Spring naar inhoud

- - - - -

Vibeke & Dieuwke

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
143 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 12 maart 2009 - 17:22

Vosse zei:

Zit daar nu - itt tot ons Vib - wat bruin in die vacht? of zijn dat de foto's? 't is een schoontje zuh :)

Het ligt vooral aan de foto's :) Vib en Dieuwke hebben allebei een lichte bruine schijn op het snoetje... Dat zullen ze van de papa hebben denk ik... :)
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 12 maart 2009 - 17:44

wat een mooi schatje ook :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 12 maart 2009 - 17:49

Oh schoon meisje! :heart:
En hoe doen ze 't nu samen?

janallem2
janallem2
  • 5.022 berichten
  • 5 katten

#109 Geplaatst 12 maart 2009 - 18:03

:heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 12 maart 2009 - 18:29

Dat is typsiche stoerdoenerij hoor, maar hier was het omgekeerd. Melvin was wat te geweldig met Sillas en wilde 'spelen' (ik noem het meer, wilde Sillas pijnigen) en het kleinerdje zag er ook zo zielig uit. Hij blaasde en gromde naar Melvin en die grote loebas trok em er geen bal van aan. Sillasje moest voortdurend naar mij lopen om niet half vermoord te worden. Ondertussen drie weken later komen ze al goed overeen. Het is nog niet wat het zou moeten zijn, maar ze voelen zich allebei op hun gemak...
Dat komt zeker in orde met Vibeke en Dieuwke. Al kan ik wel begrijpen dat het je hart pijnigt als je het kleintje zo in een hoekje ziet zitten :(
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 12 maart 2009 - 20:45

Ik ben al ietsje meer gerust... Dieuwke is sinds deze avond uit haar hoekje gekomen en liep wat rond alsof ze het hier al dagen gewoon was :) In de kast gekropen, daar wat blijven liggen, Vibeke aan de kast gaan snuffelen en wat gaan blazen, Dieuwke op de stoel gesprongen onder tafel en daar gaan slapen, Vibeke ook op een stoel gesprongen en recht over elkaar liggen slapen :) Eerst was Vibeke nog wat aan het blazen, maar al veel minder agressief... Daarnet was Dieuwke al volop aan het spelen en zat Vibeke er op een afstandje naar te kijken... Het was daarnet zelfs al zo dat Dieuwke vanuit de zetel naar Vibeke terugblaasde...als in, ik ben hier nu ook baas 8)

Langzaam maar zeker... 'k ben toch nog een beetje ongerust, maar dat zal ook wel aan mijn gebrek met poezies liggen denk ik :s Op dit eigenste moment huppelt Dieuwke hier rond en zit Vibeke weer op een afstandje naar haar te kijken en zit wat te grommen... Wel grappig wat voor een geluidjes er uit zo'n minipoezie kunnen komen :)

Ik heb ook nog nieuwe fotootjes :love3: Ik zal een nieuw fotoalbumpje aanmaken en natuurlijk moet ik Dieuwke ook showen op de Sibeertjescatwalk hier :) Nu is Vibeke niet meer het enige :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• DSC06390.jpg
  • DSC06396.jpg
  • DSC06385.jpg

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#112 Geplaatst 12 maart 2009 - 21:16

Dat komt wel goed daar met die twee meiden :)

:love3: :heart:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#113 Geplaatst 12 maart 2009 - 21:17

O o o wat moet jij genieten zeg, twee spelende kittentjes in huis. :d
Ik ben jaloers. ;)
Geniet er maar van want ze groeien zoooo snel en maak je vooral niet te zeer ongerust: alles komt goed, toch? Het gaat zelfs al een stuk beter zoals ik lees.
Fijne avond!

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#114 Geplaatst 13 maart 2009 - 06:14

:love3: :love3: :love3:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#115 Geplaatst 13 maart 2009 - 07:41

wat een zalige poezen
dat gaat daar vlug de verzoening , thor en mila hebben zeker een goei 4 weken in oorlog geleeft , het moment dat ze in elkaars armen lagen te slapen stonden we daar van ohhhh, ahhhh het was een zalig moment
en nu kan de ene nie op de kattebak zonder de andere

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#116 Geplaatst 13 maart 2009 - 10:34

:heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 13 maart 2009 - 11:58

Vandaag loopt Dieuwke ook weer wat zelfverzekerder rond.. ze volgt me al overal naartoe en begint ook al uit zichzelf te spelen!  Vibeke is ook al iets rustiger en ligt meestal vanop een afstand te loeren naar haar zusje :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• DSC06419.jpg
  • DSC06416.jpg
  • DSC06421.jpg

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#118 Geplaatst 13 maart 2009 - 12:02

Nog een beetje geduld, straks halen ze samen kattenkwaad uit!! :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 13 maart 2009 - 12:35

Dat komt helemaal goed! :LOL: :thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 13 maart 2009 - 15:05

:LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag