Spring naar inhoud

- - - - -

het gaat weer slechter met roy nieuwe update pag 11

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#61 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:18

Tja dat is ook al iets natuurlijk! Maar idd niet te vroeg juichen want er scheelt wel degelijk wat.
Dus nu maar weer wachten, pffff vermoeiend en zenuwslopend is dat.
Sterkte maar weer.
Hoe doet hij het nu? Geef hem een voorzichtig knuffeltje. :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#62 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:21

Pff..geen fiv en fip..dat is al iets..maar ja, wat dan wel?..pff..lastig hé dat wachten..

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#63 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:21

Het is toch een klein beetje goed nieuws, hoe gaat het met Roy nu eet hij terug beter? Moet je medicatie geven? Knuffel hem van mij ook maar en hopelijk weten ze snel wat er scheelt zodat ze hem kunnen behandelen. :hug:

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#64 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:25

hij is redelijk stabiel hij heeft wel even een speel uurtje gehad

en inderdaad niet te vroeg juigen

hij eet ook redelijk

even een vraagje mocht er nou morgen niks uit komen hoe denken jullie er over om een kat van een jaar even op kittebrokken te zetten een weekje  om hem weer wat vetter te krijgen

ook komt nu de vraag naar boven bij mij zou hij niet verteerd worden door heimwee naar jordy

ik weet het ik moet eerst de uitslagen afwachten maar er gaat van alles door mijn hoofd ik pieker er wel over

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:36

volgens mij kan kittenvoer nooit kwaad

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#66 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:37

Ja die vraag heb ik je ook gesteld en naar mijn mening kan dat wel. Ieder dier of mens reageert op zijn verdriet anders. Je kan hem misschien een zwart lintje aan zijn halsband aan doen dat deden wij bij de hond ook en dat hielp, vraag me niet hoe maar erzijn nog mensen die dat doen als hun dier in de rouw is. Dus het kan mss wel, maar wacht toch maar de uitslagen af. En ik denk dat het geen kwaad kan hem kittenvoer te geven om aan te sterken, geef hem maar viyo ook.  :hug: :hug: :hug:

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#67 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:42

dat is toch die kitten melk viyo zo ja dan heb ik pech lust die niet

Guest_Kristel_*
Guest_Kristel_*

#68 Geplaatst 02 juli 2009 - 19:48

Ik duim mee hoor,maar je moet ,als er medisch niet echt iets gevonden wordt,misschien ook aan iets psychisch gaan denken.Onze Luna lag hier gewoon uit te doven na de dood van haar zusje,bijna drie maanden .Ook medisch alles laten checken en in orde.Ze krijgt nu een antidepressiva en ze is nu,na 3 weken weer helemaal mijn Lunaatje van toen.Katten kunnen dus ook depressief zijn,en ik heb ze met mijn eigen ogen zien opbeuren met een half tabletje per dag.Leve de medische middelen!!!!!!!Hopelijk morgen een goede uitslag!!!!!!!!!!!

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#69 Geplaatst 02 juli 2009 - 20:20

Ik hoop ook dat de uitslag morgen goed is. :thumb: Als je hem wil aansterken zijn kittenbrokken,en  AD van Hills, desnoods met KMR kittenmelk onder gemengd goede hulpmiddelen. :hug:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#70 Geplaatst 02 juli 2009 - 20:27

ik hoop ook dat de uitslag morgen goed is , ik blijf nog steeds duimen :thumb:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#71 Geplaatst 02 juli 2009 - 20:36

goed nieuw toch wel hé.......nu nog duimen dat de rest van de uitslagen ook nog meevallen!!!!!!!!!!! hier draaien ze.......
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 02 juli 2009 - 20:59

Dat is toch al een beetje goed nieuws, we blijven duimen voor Roy :duim: :duim: :duim: . Hem kittenvoer geven kan zeker geen kwaad hoor, meng het anders met zijn huidige brokjes en verwen hem eens extra met wat natvoer.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#73 Geplaatst 02 juli 2009 - 22:21

Jeetje, en weer wachten op nieuws :( De tijd moet daar traag vooruit gaan...

Kittenbrokken (je kan ook speciale brokjes e.d. krijgen voor katten die herstellende zijn) lijken me zeker een goed idee als ie dringend wat op krachten moet komen!

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#74 Geplaatst 02 juli 2009 - 23:05

Een teken dat roy nog niet echt verzwakt is als hij aan het spelen  geweest is,en dat hij niet verder achteruit gaat en blijft eten is ook wel positief,al wil dat niet altijd zeggen dat er niks aan de hand is.Heeft de dierenarts zijn temperatuur gemeten?Het zal wel geen kwaad kunnen om een tijdje terug kittebrokjes te geven vermoed ik,wel dezelfde geven die hij eerder ook gegeten heeft zodat roy niet bij diaree komt te zitten.In dien nodig geeft de dierenarts normaal ook wel iets om terug aan te sterken.
Je weet niet wat er in een poezenkopke omgaat hè,heb je niks gemerkt aan zijn gedrag,dat hij bvb ging zoeken of stiller werd en(of)minder begon te eten.De tijd lijkt stil te staan hè met dat wachten op de uitslagen,laat ons hopen dat het beloond word.

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#75 Geplaatst 03 juli 2009 - 00:10

nee dat is het vreemde ik merkte niks aan roy hij bleef eten en druk en zocht totaal niet naar jordy
de laaste tijd waren ze ook niet zo close meer ze hadden heel veel ruzie