Spring naar inhoud

- - - - -

Vibeke & Dieuwke

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
143 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 11 maart 2009 - 09:55

Veel plezier deze avond!

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#77 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:00

Wat een prachtige meisjes :heart: :heart:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:04

En Dieuwke goed aangekomen en lekker veel geknuffeld ?
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#79 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:30

Ik vind het al bijna even spannend als de nieuwe baasjes zelf denk ik... :ha Ze ziet er ZO geweldig uit.

Als het ooit tijd is om een nieuwe kat te kiezen voor mij dan kom ik toch eerst eens even bij jullie het siberische ras observeren hoor :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 11 maart 2009 - 11:48

dat is inderdaad nog lang aftellen ma eigenlijk goed dat je aan het werk bent, dan heb je nog wat afleiding :d

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 11 maart 2009 - 12:15

Amai het is gelukkig al bijna middagpauze... Ik kan al niet wachteeeeeeeeen!
En ik moet morgen en overmorgen ook werken :( 'k Ga onder de middag natuurlijk eens naar huis, maar toch... Gelukkig is Niels er in geslaagd om verlof te nemen zodat onze dametjes gezellig aan ons huisje kunnen wennen :)

Amai, ik hoop dat Dieuwke een even grote knuffelprinses is als ons Vibeke :love3:

Foto's en verhalen volgen on-ge-twij-feld !!! :LOL:

@ Vosse: Ge moogt es komen ze! :) Maar dan wil ik ook Zwartje in't echt zien 8)
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#82 Geplaatst 11 maart 2009 - 13:03

Awel, ik kom nekeer daar lunchen, en gij komt nekeer hier lunchen. Maar ik waarschuw u, ge hebt veel kans dat er geen haar van locatie verplaatst terwijl ge hier zijt. Alhoewel ge ook kans hebt om plat geknuffeld (neem een aspirine mee) te worden alssem die twee dames ruikt en een goeie poezenmoeder-vibe waarneemt :ha Zwartje heeft graag vrouwen, maar van mannen moet hij eigenlijk niet veel weten... ;)

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 11 maart 2009 - 15:43

Vosse zei:

Awel, ik kom nekeer daar lunchen, en gij komt nekeer hier lunchen. Maar ik waarschuw u, ge hebt veel kans dat er geen haar van locatie verplaatst terwijl ge hier zijt. Alhoewel ge ook kans hebt om plat geknuffeld (neem een aspirine mee) te worden alssem die twee dames ruikt en een goeie poezenmoeder-vibe waarneemt :ha Zwartje heeft graag vrouwen, maar van mannen moet hij eigenlijk niet veel weten... ;)

Geweldig idee... Antwerpen - Nieuwkerken-Waas is nu niet zo ver he :) Stel u voor dat Zwartje aan mij kleeft! :hart: Heb ik drie poezies ;)

Pfff... de tijd gaat traag! Ik heb hier net zo van die vrij lastige dossiers die'k nog moet afwerken :o Ale... nog iets minder dan 2 uur...
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#84 Geplaatst 11 maart 2009 - 16:27

nog een duwke en ge kunt haar gaan halen
spannend se
veel sucses strakjes se

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 12 maart 2009 - 08:09

en en en ??? hoe gaat het met de dametjes ?
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 12 maart 2009 - 09:04

Hoe was haar 1e nachtje in het nieuwe paleis :LOL:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 12 maart 2009 - 09:18

Elabaakes!

We hebben de eerste nacht met twee poezies achter de rug... 't Is wel nog een beetje afwachten.... want Vibeke blaast naar Dieuwke, maar kan haar nieuwsgierigheid ook niet bedwingen en wil steeds dichter bij Dieuwke gaan. Uiteindelijk wordt ze dan bang en holt ze weg. Wel grappig, maar toch...

Dieuwke is een ongelooflijk schatteke! :love3: :heart: Ze is veel rustiger dan Vibeke en lijkt ook al enorm aanhankelijk! In de auto piepte ze wel wat maar ze lag neer en toen ik haar aaide was ze al aan het kneden en aan het knuffelen :hart: Thuisgekomen was ze vrij schuchter, maar toch nieuwsgierig... Omdat Vibeke dan constant blaasde in haar buurt, bleef ze een beetje op afstand (aan de kattenbak zitten of onder de zetel). We kunnen haar wel makkelijk pakken en aaien en dan zit ze ook echt op haar gemak...

Deze nacht was wel wat moeilijk. Vibeke slaapt altijd bij ons op bed en ook Dieuwke wou bij ons op de kamer komen... Maar iedere keer ze aan het bed stond, moest Vibeke natuurlijk stoer doen en blazen. Gevolg dat ons Dieuwke op de trap is blijven zitten (zoals Vibeke ook de eerste nacht deed) en daar wat piepte...

Deze morgen zat Vib zoals altijd in form en deed ze ook haar ochtendritueel mee... Ik ben Dieuwke gaan zoeken en zij zat in een hoekje achter de kattenbak... :( Zodra ze mij zag, kwam ze wel naar mij en kon ik haar ook makkelijk pakken. 'k Heb ze dan ook al de nodige love gegeven... Vib had dat natuurlijk onmiddellijk door en kwam naar beneden... Zodra Vib in de buurt kwam, moest ze weer blazen natuurlijk :o Dieuwke zat wat te beven op mijn arm... MIjn hart brak al... 'k Ben Dieuwke dan bij Niels gaan steken op de slaapkamer zodat zij toch ook de nodige knuffels van ons krijgt...

'k Ben eens benieuwd hoe het vandaag verder verloopt... Vibeke wil gewoon veel te stoer doen maar is doodsbang 8)

Fotootjes van onze lieve Dieuwke volgen ongetwijfeld! Want ze is zooooooooooo mooi! :love3: :heart: :love3:

Iemand tips nog om de vriendschap tussen de twee prinsesjes te bevorderen?
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 12 maart 2009 - 09:32

Niels + Evelyn zei:

Elabaakes!

We hebben de eerste nacht met twee poezies achter de rug... 't Is wel nog een beetje afwachten.... want Vibeke blaast naar Dieuwke, maar kan haar nieuwsgierigheid ook niet bedwingen en wil steeds dichter bij Dieuwke gaan. Uiteindelijk wordt ze dan bang en holt ze weg. Wel grappig, maar toch...

Dieuwke is een ongelooflijk schatteke! :love3: :heart: Ze is veel rustiger dan Vibeke en lijkt ook al enorm aanhankelijk! In de auto piepte ze wel wat maar ze lag neer en toen ik haar aaide was ze al aan het kneden en aan het knuffelen :hart: Thuisgekomen was ze vrij schuchter, maar toch nieuwsgierig... Omdat Vibeke dan constant blaasde in haar buurt, bleef ze een beetje op afstand (aan de kattenbak zitten of onder de zetel). We kunnen haar wel makkelijk pakken en aaien en dan zit ze ook echt op haar gemak...

Deze nacht was wel wat moeilijk. Vibeke slaapt altijd bij ons op bed en ook Dieuwke wou bij ons op de kamer komen... Maar iedere keer ze aan het bed stond, moest Vibeke natuurlijk stoer doen en blazen. Gevolg dat ons Dieuwke op de trap is blijven zitten (zoals Vibeke ook de eerste nacht deed) en daar wat piepte...

Deze morgen zat Vib zoals altijd in form en deed ze ook haar ochtendritueel mee... Ik ben Dieuwke gaan zoeken en zij zat in een hoekje achter de kattenbak... :( Zodra ze mij zag, kwam ze wel naar mij en kon ik haar ook makkelijk pakken. 'k Heb ze dan ook al de nodige love gegeven... Vib had dat natuurlijk onmiddellijk door en kwam naar beneden... Zodra Vib in de buurt kwam, moest ze weer blazen natuurlijk :o Dieuwke zat wat te beven op mijn arm... MIjn hart brak al... 'k Ben Dieuwke dan bij Niels gaan steken op de slaapkamer zodat zij toch ook de nodige knuffels van ons krijgt...

'k Ben eens benieuwd hoe het vandaag verder verloopt... Vibeke wil gewoon veel te stoer doen maar is doodsbang 8)

Fotootjes van onze lieve Dieuwke volgen ongetwijfeld! Want ze is zooooooooooo mooi! :love3: :heart: :love3:

Iemand tips nog om de vriendschap tussen de twee prinsesjes te bevorderen?

Bij mijn 2 schatten heeft het ook 2 a 3 dagen geduurd hoor. En ze waren dezelfde leeftijd dus gewoon nog heeeel even geduld. Over een paar dagen kunnen ze niet meer zonder elkaar :d

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#89 Geplaatst 12 maart 2009 - 09:47

Ze zullen elkaar wel vlug plat knuffelen :love3:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#90 Geplaatst 12 maart 2009 - 10:03

Ik denk dat je alvast een positieve start hebt gemaakt hoor! Als Dieuwke jullie eigenlijk al kan vertrouwen, dan zit ze niet echt op haar eentje in een "vijandelijk" huis he. En Vibeke zal wel gaan beseffen wat voor een speelkameraadje ze erbij heeft gekregen ;)

(en PS: ik heb dat ook gezien van Zwartje zuh, en ik zeg u luid en duidelijk: NEEN, FOEI! :p )