Spring naar inhoud

- - - - -

Dilemma

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 03 juli 2009 - 12:45

Jij alleen kan die situatie bekijken en het ben jij die de juiste beslissing moet nemen.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 12 juli 2009 - 17:44

Soms moet een mens ook luisteren naar z'n verstand en huisdieren houden is duur. Draai het hoe je wilt. En ook al wil je alles voor je diertjes doen, jij moet ook eten  en huur enz kunnen betalen. Dus hoe groot je hart ook is en hoe zeer het ook verlangd naar dat kleine rosse spookje, je hebt goed gedaan. Misschien kan je de eigenaars helpen om een goed huisje voor het kitten te vinden.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#18 Geplaatst 12 juli 2009 - 17:51

volg je hart ;) (en ms de kat :catwalk2 )

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 12 juli 2009 - 17:52

Weet je al wat je gaat doen?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 13 juli 2009 - 09:41

Ik heb voor mezelf besloten om het niet te doen.
De poezen komen nu allemaal goed overeen en ik wil het zo houden, ook hebben ze zonet allemaal de inenting gehad tegen Clamydia en anders is dat helemaal opnieuw beginnen hé met nog een poezeke bij.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 13 juli 2009 - 11:20

Zoals al eerder gezegd, weeg de voor- en nadelen af.
Kijk wat er doorweegt.
Ik ben hier ook serieus aan het nadenken of ik eventueel nog ééntje wil bijnemen.
Als ik mijn hart volg, zal het zeker ja worden, maar ik zal nog even afwachten vooraleer ik definitief beslis.
Er zijn nog zaken die meespelen zoals ruimte, tijd, karakter van de andere katten, eventueel vriend,...

Veel succes met je beslissing en neem het kitten niet in huis, omdat je denkt dat het geen andere thuis zal vinden. Dat is geen goede reden.

Aan de andere kant zeg ik altijd het lot is ermee gemoeid. Het feit dat het kitten waar jij op valt nog vrij is, is misschien een teken :d
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 13 juli 2009 - 11:22

Ah, ik ben te laat met mijn commentaar :)
Je hebt blijkbaar al een beslissing genomen. Goed dat je er zo over nagedacht hebt vooraleer onmiddellijk ja te zeggen. Je kan inderdaad misschien helpen zoeken naar een thuis voor het schatje.
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 13 juli 2009 - 11:53

Mieke zei:

Ah, ik ben te laat met mijn commentaar :)
Je hebt blijkbaar al een beslissing genomen. Goed dat je er zo over nagedacht hebt vooraleer onmiddellijk ja te zeggen. Je kan inderdaad misschien helpen zoeken naar een thuis voor het schatje.

Idd :d