Ik ben al ietsje meer gerust... Dieuwke is sinds deze avond uit haar hoekje gekomen en liep wat rond alsof ze het hier al dagen gewoon was

In de kast gekropen, daar wat blijven liggen, Vibeke aan de kast gaan snuffelen en wat gaan blazen, Dieuwke op de stoel gesprongen onder tafel en daar gaan slapen, Vibeke ook op een stoel gesprongen en recht over elkaar liggen slapen

Eerst was Vibeke nog wat aan het blazen, maar al veel minder agressief... Daarnet was Dieuwke al volop aan het spelen en zat Vibeke er op een afstandje naar te kijken... Het was daarnet zelfs al zo dat Dieuwke vanuit de zetel naar Vibeke terugblaasde...als in, ik ben hier nu ook baas
Langzaam maar zeker... 'k ben toch nog een beetje ongerust, maar dat zal ook wel aan mijn gebrek met poezies liggen denk ik

Op dit eigenste moment huppelt Dieuwke hier rond en zit Vibeke weer op een afstandje naar haar te kijken en zit wat te grommen... Wel grappig wat voor een geluidjes er uit zo'n minipoezie kunnen komen
Ik heb ook nog nieuwe fotootjes

Ik zal een nieuw fotoalbumpje aanmaken en natuurlijk moet ik Dieuwke ook showen op de Sibeertjescatwalk hier

Nu is Vibeke niet meer het enige