Spring naar inhoud

- - - - -

zo warm en toch

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 30 juni 2009 - 15:47

Nu is het zo warm en toch slapen mijn twee perzen in de woonkamer op hun kattenpaal. Ze kunnen op het terras want dat is voor hen speciaal afgemaakt ik begrijp het niet :LOL: :LOL: :LOL: ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:03

Bij ons net hetzelfde. Pas 's avonds rond een uur of 8 à 9 gaan ze naar buiten. Ik zou nochtans denken dat t op t terras koeler is, aangezien we heel de dag schaduw krijgen van de boom voor ons balkon en aangezien er een tegelvloer op ligt, maar nee hoor... ze liggen bij ons ook op bed, in de krabpaal, ...
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:08

wel op mijn terras is er ook heel de dag schaduw en toch verkiezen om binnen te liggen
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#4 Geplaatst 30 juni 2009 - 16:46

Hier hebben tot nu voor de open schuifdeur gelegen in de schaduw , en ze waren veilig achter de vliegenhor , en kunnen ze lekker alles zien in de tuin

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 01 juli 2009 - 14:27

Hier verkiezen ze in het midden van de dag ook een koel plekje in huis i.p.v. buiten hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 03 juli 2009 - 15:05

Ik snap mijn katten soms ook niet. In de ren( speciaal voor hun gemaakt) is het lekker koel, maar toch moeten ze komen liggen waar ik zit (zelfs als ik binnen bezig ben :catscratchhead )

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#7 Geplaatst 03 juli 2009 - 16:12

Het is hier binnen 30 graden en Noukie.... ligt onder een fleece teslapen. :o Ik smelt dus nu maar in haar plaats. :oops:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 03 juli 2009 - 17:29

Shiva rent, sorry vliegt, als een gek door het huis. Volgens mij koelt hij af van de wervelwind die hij zo veroorzaakt. :ha
's Avonds gaat hij wel graag in de tuin.
Geplaatste afbeelding