Spring naar inhoud

- - - - -

het gaat weer slechter met roy nieuwe update pag 11

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#31 Geplaatst 01 juli 2009 - 16:16

O nee , wat erg veel sterkte voor jou en Roy :hug:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 01 juli 2009 - 16:37

Oh neen, twee keer slecht nieuws in twee weken tijd. Het leven is soms niet eerlijk :evil:
Heel veel sterkte voor jou en hopelijk komt het toch nog goed.
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 01 juli 2009 - 16:38

heel veel sterkte voor jou en Roy,
hopelijk komt er toch nog beter nieuws,
wij duimen in elk geval

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#34 Geplaatst 01 juli 2009 - 16:44

Wat erg, hoeveel kan een mens hebben. Heel veel sterkte meis, en laat ons desondanks hopen op een mirakel. :hug:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#35 Geplaatst 01 juli 2009 - 18:22

Heel veel sterkte :hug:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#36 Geplaatst 01 juli 2009 - 18:32

Oh, wat een slecht nieuws...

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#37 Geplaatst 01 juli 2009 - 18:48

heel veel sterkte :hug:

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#38 Geplaatst 01 juli 2009 - 19:16

Weet best dat het moeilijk is voor jou om nog steeds te hopen dat het goed komt met roy,ik lees hier op www.dierenarts-asse.be dat er nog geen bloedtest op de markt is die het virus kan vaststellen,dus volgens mij kan er net zo goed nog iets anders gevonden worden in het bloed dat niet zo erstig is als fip,het bloed zal wel op meerderen dingen getest worden.Ik hoop op beter nieuws en leef met je mee.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#39 Geplaatst 01 juli 2009 - 21:21

Wat erg voor je :( En voor de poezel natuurlijk.

Hopen dat het toch iets anders is!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 01 juli 2009 - 21:31

Heel veel sterkte

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 01 juli 2009 - 21:38

jacqueline zei:

morgen word ik nog een keer gebeld voor de andere uitslagen en nee ze heeft me geen hoop gegeven

en inderdaad ik ben er kapot van

maar je merkt het ook aan roy hij is sloom en ligt het liefst boven ook de kitten laat hij steeds meer met rust wat ik niet van hem gewend ben

sommige zeggen dat het aan het weer ligt maar roy is een echte adhd kater
en die zijn ook met mooi weer altijd druk

de da vond hem veel te klein vooral voor een kater en toen ik zei dat hij als enige in het nest was verstoten door de moeder wist ze eigenlijk al genoeg

als het een poes was geweest vond ze hem ook veel te klein
en inderdaad hij lijkt pas een maand of 8 a 9

dat hij klein is wil niks zeggen... indy ziet met haar anderhalf jaar als een iets ouder dan 6maand oude kitten.. ze is redelijk tenger en klein ..

Zekerheid heb je ALLEEN met die uitslagen van de testen jacqie... neem allezins geen overhaaste beslissingen meid.Je weet waar je me kan vinden als je me nodig hebt

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#42 Geplaatst 01 juli 2009 - 21:49

Vreselijk gewoon, heb het enkele jaren geleden ook meegemaakt, bij Dopey was het de natte vorm, dus met dikke buik, daar is heel weinig aan te doen.
Maar als ik het verhaal hier lees, zou het droge vorm kunnen zijn ?  Indien je info hierover wenst, kan je steeds naar zwerfkat in nood II mailen, ik weet dat zij er eentje in opvang hebben en die doet het nog steeds redeijk, goed zelfs, het geel (meestal zie je dit aan het tandvlees, binnenkant van de oortjes) is al weggetrokken, eet terug wat, en deze mensen zijn echt schatten ivm info te geven.
Dus goed uitleg vragen, want je kan hen soms toch enkele maanden langer bij je hebben.  Poes waar het bij hen overgaat noemde Marco, maar toen ontdekte ze dat het een meisje was, is zijn naam veranderd, maar zij zit bij Sabine, die heel zwerfkat in gang houd, dus waarom het niet effe vragen.  oja, en besmettelijk, daar zijn ze nog steeds geen 100% zeker van dus daar zou ik me persoonlijk niet echt ongerust over maken, de meeste zeggen van wel, Dopey heeft het hier gekregen terwijl we een oude poes van 15 jaar hadden en 4 kittens van enkele maanden.  Eerste wat te meeste zeiden is apart zetten, maar ik had zoiets (en me nu niet verkeerd begrijpen) fip virus breekt uit van 0 tot 3 jaar, zou ook veel de maken hebben met poezels hun weerstand, en hun coronavirus die elke poes heeft. Dus dacht als het besmettelijk is zoals ze beweren, heb ik het hier aan mijn pan en zal alles stilletjes wegvallen, gelukkig is dit niet gebeurd, maar ik kon Dopey niet apart zetten, zou nog meer stress veroorzaken, hij lag zo graag bij iedereen.  
Maar ben je echt echt zekers ?  Wil maar zeggen, sommige DA wijzen nogal direkt naar fip, dat het soms leverproblemen zijn (geeft ook geelzucht) en bloeduitslag wijst er dan ook naar, ik zeg het eerlijk : 'ik ben nog steeds geen 100% zeker dat het bij mij fip was, maar tja'

Veel succes en sterkte, en mail effe naar hun, bij mij is het al enkele jaren geleden, en wie weet zijn er nu weer meer en andere medicamenten, en daar zij er toch iets meer ervaring in hebben

knufkes, Pascale

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 01 juli 2009 - 22:05

He nee toch :cry:
Ik weet even niet wat zeggen....heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 02 juli 2009 - 05:55

Mijn gedachten zijn bij je :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#45 Geplaatst 02 juli 2009 - 10:53

Hoe gaat het vandaag met Roy Jacqueline? En wanneer ging je iets meer weten van de dierenarts? En heb je nu eigenlijk ook medicamentjes gekregen voor je manneke?