Spring naar inhoud

- - - - -

Miranda in het ziekenhuis.(terug thuis)

• Log in om te reageren
202 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#196 Geplaatst 14 november 2012 - 16:08

Wat gaat de tijd toch snel, al een jaar geleden. Hopelijk krijg je een goede uitslag, en die kilootjes zullen er langzaam ook wel afgaan dat is zelfs gezonder. Te snel vermageren kan nooit goed zijn.

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 14 november 2012 - 21:55

Hopelijk krijg je een goede uitslag, en kun je rustig aan doorgaan met afvallen. Zoals catherine al zegt: te snel afvallen kan nooit goed wezen. Heel veel succes hoor!
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#198 Geplaatst 14 november 2012 - 21:58

Achh is dat al weer een jaar geleden zeg, wat gaat dat snel, weet nog dat ik Catje mailde hoe het met je was omdat ik het net gehoord had, haha we hadden net een meningsverschil toen, en nu al weer een jaar geleden zeg, nu hoop dat je morgen goede bericht ga krijgen maar ga ik wel van je horen xx
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#199 Geplaatst 15 november 2012 - 13:36

eerst is er een cardiogram genomen daarna moest ik de bekende fietsproef doen terwijl er weer cardiogram werd genomen ondertussen... de fietsproef was al iets op vooruit gegaan dus das vrij goed...mss ook te danken aan het fietsen naar het werk tegenwoordig.... dan kwam de kg's te sprake waarbij hij vroeg hoeveel ik was bijgekomen met het stoppen met roken ik zei 8kg800 maar dat was normaal zei ie .. heb ook attent gmaakt dat ik van deze reeds 4 kg kwijt was... (nou ja ik heb ook een leeftijd waar niet alles er gemakkelijk af gaat )... enfin dan kwam werk te sprake.. ik gaf de brief van adviserend geneesheer af en zei dt hij vroeg of ik fulltime kon gaan werken .. dat ik gezegd heb ik wil wel proberen maar ga er wel bijzeggen dat ik nog steeds een nijpend pijnlijk gevoel heb in mijn hart... zegt de cardiollog mss kunnen we je fulltime zetten en al het nie gaat kan je me contacteren dan veranderen we dat... waarop ik weer zei... ja maar 8u is wel heel veel hoor moet ook bovenop dit mijn huishouden ook nog aankunnen en als je alle dagen pijn hebt dan neemt dat veel energy weg.... hij vroeg welke job  ik uitoefende ik zei kuisen met dienstenchecques ... oh zegt hij okay zegt genoeg...zou je liever deeltijds blijven werken?? ik zeg mss wel beter momenteel... ik zal het in men verslag opnemen en doorsturen naar je huisarts en adviserend geneeheer .. dus zal nu afwachten zijn of ze me gedeeltelijk op invaliditeit aanvaarden of niet ...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#200 Geplaatst 15 november 2012 - 14:57

Ah goed nieuws toch fijn te horen dat je er op vooruit gegaan zijt.
Mss is deeltijds werken idd beter, kuisen is niet te onderschatten en in mijn ogen een zwaar beroep. En zo heb je nog tijd om je eigen huisje aan kant te houden en ontspannende dingen te doen. Vindt dat dit ook veel telt in een revalidatie.
Dus duimen we nu verder voor halftijds invaliditeit. :duim: :duim: :duim:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#201 Geplaatst 15 november 2012 - 15:54

Ik zat er deze morgen ook aan te denken dat het net 1 jaar geleden is!!
Blij dat het goed verlopen is dat onderzoek!!
Hopelijk aanvaarden ze het he om enkel nog halftijds te werken!!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#202 Geplaatst 15 november 2012 - 19:23

Bekijk berichtLut, op 15 november 2012 - 15:54, zei:

Ik zat er deze morgen ook aan te denken dat het net 1 jaar geleden is!!
Blij dat het goed verlopen is dat onderzoek!!
Hopelijk aanvaarden ze het he om enkel nog halftijds te werken!!

hangt af hoe de cardioloog zijn verslag opstelt he.. want vanaf volgende maand zal ik onder invaliditeit vallen... dus duimen maar !

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#203 Geplaatst 15 november 2012 - 22:27

Bekijk berichtmiranda, op 15 november 2012 - 19:23, zei:

hangt af hoe de cardioloog zijn verslag opstelt he.. want vanaf volgende maand zal ik onder invaliditeit vallen... dus duimen maar !

Ik duim mee!!! :thumb: