#42 Geplaatst 13 oktober 2011 - 16:17

IK denk Anja als je het ineens drastisch naar donker blond gaat laten verven je gaat verschieten van je eigen in de spiegel. Ga anders voor midden blond met lichte mechen erin, dat is een middenweg.
Ik heb ook al verschillende kleuren blond gehad van heel licht tot redelijk donker, en ik ga altijd terug naar gewoon blond. Als je een lichte huid hebt en je haar donker verft dan zie je er nog bleker uit en strenger in opzicht. Blond verzacht de bleke tint van je huid.

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 13 oktober 2011 - 16:26

Ik heb gelezen in de Joepie (wij krijgen dat hier gratis op het werk en ik verveelde mij) dat roze de nieuwe trendkleur voor je haar is op dit moment! :x

Je moet inderdaad heel goed oppassen met donkere kleuren. Ik weet niet meer welke kleur dat ik had, maar het was donker en toen vroeg iedereen om de vijf minuten of ik mij wel goed voelde, want ik zag zo bleek.  Ik denk dat ik toen gewoon een te 'koude' kleur voor mijn haar had gekozen wat het bleek-effect vergrootte.
Heb ook al verschillende kleuren gehad, meestal ga ik voor goudtinten of kopertinten (alhoewel koper met mijn teint ook een risico is).  
En ik heb ooit een kleur gehad die Bacardi Cola heette, niet gelogen. Was bruin-goud :louche:
Op dit moment heb ik terug mijn natuurlijke haarkleur gewoon om alle chemicaliën eruit te krijgen.
Ik laat wel altijd een spoeling zetten, want ik wil geen uitgroei en wissel graag van kleur, maar om de een of andere reden heb ik toch wel steeds een beetje last van uitgroei. :onzeker:

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#44 Geplaatst 13 oktober 2011 - 16:31

Fairness zei:

Onlangs vroeg ik om een tikje donkerder te gaan maar ik zag er niets van :louche: .

Ken dat, heb ook dat probleem. Ik heb soms de indruk dat mijn donkere mechen eruit gewassen worden en vermits ik regelmatig naar de zon trekt, verblond mijn haar dan nog meer.

Maar blond zijn heeft ook zijn voordelen hoor :x

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 13 oktober 2011 - 16:42

Kleur op kleur pakt niet echt hé ;) Natuurlijk haarkleur "absorbeert" veeeel beter kleuring! Ik zal eens een foto proberen te posten van mijn haar nu. Daar zie je heeeel duidelijk tot waar mijn vorige kleur is (dat overigens bijna mijn eigen haarkleur is)

Bewerkt door Frances, 13 oktober 2011 - 16:45.