Spring naar inhoud

- - - - -

Eten

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Mover_*
Guest_Mover_*

#1 Geplaatst 30 juni 2009 - 20:43

Mover is een aantal dagen toegekomen met 2 doosjes nat eten.
Tussendoor heeft hij een kom droge brokjes waar hij volop van kan smikkelen. Ik geef hem 2 dagen 3x nat eten en heb het spek nu aan mijn been. Hij trekt zijn neus op voor brokjes en miauwt achter nog een portie eten. Moet ik volharden en blijven weigeren, of geef ik hem die derde portie nog? Want hij staat hier serieus te smeken.
Wordt hij dan niet te vet als ik dat doe? Stopt een kat automatisch met eten als hij genoeg heeft?

Help!

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#2 Geplaatst 01 juli 2009 - 00:01

Ja ze zijn snel verwend , dus eventjes volharden :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 01 juli 2009 - 14:10

Gewoon even volhouden. 2 keer per dag natvoer is zeker voldoende hoor. Hier komt Daisy elke keer als ik de keuken betreed aangelopen voor eten, dat geef ik ook niet hoor, anders zou ik haar 6 keer per dag iets moeten geven ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Mover_*
Guest_Mover_*

#4 Geplaatst 01 juli 2009 - 19:05

mercikes ;-)

Guest_Mover_*
Guest_Mover_*

#5 Geplaatst 02 juli 2009 - 16:24

't loont, gisteren is het mij gelukt
bedankt!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#6 Geplaatst 03 juli 2009 - 10:35

Idd hier van hetzelfde... Elke keer als ik een keukenkast durf opendoen staat madame daar te bedelen om eten :ha
Ach ja, het beestje krijgt dan ook niks he :x

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 03 juli 2009 - 10:44

Blijven volhouden en consequent zijn! Jij beslist wanneer er gegeten wordt!
Anders blijven ze een hele dag door eten hoor! :d
Ik zou toch stilaan naar 1x per dag natvoer gaan. Of wil je dat altijd blijven geven? Op den duur gaan ze dan wel geen brokjes meer willen O:)

Guest_Mover_*
Guest_Mover_*

#8 Geplaatst 04 juli 2009 - 23:21

Hij zit bij mijn ouders. k heb daar even gelogeerd en heb het dus op 2 x nat voer gezet als hij nog honger had of kwam bedelen, moest hij maar van zijn brokjes eten. Als de ouders terugzijn, ga ik zeggen dat hij met 2x nat voeding toekomt.