Spring naar inhoud

- - - - -

Yaïza en Tigo-geboren 20/03

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#1 Geplaatst 03 november 2011 - 22:40

Yaïza kon het niet laten, na akira was het haar beurt om krols te lopen. Dit was nog niet de bedoeling maar ze liep zelf tegen de krabpalen en de hoeken van de kasten te schuren dus hebben we besloten dat tigo ook eens mocht proberen...

als dit goed gaat verwachten we kittens van hun rond 4/01/2012.

krullebollies in kort en langhaar! :dancer: :dancer: :dancer:

yaïza
Geplaatste afbeelding

tigo
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door nisha's wonderland, 20 maart 2012 - 21:14.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#2 Geplaatst 04 november 2011 - 00:28

:thumb: :thumb: :thumb:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#3 Geplaatst 04 november 2011 - 06:40

Spannend hoor
Hopelijk is de dekking gelukt en mag je uitkijken naar een nestje gezonde krulletjes

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 04 november 2011 - 09:11

:loveshower: :loveshower: :loveshower: ik vind ze zooooooo leuk

ps is de donkere oogkleur een kenmerk van dit ras??

Bewerkt door grumpje, 04 november 2011 - 09:13.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 04 november 2011 - 09:12

Hopelijk is de dekking gelukt! :geluk:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#6 Geplaatst 04 november 2011 - 10:15

grumpje zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: ik vind ze zooooooo leuk

ps is de donkere oogkleur een kenmerk van dit ras??

nee dit hangt af van de kleur die ze zijn. bij hun kleur horen wel deze donker ogen

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#7 Geplaatst 04 november 2011 - 10:17

Poes vind ik mooi. Maar kater is mijn type niet maar komt door de krul :oops: . Bedoel er niks mee horo barbara. Je poes heeft een leuk sprekend koppie ben benieuwd of het gaat lukken en wat voor leuke kittens eruit gaan kopen :LOL:
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#8 Geplaatst 04 november 2011 - 10:26

britjes zei:

Poes vind ik mooi. Maar kater is mijn type niet maar komt door de krul :oops: . Bedoel er niks mee horo barbara. Je poes heeft een leuk sprekend koppie ben benieuwd of het gaat lukken en wat voor leuke kittens eruit gaan kopen :LOL:

weet ik hoor... die krullen zijn ook zo, ofwel hou je ervan ofwel niet he...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 04 november 2011 - 11:53

Ik heb net even bij je gespiekt  Canisia en Vulcan vind ik zooooooooooo mooi, en hebben idd lichtere ogen ( persoonlijk vind ik dit mooier, sorry) Lijkt me zooo lekker om met zo'n heerlijke pluizenbol te knuffelen :love3:
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#10 Geplaatst 04 november 2011 - 12:48

grumpje zei:

Ik heb net even bij je gespiekt  Canisia en Vulcan vind ik zooooooooooo mooi, en hebben idd lichtere ogen ( persoonlijk vind ik dit mooier, sorry) Lijkt me zooo lekker om met zo'n heerlijke pluizenbol te knuffelen :love3:

we gaan naar antwerpen naar show, moest je zin hebben. is het dichtste bij nederland, al weet ik niet van waar je bent, anders kan je ze eens knuffelen daar...

vulcan en canisia zijn even donker van ogen maar valt minder op doordat ze lichter van kleur zijn...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 04 november 2011 - 12:51

nisha zei:

we gaan naar antwerpen naar show, moest je zin hebben. is het dichtste bij nederland, al weet ik niet van waar je bent, anders kan je ze eens knuffelen daar...

vulcan en canisia zijn even donker van ogen maar valt minder op doordat ze lichter van kleur zijn...

Lijkt me super... .maar komen jullie ook wel eens in de buurt van luik.. maasmechelen... dat is voor mij maar 15 -20 min rijden.. antwerpen is dik anderhalf uur ( ik woon in zuid-limburg, volgens de meeste Nederlanders spreken we hier zelfs geen ABN :d )
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 04 november 2011 - 15:16

:thumb: :thumb: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#13 Geplaatst 04 november 2011 - 15:16

dat zal dit jaar niet meer zijn denk ik...volgend jaar wel eens hoor...maar heb er nog niet naar gekeken, welke show we wel of niet zullen doen. probleem is dat serge ook weekends werkt en hij kan hem niet elke zondag verlof nemen voor een show dus moeten we zijn planning ook wat bekijken. Hij werkt 3 op5weekends

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 06 november 2011 - 20:29

Ik ben benieuwd! Hier wordt nog getwijfeld tussen een Selkirk en een Brit. We zullen zien waar we verliefd op worden :) Qua karakter zijn ze beiden interessant voor onze huidige 'groep'.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#15 Geplaatst 07 november 2011 - 13:48

karakter van de selkirk:
Het karakter van de Selkirk Rex is vrij rustig, hij houdt van knuffelen en spelen en is makkelijk in de omgang.
Het temperament van de Selkirk Rex weerspiegelt die van de rassen gebruikt in de ontwikkeling.   Ze hebben een groot deel van de laid-back, gereserveerde kwaliteiten   van de Brits Korthaar, het schattige karakter van de Perzische, en de   speelsheid van de Exotic Shorthair.  Ze zijn erg geduldig, tolerant en liefdevol.