Spring naar inhoud

- - - - -

het gaat weer slechter met roy nieuwe update pag 11

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#76 Geplaatst 03 juli 2009 - 00:28

Hij voelde waarschijnlijk dat het helemaal niet goed ging met jordy en was mss ergens kwaad daarom op hem omdat hij wist dat jordy sterven ging. Katten zijn heel slim hoor. Probeer  toch maar een zwart lintje te knopen aan zijn halsbandje en leg hem uit waarvoor het dient. Ocharme de schat en knuffel hem maar eens flink van ons allemaal. :rub: :hug:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 03 juli 2009 - 08:05

Ik blijf ook duimen op goed nieuws en beterschap :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#78 Geplaatst 03 juli 2009 - 08:15

Ach, dat is toch al een beetje goed nieuws he... duimen blijven hier ronddraaien!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#79 Geplaatst 03 juli 2009 - 08:19

hopelijk krijg je vandaag goed nieuws :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#80 Geplaatst 03 juli 2009 - 08:34

Hoe gaat het vandaag met Royke?
Ik hoop dat je straks goed nieuws zult krijgen.
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#81 Geplaatst 03 juli 2009 - 08:54

je vertelde me na de dood van jordy dat roy niet echt liept te treuren.... misschien begint hij jordy idd nu wel te missen.
Hoe reageert roy eigenlijk op fernando jouw nieuw poesje??? zou het misschien niet kunnen komen door de komst van de kitten?? zijn maar enkele overwegingen hoor.. weet je de mallemolen van de hersenen.

een poes kan inderdaad treuren jacqie.... toen onze hond stierf (keisha heeft hem gekend als kitten tot haar 1 jaar) lag hij te treuren op de aqaurium gedurende enkele dagen zodat we besloten een nieuwe sheltiepup te nemen.

natuurlijk kan hij ook last hebben van de hitte.... of er kan idd iets anders ook aan de hand zijn... het is blijven gissen. Gelukkig is FIP en FIV reeds uitgesloten en dat is al heel wat.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 03 juli 2009 - 10:38

hier blijven de duimpjes naar boven :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#83 Geplaatst 03 juli 2009 - 11:32

miranda zei:

je vertelde me na de dood van jordy dat roy niet echt liept te treuren.... misschien begint hij jordy idd nu wel te missen.
Hoe reageert roy eigenlijk op fernando jouw nieuw poesje??? zou het misschien niet kunnen komen door de komst van de kitten?? zijn maar enkele overwegingen hoor.. weet je de mallemolen van de hersenen.

een poes kan inderdaad treuren jacqie.... toen onze hond stierf (keisha heeft hem gekend als kitten tot haar 1 jaar) lag hij te treuren op de aqaurium gedurende enkele dagen zodat we besloten een nieuwe sheltiepup te nemen.

natuurlijk kan hij ook last hebben van de hitte.... of er kan idd iets anders ook aan de hand zijn... het is blijven gissen. Gelukkig is FIP en FIV reeds uitgesloten en dat is al heel wat.

roy en fernando waren vanaf dag 1 4 poten op 1 buik
meteen wassen bij elkaar slapen roy doet alles voor hoe fernando het moet doen hoe hij op de bank moet komen  hoe hij op de tafel moet komen waar eten staat hij heeft hem in zijn bek heel voorzichtig mee naar boven genomen en hem voor de kattenbak los gelaten en zitten dieuwen tegen zijn kont aan dat hij op de kattenbak moest
hij leert hem echt alles
en als fernando wat fout doet bestraft hij hem
lekker makkelijk voor mij
roy voed fernando op heerlijk
roy is echt een vader figuur
hij roept hem ook deb hele dag als hij  hem niet ziet  

daarom maakte ik me ook veel zorgen de laaste paar dagen moest hij weinig tot niks van de kitten weten
dus het is nu echt afwachten wat er vanmiddag uit de rest van de bloedtesten komt

ik hou jullie op de hoogte
zo gauw ik wat meer weet laat ik het weten

roy is het zelfde als gisteren dus stabiel tot nu toe

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#84 Geplaatst 03 juli 2009 - 15:38

ik :thumb: :thumb: :thumb: voor Roy

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 03 juli 2009 - 15:58

ik duim mee, veel sterkte

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#86 Geplaatst 03 juli 2009 - 19:09

ik heb nu de meeste uitslagen
ze hadden te weinig bloed afgenomen om alle testen zie ze wouden doen te doen maar de belangrijkste testen zijn wel gedaan
er is helemaal niks uit gekomen voorlopig heeft hij vlees van de dierenarts om aan te sterken en hij moet ook weer aan de kitte brokken 14 dagen lang daarna weer op zijn eigen voer en om de 3 dagen even wegen als hij niet afvalt hoef ik over 3 weken pas terug te komen valt hij wel af moet ik eerder terug komen hij mag geen gram meer afvallen we gaan nu proberen hem een beetje sterker te krijgen en een beetje reserve  op te bouwen
we zijn er nog niet maar de dreiging dat ik hem heel snel zou moeten laten in slapen is nu voor even weg
het is een hele op luchting en ik voel langzaam de stres van me afglijden
heerlijk

het krijgt nog een vervolg
ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat met roy

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 03 juli 2009 - 19:15

:duim: :duim: :thumb: :thumb: :thumb: , hopelijk komt Roy vlug weer wat kilootjes bij met de speciale voeding :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#88 Geplaatst 03 juli 2009 - 19:25

Dat is heel goed nieuws, verwen de kleine man maar extra!!

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#89 Geplaatst 03 juli 2009 - 20:04

das toch al goed nieuws!!!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#90 Geplaatst 03 juli 2009 - 20:11

Alé der is weer reden om veel te hopen. Ik ben blij dat ze niet ernstig gevonden hebben, maar het is natuurlijk vervelend dat je nu nog steeds niet weet waar de symptomen van komen. We kunnen maar hopen dat het vanzelf voorbij gaat en dat hij inderdaad wat treurde om Jordy :(
Geplaatste afbeelding