Spring naar inhoud

- - - - -

Victor was ons eerste wonder, nu HEBBEN we een tweede donder. RIK !!! (UP p.15)

• Log in om te reageren
237 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 15 november 2011 - 18:50

elixeryen zei:

2 jongens, leuk! Of had je 'liever' een meisje deze keer?
Victor zal het vast fantastisch vinden. :wi

Onze voorkeur ging naar een meisje... gewoon omdat we al een jongen hadden en meisjes ook wilde ervaren.wx
Ik was ook overtuigd dat ik een meisje in mijn buik had want tot nu is de zwangerschap totaal anders verlopen vooral in negatieve zin.
Neemt niet weg dat we super blij zijn met nog een jongetje. Vooral voor Victor is dit goed omdat de leeftijden erg kort bij elkaar liggen gaan ze erg veel aan elkaar hebben.

En dan gaan we wel voor een derde :lachen:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 15 november 2011 - 20:24

Tof! :LOL:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 15 november 2011 - 23:17

Oooh tof Dorien, nog een jongen :)
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 16 november 2011 - 02:08

Ow super , twee jongens, zo leuk twee broers , wij hebben dat ook en trekken zo leuk met elkaar op, gefeliciteerd..
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 16 november 2011 - 11:02

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 16 november 2011 - 11:13

dorien_951 zei:

Onze voorkeur ging naar een meisje... gewoon omdat we al een jongen hadden en meisjes ook wilde ervaren.wx
Ik was ook overtuigd dat ik een meisje in mijn buik had want tot nu is de zwangerschap totaal anders verlopen vooral in negatieve zin.
Neemt niet weg dat we super blij zijn met nog een jongetje. Vooral voor Victor is dit goed omdat de leeftijden erg kort bij elkaar liggen gaan ze erg veel aan elkaar hebben.

En dan gaan we wel voor een derde :lachen:

Zo mag ik het horen. :x
Hoeveel gaan ze eigenlijk schelen?

Jammer dat je zwangerschap niet loopt zoals je zou wensen. Veel last van kwaaltjes of is het iets anders? Ik hoop dat je er binnenkort ten volle kan van genieten Dorien!

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 16 november 2011 - 11:13

Proficiat! :)

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#53 Geplaatst 16 november 2011 - 11:35

Super another babyboy!! :)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 16 november 2011 - 14:04

elixeryen zei:

Zo mag ik het horen. :x
Hoeveel gaan ze eigenlijk schelen?

Jammer dat je zwangerschap niet loopt zoals je zou wensen. Veel last van kwaaltjes of is het iets anders? Ik hoop dat je er binnenkort ten volle kan van genieten Dorien!

We gaan een stukje bij bouwen (4 slaapkamers :lachen: ) dus hierna kunnen we nog 3x proberen voor een meisje :LOL: . Hoewel die kamers al andere doeleinden hebben gekregen mag je nooit iets uitsluiten.

Victor en zijn kleine broertje gaan 21mnd schillen eigenlijk maar 20mnd, de baby zou begin van de maand geboren worden (als hij deze keer op tijd wil komen) en Victor op het einde.

Ik heb al onmenselijk veel kwaaltjes gehad. bah bah bah...
Ik mag ook niet meer gaan werken en heb dus heeeeeeeeel de dag tijd om te piekeren over de bevalling. Dat het weer niet ga lukken, zo wat van die horrorsenarios. Ik had al bijna spijt dat ik terug zwanger was.

Ik ben wel op een licht suikervrij dieet gezet. Moet een dubbele portie prenatale puf lessen volgen. Eerst alleen dan met echtgenoot.
De rest van de begeleiding wordt besproken tegen het einde van de zwangerschap.

Bewerkt door dorien_951, 16 november 2011 - 14:04.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 16 november 2011 - 17:08

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 16 november 2011 - 17:19

Fantastisch Dorien!! Proficiat!!!! :dancer: :dancer:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 16 november 2011 - 17:23

Proficiat!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#58 Geplaatst 16 november 2011 - 17:39

Joël en Dean schelen ook ongeveer zoveel ;)
Wij hebben dit toen ook gedaan om dezelfde reden als jou, dat ze dan veel aan elkaar hebben.  Maar moet wel zeggen dat als ik het over mocht doen, ik er meer tijd tussen zou hebben gelaten, omdat het erg vermoeiend is.
Het botst namelijk soms erg met momenten, zijn erg jaloers op elkaar (vooral Joël) en ze zijn enorm druk samen waardoor de nodige dingen sneuvelen.  Al kunnen ze elkaar ook niet missen en ze komen ook enorm voor mekaar op ;)  Later zullen ze ongetwijfeld veel aan elkaar hebben, maar op jonge leeftijd is het wel erg vermoeiend.
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#59 Geplaatst 16 november 2011 - 17:50

Proficiat met je toekomstig zoontje :LOL:
Geniet nog van deze zwangerschap ;)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 17 januari 2012 - 19:11

Misschien nog eens een up-je!!!

Ondertussen alweer 24 weken ver. Wat vliegt de tijd toch. :scared:
De buik begint te bollen... maar heb er vrij weinig last van. Ondertussen is de misselijkheid zo goed als verdwenen; op enkele dagen na dat ik mijn ontbijt terug deponeer.
Voor de rest gewoon last van standaard kwaaltjes zoals pijnlijke bekken, aambeien, kanon-borsten en verschrikkelijke nestdrang.
Ik ben dus heel het huis aan het herschilderen [-( in mijn eentje [-( iedereen verklaard me gek maar ik denk dat de baby mij dan leuker gaat vinden als ik alles speciaal voor hem heb geschilderd :gek: plus dan kan ik na de bevalling van mijn kindjes genieten en moet ik niet aan schilderwerken denken.

Vandaag hebben we de geboorte en borrel kaartjes gaan bestellen. Op een weekend hebben we een naam, kaartje en tekst gevonden... inspiratie voor 1000 ineens. Doopsuiker en geboortelijst zijn voor na de schilderwerken.

Binnen 3 weken krijg ik de verschrikkelijke suikertest, hoewel ik die niet zo erg vind en bijna blij ben dat ik nog eens suiker mag innemen :lachen: Het suikervrij dieet doet wonderen, aan mijn lichaam dan want ben nog maar vrij weinig bijgekomen. +5 kg. Bij Victor was ik nu ongeveer +15 kg bijgekomen. Helaas voor de baby maakt het geen verschil want hij zit nu al boven het gewicht. Elke keer weer zegt de gyn dat ik in mijn achterhoofd moet houden dat deze baby zwaarder gaat zijn maar dat de bevalling daarom niet moeilijker zal verlopen. :scared:

Ontrent de bevalling hebben we op 1 maart de eerste begeleiding. Dan zal alles in de stroomversnelling zitten. Puf klas - kiné - vroedvrouw begeleiding om thuis de arbeid te doen. Diee baby moet er wel uitvliegen dan :)

P1170007.JPG

P1170009.JPG